Recensie Malika, Kampen (voorheen o.a. Leeuwarden, Den Haag en Antwerpen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

wandelaartje89

Wandelaar
Forumpionier
40
30/06/21
19
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/kampen/588120-malika
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie van 16-09-2020: Dame staat inmiddels al een hele tijd offline vanwege relatie, geen idee of ze ooit terug komt.

Vanmiddag maar eens bij Malika langs gegaan nu ze weer eens in de buurt was sinds lange tijd. Helaas doet ze momenteel alleen dates van 30 minuten maar dat mocht de pret niet drukken. Fantastisch lichaam, fantastische inzet, pijpen kan ze als geen ander en de seks was ook top. Dame kan heel lief zijn maar ook heerlijk dominant. Ga er zeker nog eens langs voor hopelijk een langere date!
 
Ik ben verliefd op deze dame. Helaas is ze gestopt. Ze is Braziliaans, wel veel fake zoals borsten en buikspieren. Maar qua inzet en schoonheid de beste die ik mee gemaakt hebt. Ik zou zelfs dubbele tarief betalen voor een date met Malika.
 
Jammer dat ze niet meer actief is, heb van deze Marokkaanse meid genoten, vooral de anale sex was heerlijk, mag van mij gauw weer beginnen
 
Inderdaad. Lid geworden om te vragen of iemand weet of ze nog actief is. Staat/stond recent in de rubriek SM.
 
Jammer, wacht nog steeds op een advertentie van haar.

//Edit mod: dame lijkt gestopt, gaat slotje op. Mocht ze terug opduiken dan graag topic even rapporteren dan heropenen we deze.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan