Omdat het lekker dichtbij is, heb ik ook eens deze dame bezocht. Het afspreken via Whatsapp ging erg vlot en ik kon al dadelijk langskomen.
Gekozen voor een vluggertje met PZC voor een eerste kennismaking €70.
Op voorhand vroeg ze me al met welk setje ze me mocht plezieren! Heel leuk...
Eens aangekomen mocht ik haar achterna volgen tot boven op de zolder. Dit is inderdaad niet helemaal "afgewerkt" maar echt wel gezellig door haar gemaakt. Ze is een inderdaad echt wel een vlotte babbelaar maar ik vond dit wel leuk aangezien ik dat liever heb dan iemand waar je maar bij moet raden wat ze leuk vinden. Ze gaf duidelijk aan wat wel en niet kon (niet tongzoenen, geen anaal).
Naar mijn goesting heeft ze een erg mooi natuurlijk lichaam: Ja een buikje, ja rondingen, maar niets fake (ze is zoals op de foto's).
Pijpen was zonder condoom, heerlijk diep en lang. Borsten en billen mogen vastpakken en lichte tikken geven, borsten likken, poesje likken, allemaal erg lekker bij deze verzorgde dame.
Toen ze vroeg welk standje, wist ze zelf wel al dat doggy men favoriet is. Lekker mogen nemen en niet veel later men condoompje gevuld!
Voor mij komt er zeker nog een herhaling!: Naturel meid, vriendelijk, men vluggertje voelde niet als "afwerkseks" (wat je bij andere dames wel vaak hebt), verzorgd, gemakkelijk afspreken!