Man opgepakt i.v.m. moord op transgender dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Top G. Dat is veel interessanter. Over tate gesproken - ik heb ooit eens interesse getoond in die war room. Heel erg interessant. Maar een beetje een miles high club - wel in waarin je gestimuleerd kunt worden en hoe je juist je business kunt verbeteren maar met een aardig prijskaartje.
 
Klinkt als een van de vele piramidespelen / Ponzy Schemes. De man aan de top verdient kapitalen, waramee het bewijs is geleverd dat het écht waar is wat hij beweert dus doe je er goed aan om wat je kunt missen zo snel mogelijk aan hem over te maken. Mogelijk krijg je er nooit wat voor terug, afgezien van scheurkalenderwijsheden die je ook bij je oma op de wc kan vinden alleen daar staat het heel oubollig opgeschreven terwijl Tate het echt hip weet te brengen.
 
Klinkt als een van de vele piramidespelen / Ponzy Schemes. De man aan de top verdient kapitalen, waramee het bewijs is geleverd dat het écht waar is wat hij beweert dus doe je er goed aan om wat je kunt missen zo snel mogelijk aan hem over te maken. Mogelijk krijg je er nooit wat voor terug, afgezien van scheurkalenderwijsheden die je ook bij je oma op de wc kan vinden alleen daar staat het heel oubollig opgeschreven terwijl Tate het echt hip weet te brengen.
Of Amway waar een toenmalige collega van me mee liep te leuren een jaar of dertig geleden of herbalife
Onderaan de piramide moet je voor veel geld nutteloze rommel inkopen en weer zien te verkopen
Daar krijg je ondersteuning voor in de vorm van "cursussen" waarin iemand die zelf een hoop poen zegt te hebben verdiend een motivatiespeech houd en ze komen terug als die gasten uit die film the invasion of the bodysnatchers zo gehersenspoeld
Achteraf blijkt dat de handel die ze verkopen totaal irrelevant is voor het bussinesplan omdat het vooral de bedoeling is nieuwe leden te ronselen om de piramide te laten groeien
 
schitterende grappige serie hierover:

Bedankt voor de link ,
Ik had toen ik een jonge vent was en onderhoudsman op een fabriek in het Botlekgebied was een collega die op een zgn vacuumwagen zat ( een soort grote stofzuiger) die sceptictanks vetputten en lekkages van chemische rommel op moest zuigen daar , smerig werk maar noodzakelijk

Die gozer kwam elke ochtend in een pak met een stropdas op het werk en zijn brood vervoerde hij in een aktetas , voor het werk kleedde hij zich om en na afloop als hij zijn overall uit had gedaan en zijn haar netjes ging hij weer keurig in pak naar huis om voor de buren de succesvolle zakenman uit te hangen
Ik moest een keer met hem mee op een klus en toen vertelde hij dat hij bij Amway zat , ik had al gauw door dat hij mij probeerde te ronselen en toen ik vroeg wat dat nou opleverde kwam hij met een bedrag wat ongeveer 3 keer mijn jaarsalaris was aan
De voor de hand liggende vraag die ik stelde was natuurlijk "wat doe je dan de godganse dag hier op zo'n stinkende vacuumwagen , ga het 40 uur in de week doen "
Het antwoord was "Ja ik verdien dat niet maar dat zou ik kunnen verdienen volgens de kerel die hem geronseld had ( ik weet niet meer hoe hij die gozer noemde mentor of supervisor of zoiets )

Succesvol was een steeds terugkerend stopwoordje en succesvol kon je worden door trouw de "meetings" te bezoeken waarbij dan sprekers die wel "succesvol" waren aan de zwakke broeders uit konden leggen hoe ze net zo "succesvol" als hen konden worden er werden wat nieuwe producten gedemonstreerd en omdat geen mens voor een ander onder wilde doen en toegeven dat hij niet "succesvol" was werd die rotzooi in grote hoeveelheden besteld

Ik denk dat die gozer zijn achterkleinkinderen nog hun vloeren kunnen boenen met al die wonder schoonmaakmiddeltjes die hij aan de straatstenen nog niet kwijt kon
Het was net een sekte en ik heb vriendelijk voor de eer bedankt
 
Herkenbaar.

Kende ooit iemand die volledig hooked was aan dat soort youtube filmpjes. En ik denk bij mezelf je kunt uren, dagen, weken kijken wat je wilt maar als je niet van je reet afkomt gebeurd er niks.

Die was obviously trapped in zo'n web van constant content kijken. Jaren later nog steeds niks van terecht. Tjaaaaa. Weet je ondernemen is een ding apart. Je moet dat inzicht hebben maar ook ergens een begin maken.

En vooral toegeweid zijn aan wat je wil bereiken. Dat kent de nodige tegenslag maar daar gaat het ook om. Tegenslag is goed - sterk je van en kom je harder van terug.

Snelle rijkdom komt niet gemakkelijk - en je wordt in Nederland alleen al kaalgeschoren als je ook maar iets boven het maaiveld uitsteekt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan