Mannelijke speeltjes

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Noortjexx

Meubelstuk
DVP
1.448
03/11/22
2.668
Site
Heeii lieve heren en collegaatjes!

Ik wist niet zo goed waar ik het moest plaatsen maar ik heb vooral van de heren dit keer advies nodig.

Mijn vriend en ik hebben een behoorlijk lange afstandsrelatie (7800km ongeveer) en daardoor zijn we gebonden tot virtual sex met elkaar. Hoewel we elkaar de ruimte geven seks met andere te hebben, doen we dit prive eigenlijk nooit.

Ik gebruik altijd speeltjes en nu wilde hij ook graag speeltjes gaan gebruiken, denk aan een flashlight. Ik wil hem dit kado doen als ik er weer heen ga in december.

Wie heeft hier goede aanraders voor speeltjes voor heren? De prijs maakt me niet eens zoveel uit maar het moet wel meekunnen in het vliegtuig! (Geen buttplugs haha)

Liefss 💕
 
The handy, hij kan jou het ook laten besturen van afstand. (Snelheid/lengte steeds veranderen bv)

Hij kan 'm ook zelf besturen natuurlijk. En je hebt ook websites met videos en scripts ervoor (zoals wanks.com) en dan beweegt ie precies mee met de actie
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan