Recensie Manar (Mar), Antwerpen, Villa Tinto 49 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kladderadatsch

Stamgast
Forumpionier
409
02/07/21
587
41
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Manar is nog zo'n oudgediende van het SKW. Ze is zeer bedreven in BDSM en anaal bij de klant.

Ze spreekt Nederlands, heeft zwart haar, normaal postuur, C-cup, 1.65m, eind de 30 of begin de 40 jaar oud.

Van een ander forum:

Van alle dames die en dildo hanteren, is Manar diegene die daarmee het beste overweg kan.
Heb het zelf al mogen meemaken, en ooit eens met haar een gesprek over gehad, ze weet echt hoe het moet, en welk formaat ze ook hanteert, nooit pijn gevoeld, alleen genot.

***

Ben er in de loop der jaren toch al ettelijke keren bij geweest (eigenlijk veel te weinig), en of het nu voor een suck en fuck was, of voor een fetish tot een sm-sessie, altijd tevreden buiten gekomen, en steeds met en glimlach tot achter mijn oortjes.

***

Een mooie stevige dame met grote borsten en dominante uitstraling en dat trok me natuurlijk aan.

Dominant, en servicegericht: de eerste goede dame in de ramenbuurten die ik ben tegengekomen in, zeg maar, bijna 20 jaar! Met deze dame kan je rustig babbelen en ze neemt de tijd voor je. Ze spreekt Nederlands en dat is best eens een verademing met al die buitenlandse.

Goed voorspel maar moest haar vaak corrigeren. We kennen elkaar nog niet en ben zeker dat een tweede sessie beter zou verlopen met Manar.

Goede seks, maar deze sessie volgde te snel na de vorige en ik was niet langer in vorm. Het idee dat alles snel moest gebeuren, de vieze geur van de straten buiten, haar overacting, deden m'n geilheid toch erg afnemen helaas. Het was allemaal net niet.

De klik was veel beter dan anders gezien ze Nederlands spreekt en er was een betere klik dan ik van raamdames gewend ben.

***

Deze dame in zwarte laarzen enkele maanden geleden bezocht in de avond. Leuk Vlaams accentje, zwaardere donkere make up rond haar ogen. Normale body maar zeker sexy. Bleek op de grote kamer boven van alles mogelijk te zijn, maar ik kwam voor het gewone werk. Dat deed Manar op een geile manier, wel wat speeksel en acting erbij, maar vond het best ok. Geen gerush qua tijd en pijpen en neuken was gewoon goed en geil.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben twee keer bij Manar geweest en het zal ook de laatste keer zijn geweest. Ik vind dat Manar er mee rammelt (zoals ze in Antwerpen zeggen), letterlijk en figuurlijk. Fake en bandwerk. Eens ze de klus geklaard heeft begint ze te zagen. Boeit me niet dat de loodgieter van haar nieuw geplaatste badkamer op zich liet wachten. Ander en beter!
 
Net voor de eerste lockdown ben ik voor de derde en laatste maal bij Manar geweest.
Is me toen niet echt meegevallen. Mechanisch afwerken en weinig interesse. In die drie keren ging het eigenlijk steeds achteruit.
Is toen mijn laatste maal geweest.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
gisteren na een lange periode terug bij haar geweest een babbel geslagen en daarna binnen gegaan
bij haar is het altijd leuk ze praat goed nederlands en dat is gemakkelijk eerst uitgezocht welke strapon ze mocht nemen die weet ze goed te gebruiken achteraf 2 standen geneukt en ik ben heerlijk klaar gekomen terug goede babbel en afgerekend. Manar is voor alles in spijtig geen tong zoen en pijpen met condoom ze wijkt er niet vanaf zelfs niet met extras, zal er altijd eens binnen gaan als ze vrij is want is druk bezet er zijn er die 1u30 binnen zijn wat zou er dan allemaal gebeuren
 
gisteren na een lange periode terug bij haar geweest een babbel geslagen en daarna binnen gegaan
bij haar is het altijd leuk ze praat goed nederlands en dat is gemakkelijk eerst uitgezocht welke strapon ze mocht nemen die weet ze goed te gebruiken achteraf 2 standen geneukt en ik ben heerlijk klaar gekomen terug goede babbel en afgerekend. Manar is voor alles in spijtig geen tong zoen en pijpen met condoom ze wijkt er niet vanaf zelfs niet met extras, zal er altijd eens binnen gaan als ze vrij is want is druk bezet er zijn er die 1u30 binnen zijn wat zou er dan allemaal gebeuren
Pijpen met condoom? Ben al tig keer klaargekomen in haar mond!
 
gisteren na een lange periode terug bij haar geweest een babbel geslagen en daarna binnen gegaan
bij haar is het altijd leuk ze praat goed nederlands en dat is gemakkelijk eerst uitgezocht welke strapon ze mocht nemen die weet ze goed te gebruiken achteraf 2 standen geneukt en ik ben heerlijk klaar gekomen terug goede babbel en afgerekend. Manar is voor alles in spijtig geen tong zoen en pijpen met condoom ze wijkt er niet vanaf zelfs niet met extras, zal er altijd eens binnen gaan als ze vrij is want is druk bezet er zijn er die 1u30 binnen zijn wat zou er dan allemaal gebeuren
Bij uw beoordeling staat anaal bij sekswerker. Dat is toch juist ook een van de dingen die zij NIET doet. Enkel bij de klant maar nie andersom toch? Of heb ik iets gemist?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Omdat niemand van mijn privé dames nog ontving of reageerde mij naar het Schipperskwartier begeven.
Het was al laat op de avond en redelijk kalm voor een weekendavond. Cindy was nergens te bespeuren en Anna was volzet tot plots het licht uit was en ze verdwenen was. Ook Alicia (SS16/2) was druk bezet. Uiteindelijk dan gekozen voor de ervaren Manar. Voor mij een eerste keer bij haar, maar ik dacht dat, gezien haar lange staat van dienst, zij wel een goede service zou geven.
Afgesproken voor een half uurtje, 100€, om van haar lekker lijf en tieten te genieten. Ze kleedde zich uit, maar ik vroeg haar om haar kinky knielaarzen aan te houden.
Op bed begon ze ons intiem spelletje met mijn handen vast te binden. Vervolgens geilde ze me op, speelde met m'n pik en ballen en hield haar twee grote tieten voor mijn mond zodat ik er juist niet bij kon.... om gek van te worden. Ik vroeg haar mij los te maken want ik wou voelen en proeven.
Ik speelde uitvoerig met haar borsten die ik kneedde en likte. Na een tijdje deed ze een condoom om en begon te pijpen... niet slecht maar ook niet wauw. hier ging ik niet meteen van klaar komen, dus ik zette haar in 69 zodat ik haar kutje en kontje kon likken terwijl zij lustig verder zoog. Ik likte haar kut en klitje, en ze verplaatste zich spontaan zodat ik ook haar geile kont kon uitlikken.
Na een tijdje vond ik het wel tijd om te neuken. Ze mocht on top starten terwijl ik me te goed deed aan de heerlijke tieten. Daarna wisselden we naar doggy waarbij ik stevig kon doorstoten op die malse kont. Nog even missio en sideways en het condoom werd gevuld.
Ze haastte zich niet maar liet me lekker klaarkomen en nog wat nazinderen in haar alvorens ik mijn lul uit haar kutje haalde. Nadien ook geen haast, ze zei dat ik nog even naast haar moest komen liggen waarbij ze een gesprek aanging en me ondertussen sensueel streelde. Pas na een tijdje verwijderde ze het condoom. Ook na het opfrissen aan de lavabo nog een tijdje met haar liggen praten.
Professionele toffe dame die je op je gemak stelt en waar helemaal geen tijdsdruk is... 8/10
 
Terug
Bovenaan Onderaan