WHEM Maluu Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
02/07/23
1
Hoi,

Net een account aangemaakt😊. Al jaren alleen lezer, ook op de oude website. Maar het moest er maar eens van komen😊. En dank voor alle informatie die ik kreeg.
Ik zal de komende tijd recensies gaan plaatsen over mijn ervaringen in de afgelopen periode , en jaren😁.


Voor nu alleen een vraag, met het risico dan maar dat er berichten komen dat ik zelf eerst mijn ervaringen moet plaatsen.

Iemand ervaring met https://www.kinky.nl/advertenties/5805453-maluu ? Ik heb enige tijd geleden over deze same ook een vraag gezien. Maar die is hier verdwenen. Ben erg benieuwd of ze lijkt op haar foto's. En het verbaast me dat er nig geen recensies of eevaringsvragen zijn gezien haar profiel.

Hoop dat de link werkt en dat mijn eerste bericht OK is😜
 
Hi met her in June. Same girl as on the pictures, even if pictures are so photographed that it is hard to recognize. I found she was looking better in the real life. Mid 30s I would say. very nice face and good body. Very girl next door with a Latin touch. Nice chat.
If you are looking for gfe believe it can work. If you are looking more for hot sex, like I was, you risk to find her a bit too vanilla.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan