Recensie Mabella, Düsseldorf 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mike

Stamgast
Forumpionier
270
05/07/21
207
19
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Fisting
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Plassex
  5. Vingeren
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/bdsm/venlo/566245-mabella
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een zogenaamde beruhrbare bizarrlady. Een dominante SM dame die je mag aanraken en likken(anaal, vaginaal). Biedt ook de wat extremere zaken aan voor de liefhebber. Praat zowel Duits als Engels, haar studio heeft een voorkamer waar je de wensen bespreekt en de achterkamer is haar werkkamer met veel speelgoed. Maakt altijd haar tijd vol en luistert goed naar je wensen. Ga er al een paar jaar naar toe. Sessies met haar kan je dus op maat laten maken.
 
Je verhaal klinkt goed. Ik had haar advertentie al een paar keer voorbij zien komen. Met name haar foto's waren de reden om nooit contact te zoeken. Ze is niet echt mijn type. De twijfel blijft. Ondanks je goede ervaring.
 
Je verhaal klinkt goed. Ik had haar advertentie al een paar keer voorbij zien komen. Met name haar foto's waren de reden om nooit contact te zoeken. Ze is niet echt mijn type. De twijfel blijft. Ondanks je goede ervaring.
😝😂. Tis wel mijn soort type qua uiterlijk. Ze kan redelijk hard zijn, ik ben maar een softie en daar houd ze rekening mee. Als je haar de vrije hand geeft dan is ze erg streng en wordt je aardig gebruikt. Ze heeft laatst haar uitrusting uitgebreid. Ik denk dat ze jouw wensen volledig kan invullen.

Maar ja, het moet wel enigszins je type zijn. Ik vind haar nieuwe foto's wel erg mooi.

Ik ga binnenkort maar weer eens langs.
 
😝😂. Tis wel mijn soort type qua uiterlijk. Ze kan redelijk hard zijn, ik ben maar een softie en daar houd ze rekening mee. Als je haar de vrije hand geeft dan is ze erg streng en wordt je aardig gebruikt. Ze heeft laatst haar uitrusting uitgebreid. Ik denk dat ze jouw wensen volledig kan invullen.

Maar ja, het moet wel enigszins je type zijn. Ik vind haar nieuwe foto's wel erg mooi.

Ik ga binnenkort maar weer eens langs.
Ik zag net een foto met haar haar los en dan word ik wel blij zeg maar.
 
Waar zag je die?
Hier staan haar oudere foto's

Dat ziet er toch veel beter uit dan op kinky. Ik begin nu toch wel de behoeft te voelen om contact te zoeken :devilish:
 
Terug
Bovenaan Onderaan