Recensie Lyly, Evere (Brussel) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sniper68

Vaste klant
178
09/04/23
194
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.quartier-rouge.be/prive/femmes/il-etait-une-fois-2.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Excuses voor de lange recensie die volgt waarvan deel 2 waarschijnlijk de belangrijkste info inhoudt.

Lyly ontvangt in een ruim dakappartement op enkele 100 Meters van Quick/Decathlon (kruispunt Leopold III laan). De ontvangst was zeer hartelijk en Lyly was zonder dat ik het vroeg heel netjes opgedirkt in quasi een kort galabal kleedje (met daaronder een mooi ingeriesetjes en stockings. Ze droeg een brilletje met de looks van een secretaresse met ondeugende intenties. Ze is van Spaans/Algerijnse origine maar geboren en getogen in België. Een prachtige slanke verschijning, foto's correct en haar WA foto geeft je een goed beeld hoe ze er in het echt uitziet (aangezicht). Na een drankje, douche zijn we naar de slaapkamer gegaan waar we langzaam van start zijn gegaan met hoog GFE gehalte, verkenning, knuffel en langdurig voorspel met toeters en bellen. Intiem was ook zeeeer GFE, als waren we 2 verliefde tieners die voor het eerst de liefde bedreven. Dan nog wat nageknuffeld en gepraat/gelachen met als resultaat dat ik een dikke 2 uur bij haar heb doorgebracht terwijl de afspraak 1.5 uur was voor 200 euro tarief. En dit is ook de minimum duur voor een afspraak.

Deel 2 van de recensie en belangrijk.
Voor Lyly is een date als een echte date, het hele event telt dus, ook het sociale gegeven en de click (vandaar geen vluggertjes of cum dump afsprake, vandaar minimum 1u.30) Ze kijkt niet naar de klok en eigenlijk is 200 euro voor 90 min (in praktijk langer) best een zeer faire vergoeding.

Lyly heeft me heel wat verteld. Dit is voor haar een bijberoep noodzakelijk om bepaalde kosten te dekken ten gevolge van een echtscheiding. Ze is hooggeschoold, heeft een job. Belangrijker nog en dat was voor mij de verrassing: Ze is pas sinds enkele weken op QR actief en ik was vanavond haar eerste klant ooit. Ze vertelde me dat ze zeer selectief is en ongeveer 8 kandidaten tot nu toe heeft geweigerd omwille van sms/WA/ telefoon verkeer waarbij ze niet overtuigd was van beleefdheid, respect etc. Blijkbaar was ik dan onbewust toch voor haar degene die het ijs brak. Het bijberoep houdt ook in dat je niet zomaar een afspraak kan maken a l'improviste. Planning en agenda dus.

Besluit. Voor herhaling vatbaar? Wat mij betreft ABSOLUUT. De reden waarom ik haar 5 sterren algemeen beoordeel is omdat het totale pakket klopte. In mijn carrière van 10 jaar wandelen als alleenstaande ouder heb ik zelden zulk een aangename date gehad. Een vroeger vast adres Roxanne (Nijvel) was van een identiek kaliber maar zij is jammer genoeg terug naar Parijs. Ook Holly (engels, Brugge/Leuven) komt aardig in de buurt maar Lyly is toch wel net iets meer GFE nog. Mij ziet ze terug, no doubt about that.
Belangrijke PS: allen die haar eventueel in de toekomst zouden willen contacteren, gelieve aub mijn review die heel wat info bevat niet - ik herhaal NIET - te vermelden. Mijn ervaring review was eerlijk en uitermate positief maar sommige DVPs zijn met deze publiciteit niet gediend. Alvast bedankt wandelaars voor jullie begrip.
 
Laatst bewerkt:
ik heb haar gecontacteerd en we hadden bijna een afspraak maar toen ze vroeg of haar vriend mocht kijken naar het liefdesspel had ik ineens geen zin meer...
Tja, het staat wel vermeld in haar advertentie dat áls het je interesseert haar partner kan meedoen of toezien (candaulisme, misschien eens Googelen 😉), maar dat je haar evengoed alleen kan ontmoeten.
En ze heeft het tenminste op voorhand gevraagd en niet bv op het moment zelf zoiets van :"O ja, hier is mijn man die graag wil meedoen/toekijken. "
 
Laatst bewerkt:
Tja, het staat wel vermeld in haar advertentie dat áls het je interesseert haar partner kan meedoen of toezien (candaulisme, misschien eens Google 😉), maar dat je haar evengoed alleen kan ontmoeten.
En ze heeft het tenminste op voorhand gevraagd en niet bv op het moment zelf zoiets van :"O ja, hier is mijn man die graag wil meedoen/toekijken. "
Idd, en ik was ook op dat moment verrast. Ze adverteerde op het moment van mijn date dat toen niet. De Date is gewoon toen doorgegaan zonder "partner" die toekijkt. Ik heb het eerste kwartier sociaal contact gehad met alle drie inlolved (en dat was best OK) maar uiteindelijk met haar alleen de kamer gedeeld. Ik hoop dat dit in de toekomst zouden verder kan want de dame is zeker OK
 
Terug
Bovenaan Onderaan