Voormalig lid 15306
Meubelstuk

Man opgepakt voor dood vrouw in 2003 in Amsterdam
Het is voor het eerst dat in deze zaak een verdachte is opgepakt. De man uit Amsterdam kwam bij de politie in beeld door nieuw dna-onderzoek.

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenNou, ja en nee.De haat en bedreigingen jegens de nieuwe Miss Nederland komen mogelijk uit dezelfde hoek.
Wanneer een grote groep mensen in koor allerlei haatzangen aanheft tegen een persoon of een groep dan komt er geheid vroeg of laat een labiel figuur uit die groep die denkt de held te kunnen worden door de gehate persoon aan te vallen.Nou, ja en nee.
Transfobie is transfobie, maar die bedreigingen zijn wel belachelijk laagdrempelig tegenwoordig en trekken we een heel breed publiek tegenwoordig.
Goddank is de drempel voor moord een heel stuk hoger.
ik neem aan, dat je hierbij de Moslim hoek bedoeld ?De haat en bedreigingen jegens de nieuwe Miss Nederland komen mogelijk uit dezelfde hoek.
Alsof die allemaal in één hoek te vangen zijn? Die groep is juist heel divers. Flauw.De haat en bedreigingen jegens de nieuwe Miss Nederland komen mogelijk uit dezelfde hoek.
Sja waar leg je de grens?Ik had net als talloze anderen een grote hekel aan die akelige Pim Fortuin en ik verafschuwde ook de vuilbek Van Gogh en als ik dat destijds luide had verkondigd op de sociale media voor zover die vroeger bestonden, dan had ik mee geblazen in de wind die de sukkels in de rug meenden te voelen die deze mannen om het leven brachten.
wees een wat duidelijker, welke hoek bedoel je precies ? want tot dusver ben je erg vaag, en geef je geen duidelijk antwoord, en ontwijk je de vraag.soms vinden mensen uit twee heel verschillende hoeken, die mekaar normaliter haten, zich plotseling verenigd in de gedeelde haat jegens weer een ander ;-)
Er zijn meer hoeken dan vier.
Zo zou de 'harde kern' van Ajax en Feijenoord ook eens gezamenlijk kunnen optrekken en een minister in elkaar slaan die de verkoop van bier in de kantines wilde verbieden, bijvoorbeeld. Dan staan ze wat dat betreft in dezelfde hoek.
Toen ik het aangaf ging er een lampje brandendat zag ik ook, en degene die dat ook gelezen had, en antwoord op gegeven had, verzweeg dat bewust.
ik denk dat het eerder doodslag is dan moord.Wat was het motief voor de moord, misschien hebben ze sex gehad en kwam hij er daarna achter dat ze een transgender was en draaide hij door, 1 van de redenen waarom ik vind dat transvrouwen in de sexbranche het van te voren aan moeten geven, dat noem ik geen transfobie
ik zag het ook, dat je aangaf dat het een trans is.Toen ik het aangaf ging er een lampje branden
Maar het motief is dan anders, niet uit 'transhaat' maar omdat je bent misleidt, niet iedereen zit te wachten op sex met een mannenlichaam terwijl je denkt dat het een vrouw is, niet dat ik het goed praat, geweld en moord keur ik uiteraard ten alle tijden af maar ik vraag me gewoon af wat het motief was... als je er zo heftig op reageert dat het tot moord komt vind ik de term transfobie nog wel gepast...
Maar inderdaad we hebben geen idee of de trans status er überhaupt mee te maken had hier.
wat een engerd. die moet je ook niet in het donker tegen komen.Ben eens benieuwd hoe het in België gaat escaleren, ik hou mijn hart al vast
De VRT moet hun favoriete doelgroep ook weer eens pamperenBen eens benieuwd hoe het in België gaat escaleren, ik hou mijn hart al vast
Nou, 100× liever deze dan Miss Nederland 2023 hoor. Maar goed, over smaken en kleuren...wat een engerd. die moet je ook niet in het donker tegen komen.
de politiek correcte mensen vinden dit natuurlijk allemaal weer geweldig.De VRT moet hun favoriete doelgroep ook weer eens pamperen![]()
Het kan best bewust zijn geweest maar ik vraag me af wat het motief wasik denk dat het eerder doodslag is dan moord.
Algemeen bekend is, dat transgenders veel vaker te maken krijgen met geweld dan normale vrouwen. Vaak trekken ze, denk ik, een bepaald soort type mannen aan, of hebben zelf een voorkeur voor een bepaald soort type man.
vind je het erg als ik zeg, dat ik ze allebei niks vind.Nou, 100× liever deze dan Miss Nederland 2023 hoor. Maar goed, over smaken en kleuren...
Hier hetzelfde hoor. Maar moesten ze een pistool tegen m'n hoofd zetten en ik word verplicht te kiezen, dan kies ik de Belgische.vind je het erg als ik zeg, dat ik ze allebei niks vind.
Je zou kunnen zeggen dat biologische vrouwen in de Nederlandse missverkiezing gediscrimineerd zijn geweest door de woke jury omdat ze per se een transgender als winnaar wilden...Het gaat mij gewoon over wederzijdse tolerantie zonder dat een bepaalde groep positief of negatief gediscrimineerd wordt.
ik hoop niet dat het zover komt.Hier hetzelfde hoor. Maar moesten ze een pistool tegen m'n hoofd zetten en ik word verplicht te kiezen, dan kies ik de Belgische.
daar lijkt het wel heel erg op.Je zou kunnen zeggen dat biologische vrouwen in de Nederlandse missverkiezing gediscrimineerd zijn geweest door de woke jury omdat ze per se een transgender als winnaar wilden...
Ik voelde spuughekel aan die arrogante kwast en kocht voor 25 buren in de straat het boekje waarin hij als bruinhemd werd ontmaskerd.Sja waar leg je de grens?
Ik heb destijds wel op een nette manier tegen mensen om me heen gezegd dat ik het niet eens ben met het beleid van Pim Fortuyn. Heb ik daarmee ook een klein zuchtje wind meegeblazen in de rug van zijn moordenaar?