Man bestolen tijdens seksafspraak met ‘prostituee’ in Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mede om die reden (naast de service) zou ik alleen dames privé bezoeken als ze uitsluitend (goede) recensies hebben en al langer adverteren. Maar aan de andere kant is er dus altijd een voorganger die de gok wel heeft gewaagd voor ons?
 
had bovendien al gezien aan mijn kentekenplaten dat ik NL was
Die bewering snap ik niet goed.... Staan Nederlanders bekend om zich vlotjes te laten rippen dan? :ROFLMAO::ROFLMAO:

Het zal je ondertussen, na 15 jaar ook al wel duidelijk geworden zijn zeker: als je vermoedt dat schorremorrie je wil volgen of wat dan ook, in het SKW, dan is het niet verstandig om naar je auto op de Brouwersvliet te stappen. In het SKW zijn er niet alleen de camera's die jij op straat weet opgesteld staan maar de meeste panden hebben ook camera's in de ruimte achter de ramen waar de meisjes staan. Je kan gerust in de Vingerlingstraat 8 een meisje aanspreken en eens vriendelijk wuiven naar haar verhuurder achter het scherm in Verversrui 20. Zo sta je meteen gekend als een vriendelijke wandelaar :)

Het klinkt gek, maar in de drukte ben je veiliger dan in een wat meer afgelegen straat.
 
Mede om die reden (naast de service) zou ik alleen dames privé bezoeken als ze uitsluitend (goede) recensies hebben en al langer adverteren. Maar aan de andere kant is er dus altijd een voorganger die de gok wel heeft gewaagd voor ons?
Het is ook verstandig om realistisch te blijven denken en niet blindelings je geilheid te volgen: als een afspreekadresje meer op een kraakpand lijkt of een haast onbewoonbaar krot, laat ik dat voor wat het is. Er zijn meer dan genoeg meisjes waar je kan mee afspreken.
 
In het verleden ook al eens mijn hoofd gestoten en met de toenemende berichten over dit soort zaken heeft mij wel doen besluiten erg voorzichtig te zijn.
Voor mij voorlopig alleen privehuizen of een bekende dame.
 
Die bewering snap ik niet goed.... Staan Nederlanders bekend om zich vlotjes te laten rippen dan? :ROFLMAO::ROFLMAO:

Het zal je ondertussen, na 15 jaar ook al wel duidelijk geworden zijn zeker: als je vermoedt dat schorremorrie je wil volgen of wat dan ook, in het SKW, dan is het niet verstandig om naar je auto op de Brouwersvliet te stappen. In het SKW zijn er niet alleen de camera's die jij op straat weet opgesteld staan maar de meeste panden hebben ook camera's in de ruimte achter de ramen waar de meisjes staan. Je kan gerust in de Vingerlingstraat 8 een meisje aanspreken en eens vriendelijk wuiven naar haar verhuurder achter het scherm in Verversrui 20. Zo sta je meteen gekend als een vriendelijke wandelaar :)

Het klinkt gek, maar in de drukte ben je veiliger dan in een wat meer afgelegen straat.

waarschijnlijk als ik een Belg was geweest ,in zijn ongunstigste geval Antwerpenaar ,had ik waarschijnlijk mezelf meer 'thuis' gevoeld op die plek..
misschien zelfs nog mensen gekend daar, of geweten hoe te handelen met politie etc ..
een Nederlander die relatief een eindje van huis is zou zich veel meer bedreigd voelen ineens en daardoor een makkelijkere prooi..
ik kom er sowieso nooit meer ,zou niet weten hoe vandaag de dag de situatie is..ik weet wel dat waar prostitutie is op die manier ,er relatief veel criminaliteit is
toendertijd was niet alles wat er rondliep meteen een klant van de dames..
gasten die alles in de gaten hielden,gasten die die gasten dan weer in de gaten hielden..'stille'politie..gasten die in de gaten hielden wie/waar binnen ging..
veel 'noord afrikanen'(de makakken),Roma spul,Polen,Russen..tenminste als ik de talen zo kon onderscheiden..
niet dat ik me onveilig voeldde toen..maar het was niet hetzelfde als bijvoorbeeld een winkelstraat..
je moest gewoon opgaan in de menigte en je smoel houden en alles rondom je negeren toen..
 
Nee hoor ik ben echt niet stoer. ik ben gewoon totaal niet bang dat is heel wat anders. @diewanderer jij laat wel gewoon je geld afpakken door die snotneuzen.
Haha volgens mij heb jij hier en daar wel een wat levendige fantasie. Ik ben een keer beroofd door twee grote kerels met pistool, ik kan je vertellen dat je dan echt niet cool gaat lopen doen hoor, tenzij je echt levensmoe bent natuurlijk..
 
Haha volgens mij heb jij hier en daar wel een wat levendige fantasie. Ik ben een keer beroofd door twee grote kerels met pistool, ik kan je vertellen dat je dan echt niet cool gaat lopen doen hoor, tenzij je echt levensmoe bent natuurlijk..
Ik zou het zien als een win-winsituatie
bonk.gif
.

Zonder gekheid... tegen een mes zou ik (mogelijk) nog wel overwegen om iets te proberen, maar met een pistool maakt het weinig uit of het een grote kerel is of een klein meisje. Of je moet duidelijk kunnen zien dat ie fake is, wat gezien mijn pistolenkennis (alleen uit games) zal dat niet snel gebeuren. Het is lastig inschatten hoe je reageert in zulke stresssituaties. Je ziet bij ongelukken ook mensen dichtslaan of in paniek raken waarvan je het niet zou verwachten terwijl andere heel rustig kunnen blijven. Gelukkig weet ik dat ik daarbij rustig kan blijven, maar vraag me ten sterkste af of dit hetzelfde mechanisme in onze hersenen is die aan het werk wordt gezet bij een overval.
 

HINDOESTAANSE4EVER

Als ze met een vuurwapen tegen je hoofd staan haalt het niets uit als je van Rotterdam bent of niet ,dan gaan de stipjes achteraan open en terug dicht ,spijtig heb ik het een maal in mijn leven thuis meegemaakt stoer of niet alles dat je hebt geef je ,en zeg niet met mij !
 
Ik neem ook nooit meer mee dan het afgesproken bedrag en laat bankpasjes e.d. thuis. Als het ff kan ook m'n mobiel... maar dat lukt meestal niet.

Ontzettend balen als je op zo'n manier bestolen wordt...
Ik heb een oud mobieltje met prepaid simkaart, staat alleen WhatsApp op. Geen bank, mail of wat dan ook. Dat gebruik ik voor wandelavonturen.
Heb er meer dan eens plezier van gehad, dat het nummer ineens wordt overvallen door gekke berichten of dat ze proberen je ware identiteit te achterhalen om je af te persen.
 
heb dit mij ook altijd afgevraagd. Geld verliezen lijkt me zeker niet leuk maar kom ik wel te boven. Mijn telefoon heeft steeds meer informatie over mij en daar staan ook mijn 2fa apps op. Als ik die verlies kan ik waarschijnlijk niet bij mijn decennia oude internet accounts komen. Sinds een paar maanden heb ik een goedkope telefoon waar bijna niets op staat, geeft toch weer wat rust bij het bezoeken van een nieuwe dame
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan