Recensie Maissa, Antwerpen, Verversrui 24/7 3,13 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je info dat ze niet meer terugkomt? Ik heb haar 2 maal bezocht een aantal weken terug en eens een 1,5 jaar geleden, verschil in service was aanmerkelijk, de eerste keer had ze al wat capsones maar was de service heel goed, langdurig pijpen zonder, met mooi zicht op haar borsten en lekker doggy, de laatste keer was de service belabberd, snel afwerken, constant babbelen over haar zelf....kort pijpen..... Maar het blijft een mooi zicht met haar borsten
 
Heb je info dat ze niet meer terugkomt? Ik heb haar 2 maal bezocht een aantal weken terug en eens een 1,5 jaar geleden, verschil in service was aanmerkelijk, de eerste keer had ze al wat capsones maar was de service heel goed, langdurig pijpen zonder, met mooi zicht op haar borsten en lekker doggy, de laatste keer was de service belabberd, snel afwerken, constant babbelen over haar zelf....kort pijpen..... Maar het blijft een mooi zicht met haar borsten
Pijpt ze zonder condoom ook?
 
Heb je info dat ze niet meer terugkomt? Ik heb haar 2 maal bezocht een aantal weken terug en eens een 1,5 jaar geleden, verschil in service was aanmerkelijk, de eerste keer had ze al wat capsones maar was de service heel goed, langdurig pijpen zonder, met mooi zicht op haar borsten en lekker doggy, de laatste keer was de service belabberd, snel afwerken, constant babbelen over haar zelf....kort pijpen..... Maar het blijft een mooi zicht met haar borsten
Haar een aantal weken terug bezocht? Ze is al maanden niet meer in het SKW gesignaleerd…
 
Als ze niet in de Verversrui zit , en ze is nog in leven, dan bevindt ze 100% zeker ergens anders.
Maar ik vind wel bijzonder, jullie waren best kritisch op Maissa( onterecht in mijn ogen) maar nu willen jullie haar dolgraag terug.
Maar DVP, die stoppen er wel eens mee. Dan zijn er helemaal klaar mee om 50 x in de week geneukt te worden.
Vind ik eigenlijk niet eens zo heel raar.
Het zijn geen ambtenaren he die 40 jaar naar kantoor lopen en de dagen af tellen naar hun pensioen.
 
Jongens, ze werkt momenteel niet. Ze heeft een rustpauze ingelast. Dat heeft haar vriendin, die ook in de 24 werkt, mij verteld. Ze is aan het genieten van de centjes die jullie haar allemaal toevertrouwd hebben. Ze heeft een tijdje in Zuid-Amerika rond gereisd en laatst ook verbleef zij in Zuid Europa. Dus voorlopig kan de discussie hier wel ophouden.
PS : ik hoop nu maar dat ze mij dit niet kwalijk neemt want het was eigenlijk min of meer vertrouwelijke informatie. Maar de discussie hier kwam mijn strot uit, daarom.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan