Algemeen Maison Monty

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben maandag gegaan kreegt alysha en en andere met de A had gekozen voor die alysha roemeen. NOUW WAT EEN SPIJTTT TIS EEN LEKKERDING MAAR ZIT GEWOON GEEN LEVEN IN EN ZO DROOG EN CHAGERIJNIG GATVER. en lag zeker niet aan mij geloof me. Uiteindelijk gewoon rustig geneukt en gekomen want ze is wel lekker maar geen klik of niks. Ga een ander keer zeker voor een ander

ik heb inmiddels 3 verschillende mensen gezien die je ontvangen ( 2 gastvrouwen en 1 gastheer ) NL heer is heel vriendelijk en maakt het je echt zoveel mogelijk naar wens , jonge NL dame in feite ook wel maar de oudere NL dame kan een beetje kort en kattig zijn vind ik.

Ben er gisteren geweest, had een afspraak met Valentina. Leek in de verste verte niet op de foto's die op de site staan…
ben je toch gegaan naar de kamer met haar ? Je kan gewoon weigeren he , lullig voor de dame maar het gaat nog steeds om jouw geld.

---------------------------------

Overigens :

Vandaag toen ik de trap opging bij monty kwam er een verrassend knap jong meisje naar buiten lopen , vaag dat de fotos nou eenmaal zijn op de site heb ik even snel kennis gemaakt met haar en haar gevraagd naar haar naam. Het gaat om de javaanse / aziatische bibi. Heel mooi meisje hoor , er staat op de site 21 jaar en dat zou zomaar kunnen. Je zou haar bijna om haar ID willen vragen , dat is hoe jong zij eruit zag. Ik heb al een aardige to-do lijst en focus mij eerst daarop maar als het bovenstaande wel leuk klinkt voor jou kan je even een kijkje nemen.

Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met Nadia ??
Hi, zeker: ik heb haar bezocht en ook een review destijds gedeeld.
Deze Nadia is een hele mooie dame, maar ik mocht zelf niet overal aankomen bij haar. Dus het was een beetje seks met de handrem erop, zoals hoe @el niño mimado! dat weleens verwoordt, maar totaal niet storend voor mij. Ze is echt een prachtige meid en in tegenstelling tot veel andere dames, leek ze er wel echt van te genieten (heb haar zelf 2x bezocht en beide keren klaargekomen)

En even iets anders wat ik de andere wandelbroeders wil meegeven. Als je bij MM een afspraakje maakt, probeer dan gewoon in de wachtkamer te wachten totdat de dvp je komt ophalen. Er zijn veel dames bij MM die hun privacy erg belangrijk vinden en het niet op prijs stellen als je in de woonkamer gaat wachten en ze aanstaart. De dames zitten vaak niet voor niets achterin de keuken of in het kantoortje omdat ze de binnenkomende mannen vooraf willen zien. Zelf ga ik altijd in het hokje ziten en richt ik me ogen naar beneden.

Laatst bewerkt:
En even iets anders wat ik de andere wandelbroeders wil meegeven. Als je bij MM een afspraakje maakt, probeer dan gewoon in de wachtkamer te wachten totdat de dvp je komt ophalen. Er zijn veel dames bij MM die hun privacy erg belangrijk vinden en het niet op prijs stellen als je in de woonkamer gaat wachten en ze aanstaart.
Ik zal je sterker vertellen. Ik was een keer bij MM en nadat ik klaar was vroeg de gastvrouw of ik niet gezellig nog in de woonkamer bleef hangen. Ik was toen de enige wandelaar nog en er waren 4 dvps. Had toen geen tijd maar weet niet of ik dat zou doen. Zo'n soort huiskamer ken ik eigenlijk alleen bij Casa Cherda en daar boek ik ook altijd dus doe niet mee met de huiskamergezelligheid.

Precies dit bedoel ik. Zelfs als de gastvrouw het aanbiedt, voelt het toch ongemakkelijk om daar tussen de dames te gaan zitten. Ik had hetzelfde gedaan, dus niet op ingegaan. Mooi dat je het herkent. En die gastvrouw vraagt het denk ik ook meer uit beleefdheid dan dat ze echt verwacht dat je blijft haha..

Wat?? Hoe weet je dat? Als ik naar de agenda ga van Minou dan zie ik niets:

@Mssucces je hebt haar op 15 februari een half uur geboekt, schreef dat je niet wist of er een volgende kamer in zat, en bent blijkbaar niet teruggegaan.

Dat is prima, niet iedereen klikt met elkaar. Maar dat is iets anders dan nu publiekelijk verkondigen dat ze door de andere dames onderling drama queen wordt genoemd. Dat soort interne roddel op een forum gooien schaadt iemand die er zelf niet bij is en zich niet kan verdedigen. Als je een mindere ervaring had, schrijf dan een recensie met je eigen beleving, maar laat andermans reputatie met rust.

Laatst bewerkt:
Heb EINDELIJK een afspraak met Mila kunnen inplannen bij MM. Voor zover het waard is :ROFLMAO: . Ik las in recensies dat ze soms niet op komt dagen of te laat is, of dat de planning bij MM helemaal niet klopt. Dus ik blijf huiverig.

Omdat ik niet in Den Haag woon, ben ik van plan om vlak voor vertrek nog even met MM te bellen om te checken of de afspraak nog staat en of Mila er daadwerkelijk zal zijn.
Hebben jullie nog tips of ervaringen waar ik rekening mee kan houden? Mila zou ik ontzettend graag willen ontmoeten namelijk:ROFLMAO:.

Doe ff normaal man.. bel vooraf ff ja en meer kan je niet doen. Ze is geen koningin hé, en zorg altijd voor een backup plan zodat je niet wanhopig een vd andere dames bezoekt. Een andere khoskele (mooierd in Farsi betekent dit) is Coco die in mei terugkomt van vakantie. Fix haar nr en app haar op diezelfde dag dat je miss langs wil komen. Dan weet je iig zeker dat je een sexy Iraanse neukt die dag.

Ban me maar dan. Als andere op mij zeiken, dan support jij dat toch? En ook als andere zomaar roddels verspreiden. Weet wel PickleRick. dat als je dat doet, dat ik dan mn account afsluit en nooit meer terugkeer. Dat je dit zo openbaar doet, stel ik niet op prijs 👍🏻, had dit gesprek liever 1 op 1 met je gehad maar t zij zo

Terug
Bovenaan Onderaan