Recensie Sabine, Lovehotel Eindhoven 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jmmj

Stamgast
Forumpionier
328
09/07/21
239
9
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/5845641-sabine#overview https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/geile-milf-ontvangt_8218888
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na heel lang twijfelen dan toch maar een keer de gok genomen. En zoals dat met gokken gaat, soms heb je geluk en soms heb je pech. Afspraak was snel gemaakt via whatsapp. Sabine is een vrolijke, vriendelijke, Brabantse, ietwat stevige dame. van 50 jaar. Tot zover klopt de advertentie. Aan het begin de financiën afgehandeld en mijzelf uitgekleed. Ze had al een condoom uitgepakt en die ging ook direct om mijn lul voordat ze begon te pijpen. Veilig voor haar en voor de klant waren haar woorden. In haar beide advertenties staat toch echt Pzc duidelijk genoemd. Korte pijpbeurt gehad en daarna op het bed verder gegaan, Daar nogmaals erg kort gepijpt en toen ben ik haar gaan likken, iets wat ze erg kon waarderen.Alles netjes geschoren beneden en alles was schoon. Daarna in een paar standjes geneukt en heeft ze het met de hand afgemaakt. Toen waren er 35 minuten voorbij. Er werd geen aanstalten gemaakt voor een eventuele 2e ronde of een massage. Kleren dus maar aangedaan en na 45 minuten stond ik weer buiten(wel voor een uur betaald). Tongzoenen, Pzc en klaarkomen in de mond staan toch echt in de advertentie maar zijn totaal niet ter sprake gekomen. Prima als je dit niet doet, maar zet het dan ook niet in je advertentie. Dan had ik deze dame namelijk nooit bezocht. Voor mij dus geen herhaling bij deze dame. Gegokt en verloren noemen ze dat dan.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen ervaring met haar, maar in de advertentie staat niet expliciet vermeld dat pzc, cim en tongzoenen inbegrepen zijn in het standaardtarief.

Sommige dames vragen daar extra geld voor. Als dat voor je belangrijk is dan zou ik in de toekomst bij andere dames daar gewoon direct naar vragen wanneer je een afspraak maakt.
 
Ik heb geen ervaring met haar, maar in de advertentie staat niet expliciet vermeld dat pzc, cim en tongzoenen inbegrepen zijn in het standaardtarief.

Sommige dames vragen daar extra geld voor. Als dat voor je belangrijk is dan zou ik in de toekomst bij andere dames daar gewoon direct naar vragen wanneer je een afspraak maakt.
In haar advertentie op SJ staat pzc duidelijk bij de labels. Dit hoeft natuurlijk niet inbegrepen te zijn, maar bied het dan tenminste aan tegen extra betaling. Er is geen woord over gesproken. Ik heb echt geen probleem met het betalen van extra's, maar als het niet wordt aangeboden en er wordt wel mee geadverteerd dan haak ik af. En zeker als ik voor een uur betaal en na 45 minuten weer buiten sta.
 
In haar advertentie op SJ staat pzc duidelijk bij de labels. Dit hoeft natuurlijk niet inbegrepen te zijn, maar bied het dan tenminste aan tegen extra betaling. Er is geen woord over gesproken. Ik heb echt geen probleem met het betalen van extra's, maar als het niet wordt aangeboden en er wordt wel mee geadverteerd dan haak ik af. En zeker als ik voor een uur betaal en na 45 minuten weer buiten sta.
Heb je er wel naar gevraagd toen je bij haar was? Het klinkt alsof je dat niet gedaan hebt, communicatie moet van beide kanten komen he.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan