Man bestolen tijdens seksafspraak met ‘prostituee’ in Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Aart Nouveau

Meubelstuk
Forumpionier
1.371
30/06/21
925
8

Man bestolen tijdens seksafspraak met 'prostituee' in Eindhoven

EINDHOVEN – Een man die dit weekend in Eindhoven een seksafspraak had gemaakt met een prostituee, is door de dame in kwestie bestolen van zijn geld. De vrouw is er vervolgens met haar mededaders vandoor gegaan. Dat meldt een wijkagent.

 
Nee hoor ik ben niet stoer ik ben gewoon totaal niet bang dat is heel wat anders.
Ik ben ook niet bang.. Maar wel voorzichtig..
Is mij nog nooit gebeurd, (zeg nooit nooit) want ik weet in de regio hier wel naar wat voor buurt ze me dirigeren..
Parkeer ook altijd op een overzichtelijke plek wat verder weg..
Kijk eerst wat voor volk en auto's met welke kentekens er geparkeerd staan..
Dan kunnen ze je nog verassen, of in je nek springen.. Maar voor een buit van max 200€ gaan ze je niet met 5 man opwachten..
En zorg dat je fit bent.. Als ze te voet op je afkomen, wegwezen..
Knap man die mij pakt op de eerste 100 meter.. Toch zeker iemand van 120 kilo+
Komt misschien wat paranoia over.. Maar ik ben iemand die op straat is opgegroeid.. En heb de meeste flauwekul al wel gezien en meegemaakt
 
Ik ben ook niet bang.. Maar wel voorzichtig..
Is mij nog nooit gebeurd, (zeg nooit nooit) want ik weet in de regio hier wel naar wat voor buurt ze me dirigeren..
Parkeer ook altijd op een overzichtelijke plek wat verder weg..
Kijk eerst wat voor volk en auto's met welke kentekens er geparkeerd staan..
Dan kunnen ze je nog verassen, of in je nek springen.. Maar voor een buit van max 200€ gaan ze je niet met 5 man opwachten..
En zorg dat je fit bent.. Als ze te voet op je afkomen, wegwezen..
Knap man die mij pakt op de eerste 100 meter.. Toch zeker iemand van 120 kilo+
Komt misschien wat paranoia over.. Maar ik ben iemand die op straat is opgegroeid.. En heb de meeste flauwekul al wel gezien en meegemaakt
ik ben iemand die op straat is opgegroeid @richard Snep ik ook wij weten wel hoe en wat we moeten doen.
 
Mij is ooit het volgende overkomen in de raambuurt van Luik : ik was bij een dame binnen en toen we ons uitgekleed hadden vroeg zij of we ons samen in een aanpalende kamer konden 'opfrissen' aan een wastafel. Geen probleem dacht ik nog, en de seks was nadien behoorlijk.

Echter nadat ik buiten ging bleek mijn portefeuille leeg. Het ging slechts om 2000 frank (50 euro) maar ik voelde mij er zeer slecht bij. Iemand anders had dus mijn portefeuille leeggemaakt toen ik samen met de dame aan de wastafel stond...
 
Neem meestal ook niet meer mee als ik denk nodig te hebben, dus bij buitenkomst hebben ze pech.
Maar laat ook niet de kaas van mijn brood pakken, en doe snel een kansberekening van hoe en wat. Uiteindelijk ga ik vermoedelijk alle discussie en onheil uit de weg, dit heeft te maken dat ik nog steeds in mijn proeftijd zit van het een en ander, en mijn vrijheid me erg lief is.
 
Maakt mij niet uit ik pakt er een en dan zeg ik hier met mij geld of anders ............ Dan geeft hij 100% mij geld terug.
Ik zou dat in deze tijden zeker niet doen. Er zijn er al voor minder neergestoken/neergeschoten. Sommige kids van 15 lopen al met messen, tasers, pepperspray enz. Laat staan wat dit soort daders bij zich hebben.
 
Daarom train ik nooit benen, de dag vantevoren als ik ga sexen
Je kan ten eerste al moeilijk een sprint trekken met benen als winegums.. En ten tweede, als er iemand met een mes op je afkomt, kun je het niet uit zijn klauwen trappen ?
Ze hebben mij al zo dikwijls proberen op te lichten.. Of dat mensen niet wilden betalen na een karwei.. Ook types waar je het niet van verwacht..
Stropdas, dikke auto, accentloos Nederlands..
Maar voor de bijl gaan ze.. Al moet ik een jaar wachten..
Ik ken 2 of 3 man uit een millieu, hele aardige mensen waar je geen ruzie mee moet krijgen
die lossen dat eventueel wel op.. Met gesloten beurs nog wel.. De ene hand wast de andere..
 
Geld kwijt of bestolen/overvallen nog nooit meegemaakt.
Hoewel ik beter wel al een keer had kunnen omdraaien.
Was aan de Mijnsherenlaan in Rotterdam.
Ook ik kijk altijd rond en parkeer op een afstandje.
Op het afgesproken adres stond een bmw 7 serie oud model voor de deur, iets op afstand vanwege brede stoep en berm.
Vier man in de auto druk bezig, buitenlandse taal.
Dame opent de deur en vroeg of het ook in de auto kon.
Ik zei nee en ze stapt even terug naar binnen.
In die drietal minuten komt er een gast aanlopen en ik ben vrij zeker 1 van die gasten uit die auto.
Hij vroeg in gebrekkig Nederlands wat ik daar stond te doen.
Ik geef gewoon antwoord en zeg ik wacht op een meisje.
Waarop hij schouder ophalend en klaarblijkelijk (of gespeeld) zegt ik woon hier.
Daarop stapte hij binnen.
Ben toch blijven wachten zo stom en nieuwsgierig dat ik ben.
Meisje komt buiten en zijn we paar straten verder in een soort van kraakpand/drugshol onze afspraak gaan houden.
Is goed gegaan maar achteraf had ik zoiets waarom rij je niet gewoon weg.
Wellicht omdat ik het meisje eerder ontmoet had op een ja zeg maar nette plaats (vakantiepark).
Ze adverteert nog steeds en al heel erg lang, ze is Hongaars.
 
Ik probeer ook wel een beetje er aan te denken. Met parkeren inderdaad. Maar vooral ook van tevoren je huiswerk doen. Maar goed, soms wil je ook wel eens een gokje wagen en dan weet je niet wie je tegen zal gaan komen.
Dus dan inderdaad maar extra voorzichtig zijn.
Ik ben geen held en ook niet sterk. De gemiddelde DVP krijgt mij nog kapot als ze zou willen ?.
 
Als een dame illegaal in een appartement of woning ontvangt maakt dat haar ook kwetsbaar.
Mocht een klant daar bestolen worden of om wat voor reden dan ook ruzie krijgen met de dame, moet ze niet gek staan te kijken als er een telefoontje naar de instanties gaat.
Dus als de dame slim is zorgt ze dat de klant blij weggaat, anders moet ze heel vaak op zoek naar een nieuwe locatie.
 
Beter ga je naar een sexclub of ramen; dat is veiliger
Ramen ook mee uitkijken
Ooit in 2006/7 een geintje meegemaakt met een stel bontkraagjes..
Ik was net buitengestapt bij een dame in het SKW, en gelijk naar mijn bus gelopen
Toen hing het nog niet vol met camera's zoals hedendaags
Het was best koud buiten, ik was net klaar gekomen (dus nog niet helemaal bij de les)
Bus stond achter het SKW geparkeerd, onder de bomen op die laan met aan weerszijden de parkeerhavens en het fietspad middenop..
Ik zat half in mijn bus, toen bontkraagje tegen me begon op zijn allerbeste 'rif' accent.. 'jij kwam buiten bij die meisje, en jij moet aan mij bijbetalen, je bent te lang binnen geweest, weet je'.. Meneer was me gevolgd nadat ik bij haar was buiten gekomen
en wilde me nu even gaan rippen..had bovendien al gezien aan mijn kentekenplaten dat ik NL was en solo..
Ik had toen een Transporter met een bank ipv 2 stoelen en daar lag binnen handbereik een prachtige sockettang onder.. En die had ik al vast..
Meneer deed meteen de 100 meter in 5 seconden..
Maar dat had klote af kunnen lopen als ik iemand anders was geweest..
Naderhand liep ik eerst altijd een rondje voordat ik naar mijn bus liep om weg te gaan.. Om zeker te weten dat ik niet gevolgd werd..
Toen zaten de straten vol met uitschot uit alle windstreken.. Zal misschien nu minder zijn inmiddels.. Maar je kunt nooit voorzichtig genoeg zijn
 
Mij is ooit het volgende overkomen in de raambuurt van Luik : ik was bij een dame binnen en toen we ons uitgekleed hadden vroeg zij of we ons samen in een aanpalende kamer konden 'opfrissen' aan een wastafel. Geen probleem dacht ik nog, en de seks was nadien behoorlijk.

Echter nadat ik buiten ging bleek mijn portefeuille leeg. Het ging slechts om 2000 frank (50 euro) maar ik voelde mij er zeer slecht bij. Iemand anders had dus mijn portefeuille leeggemaakt toen ik samen met de dame aan de wastafel stond...
Ervaren wandelaars laten nooit hun kleren/spullen onbewaakt achter als zij op priveontvangst gaan. Wat je beschrijft is een oude bekende truk. Dat het je in een raambuurt overkwam, is misschien wat vreemd, maar ja, Luik is nu ook niet de veiligste raambuurt.
 
Zo ben ik eens bij een dame met telefoon, sleutels, en portemonnee in een douche gestapt, alles even op de wasautomaat deponeren , en na afdrogen weer mee de kamer ingenomen. Dame keek wel raar maar zij er niets van, maar wat als je kleren weg zijn bij terugkomst, is volgens mij een groter probleem :unsure:
Over kleren gesproken, deze leg ik meestal op een hoop voor de deur, kunnen ze deze niet plotseling helemaal opengooien.
 

Man bestolen tijdens seksafspraak met 'prostituee' in Eindhoven

EINDHOVEN – Een man die dit weekend in Eindhoven een seksafspraak had gemaakt met een prostituee, is door de dame in kwestie bestolen van zijn geld. De vrouw is er vervolgens met haar mededaders vandoor gegaan. Dat meldt een wijkagent.

[h3][/h3]
In de omgeving van Apeldoorn zijn ook van die lui actief. Op het andere forum waren in elk geval meerdere mannen opgelicht, door een meid die instapt, maar vervolgens vraagt of de klant naar een winkelcentrum rijdt en daar even op haar wil wachten omdat ze iets moet halen.
Dat was dan zonder bedreiging, maar je bent wel je geld kwijt.

Misschien dat anderen het nog kunnen reproduceren, maar ik meen dat in Almelo en een aantal plaatsen in Limburg er geen meid naar buiten komt maar twee jongens die je onvrijwillig van je geld af helpen.
Een goede reden te liegen over het merk of de kleur van je wagen...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan