Recensie Maddy, Amsterdam 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Selector1902

Newbie
2
22/10/23
5
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2061760-maddy
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Hallo jongens, ik lees dat forum al jaren, maar ik schrijf nooit iets. Omdat ik alleen ga met een meisje dat al sterke recensies van jullie heeft en ook niet Nederlands ben, dus schrijven is moeilijk voor mij en ik gebruik hiervoor een vertaler .
Maar vandaag besluit ik naar een meisje te gaan zonder beoordeling. Het enige wat ik weet is dat ze een vriendin is van Lara, die er niet meer is.

Ik kom net terug van Maddy en het was zo leuk om dit kleine meisje te ontmoeten.
Ze is het meisje van de foto's, maar misschien 2-3 kg minder.
Foto 7 komt het meest overeen met haar profiel en je kunt het zeker weten door een vleugeltattoo op de ribben. Ze is een klein meisje dat heel schattig en aardig is en ook heel erg mooi! .
Ze lijkt meer op het verlegen buurmeisje dan op een gekke, dominante, vervelende meid. Nadat ik naar binnen ben gegaan, hebben we een lekkere tongzoen, dan ga ik naar de badkamer om mijn handen te wassen. Ik woon op 15 minuten van de locatie, dus ik sla de douche over. Dan trek ik mijn kleren uit en ga op bed zitten. Ze kwam bij me zitten en gaf me veel tongzoenen, omdat ik al eerder zei dat ik het echt leuk vind!
Dan pluk ik haar en leg het in bed om haar kutje te proeven. Ze is echt heel lekker en daar kan ze erg van genieten, ook vriendelijke vingers was voor haar geen probleem. Dan gaan we naar 69 en dat was ook leuk. Daarna doe ik missionaris en kan het niet meer volhouden..
Ze hielp me met schoonmaken en ging naast me liggen om te genieten van een leuk gesprek en veel tongzoenen! Ze is heel schattig en erg grappig met haar Engels 😂. Spreek goed, zodat we een goed gesprek kunnen voeren en kunnen lachen. Begin dan ronde 2 en ze begint met een hele mooie pijpbeurt die ze diep in de keel kan doen als je erom vraagt, en mijn 17 cm verdwijnt gewoon. Ze kan het een hele tijd doen, maar ik wil haar bovenop, ze is goed bovenop, maar heb echt het gevoel dat ik de controle heb en een beetje sneller is. Ik verander haar in reverse cowgirl, daarna zet ik haar aan de kant, missionaris en Eindig met hondje. Opnieuw liggend praten en lachen met haar, zelfs nog 10 minuten na de tijd. Ze klaagt nergens over en probeert er maximaal van te genieten.
Ze heeft mooie dubbele piercings op een tong.
Haar accent is Colombiaans (latino), maar ze ziet er meer Japans uit.
Het is niet het meisje met de meeste ervaring, maar doet zeker alles om je gelukkig te maken.
Ze wacht tot je haar vertelt wat je wilt tijdens elke stap van je reis en zal het met een glimlach volbrengen.
Ze is het soort meiden dat je mee naar huis wilt nemen en de hele tijd wilt knuffelen.
Het enige minpuntje wat ik kan zeggen is dat CIM 50 extra is, maar voor mij is dat niet zo belangrijk.
Ze raakt haar telefoon niet de hele tijd aan, behalve één keer wanneer iemand belt en ze zet hem gewoon even uit.
Wees aardig tegen dat meisje, jongens, ze is echt een lieve, aardige meid.
 
Maddy zal wel al een tijdje vertrokken zijn, maar ik kan bevestigen dat ze een goede meid is. Ze ziet er wel een paar jaartjes ouder uit, maar zeker de dame van de foto's. Ze zou zomaar echt half Aziatisch, half Latina kunnen zijn. Verder merk je dat het een ervaren dame is, prima service.
 
Maddy lijkt weer terug, wel gek dat op de foto's haar gezicht nu een blur heeft.

//Edit mod: dank, link aangepast in #1.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Op basis van de beschrijving in de advertentie wel. Al is ze zeker geen 21 meer, die is de 31 al wel voorbij. Ik vind het gewoon gek dat ze nu een blur toepast, zonder blur was die paar maanden terug geen probleem.
 
Laatst bewerkt:
Ze lijkt mij op basis van de nieuwe foto's eigenlijk iemand anders dan ik eind vorig jaar bezocht heb… Heb toen een geweldige date gehad, maar als gezegd: ik weet het niet zeker maar de foto's geven mij de indruk dat het niet dezelfde dame betreft.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2061760-maddy
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs Maddy bezocht. Een videocall is verplicht als ze je nog niet kent. Maddy is een mooie Japans/Colombiaanse jongedame; vrij uniek om een Aziatische te ontmoeten met Zuid Amerikaanse trekken. Voor de rest ziet ze er goed verzorgd uit, lang donker haar, grote mooie bambi oogjes, klein, strak, goede nepborsten en een goede kont.

Gelijk afrekenen wordt op prijs gesteld. Tz-en is wat voorzichtig, haar borsten zijn gevoelig dus je mag alleen voorzichtig eraan zitten, prima kutje om te likken, haar pijptechniek is goed; strak, met gevoel en af en toe diep. Staand doggy kan ze hard en langdurig hebben en ze geniet er ook van. Afgepeigerd mij klaar laten pijpen terwijl ze me af en toe stout aankeek, op mijn leuter spuugde en handmatig het laatste zetje alles eruit trok. Er wordt een wekker gezet dus zodra die afgaat heb je slechts een paar minuten om af te ronden. Nadouchen is mogelijk en tijdens het aankleden kan je gerust nog even napraten maar daarna wel weer snel afscheid nemen.

Kortom: Maddy kan je prima bezoeken. Ik geef haar ruim 4 sterren.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2061760-maddy
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Inderdaad weer terug! Ik twijfelde op basis van de advertentie in eerste instantie of ze het wel echt was en er niet een ander van haar profiel gebruik maakte… Maar niets bleek minder waar, ze is het echt, in al haar glorie… en inderdaad met een prachtig gemaakt maatje meer dan vorige keer: real eye candy en heerlijk om mee te spelen!
Het was weer helemaal geweldig: ze is leuk, lief, intelligent en ronduit prachtig, werkelijk een genot om mee samen te zijn. En met de juiste sfeer en opbouw is ze reuze passioneel en doet ze echt lekker mee en laat ze zich zonder enige terughoudendheid ook lekker gaan.
Ik was voor het laatst bij haar in oktober vorig jaar, dus dat was best al weer even terug, maar deze hernieuwde kennismaking was wat mij betreft weer buitengewoon geslaagd, dus het gaat zeker niet opnieuw 7 maanden duren voor ik weer bij haar op bezoek ga… zal waarschijnlijk meer in de orde van grootte van 7 dagen liggen, als ik me überhaupt al zo lang kan inhouden! 😂
Een ware topdate, I'll be back for more!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan