Beste forumleden
Laat ik mezelf even voorstellen, ik ben afkomstig uit Belgie en ben op zoek naar een eerste DVP ervaring.
Ik ben een zeer gelukkig getrouwde man maar door (recent aan het licht gekomen) medische problemen kan mijn vrouw me geen normale seksuele ervaringen meer bieden.
Zij heeft me de vrijheid gegeven om DVP te bezoeken. Ze wil liever een DVP in plaats van dat ik iemand zou zoeken/ontmoeten waar misschien meer zou van kunnen komen.
Ik vind dat een enorm moedige beslissing van haar maar weet niet goed waar te beginnen.
Ik lees allerlei horrorverhalen over mannen die in het zak gezet worden of erger.
Natuurlijk zijn er ook veel meer "succesvolle" verhalen en daarom ben ik hier.
Ik zou graag weten hoe je dit een eerste keer aanpakt. Ik heb me al wat ingelezen in de verschillende secties op het forum hier en kon tot de voorzichtige conclusie komen dat een raambezoek voor een eerste keer geen goed idee is.
Binnenkort moet ik voor professionele doeleinden naar Brussel voor 1 nacht. Ik had het idee om daar werk en plezier te combineren.
Alleen ben ik een beetje bang om met ongure types in aanraking te komen.
Hoe pak ik dit het beste aan? Veel advertenties op Redlights zijn overduidelijk fake of duplicaten van andere profielen.
Zijn hier goeie zielen die een bang vogeltje (pun intended

) op weg kunnen helpen met het veilig zoeken van een DVP in Brussel.
Excuses mocht deze post niet helemaal in het juiste subforum staan. Dan hoor ik het graag, zal ik deze verwijderen en in het gepaste subforum plaatsen.