Recensie Mala, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
24
23/07/23
11
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9749120-mala
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Contact gezocht met deze dames:


Kreeg van beide hetzelfde adres (flat) nabij station moerwijk. Kreeg van beide een foto, een van het gezicht en een zonder het gezicht. Gekozen voor Mia en uiteindelijk toch die mala gekregen. Op dat adres ontvangen iig meerdere dames want er kwam een medewandelaar met mij dezelfde verdieping op en vervolgens na mij binnen.

Niet de dame van de foto's op kinky iig maar goed genoeg om mijn zak te legen maar geen herhalingsgevaar.
 
Over haar was ook al dit topic
 

Inmiddels is Mia in Zaandam en daar vorige week een afspraak mee gemaakt, dat ging via WhatsApp prima. Echter bij aankomst was de dame in mijn ogen niet de dame van de foto's. Zelf sprak ze dat tegen en ze zei dat ze het echt was, maar de blubberbenen en billen die ik zag spraken mij niet aan en ik ben dus bij de voordeur omgekeerd na vriendelijk bedankt te hebben
 
Eerste keer dat ik dat deed voelde ik me een beetje een spelbreker maar nu denk ik meer van dan had je maar duidelijkheid moeten geven en heb ik geen zin om geld uit te geven aan dame die qua uiterlijk tegenvalt bij binnenkomst
 
Ik heb Mia en niet Mala in haar lingerie gezien en ze had zeker niet de taille die ik zie op de foto's. Er was veel meer buik en ook "blubber" benen. Tattoo kan ik me niet herinneren van die 2 minuten ontmoeting
 
Terug
Bovenaan Onderaan