WHEM Maia Yacinta

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

helsenk

Wandelaar
69
12/12/21
24
4
Hallo

Heeft er iemand ervaring met Maia Yacinta?



Zo op uiterlijk doet ze me enigszins denken aan Aaliyah indertijd uit Berchem:


Met haar - lang geleden - wel leuke momenten gehad, en mocht het om dezelfde vrouw gaan, weet ik waarvoor ik moet sparen …

Goeten
 
Ik vroeg me af of iemand er al bij geweest was en of iemand wist of ze toevallig dezelfde dame was die ooit ontving als Aaliyah
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb, net toen de coronacrisis begon, contact gehad met haar, het is een Nederlandse dame. Afspreken kon toen niet want zij had zich "teruggetrokken" in Nederland en je mocht de grens toen niet over. Was toen ook al prijzig.
Voor een eenmalige massage van anderhalf uur zou ik wel te vinden zijn ook al vind ik het toch wat buitensporig, maar ja het is ook inclusief intiem.
 
Heb, net toen de coronacrisis begon, contact gehad met haar, het is een Nederlandse dame. Afspreken kon toen niet want zij had zich "teruggetrokken" in Nederland en je mocht de grens toen niet over. Was toen ook al prijzig.
Voor een eenmalige massage van anderhalf uur zou ik wel te vinden zijn ook al vind ik het toch wat buitensporig, maar ja het is ook inclusief intiem.
Ben je zeker dat het over dezelfde dame gaat ? Dame geeft aan tijdens corona niet te hebben gewerkt en niet in NL verbleef.
 
Deze dame geeft aan dat zij tijdens corona niet heeft gewerkt, en al die tijd in België was, waar ze een officieel statuut heef.

Ik zeg ook niet dat zij gewerkt heeft tijdens corona, ik zeg net dat je niet met haar kon afspreken toen. Ik zeg ook maar wat ze mij aan de telefoon zij, dat zij dan in België is gebleven kan ik onmogelijk nagaan hé. Dit gaat precies op een welles-niets spelletje te lijken. Maar als jij je daar beter bij voelt wil ik hier voor de lieve vrede zeggen dat het allemaal niet waar is wat ik hier vertel hoor, mij gaat het echt niet om wie hier het grootste gelijk heeft.
 
Ik zeg niet dat het niet waar is, ik geef enkel aan wat de dame in kwestie ons via DM heeft laten weten.

//edit:
Code:
Domain:
highclasstantricmaia.com
Registered On:
2022-05-31
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan