Mannen met een vaste relatie, hoe vaak gaan jullie wandelen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe vaak gaan jullie wandelen?

  • 1-2 keer per jaar

    Stemmen: 26 7,3%
  • 3-4 keer per jaar

    Stemmen: 52 14,6%
  • 5-6 keer per jaar

    Stemmen: 37 10,4%
  • 6-12 keer per jaar

    Stemmen: 83 23,3%
  • 12-24 keer per jaar

    Stemmen: 127 35,7%
  • Anders… (verklaar)

    Stemmen: 31 8,7%

  • Totaal aantal stemmers
    356
1-2 keer per maand en m'n partner licht ik er niet over in. Ze weet wel dat ik regelmatig massage dames bezoek of in elk geval heb ik haar dat in het verleden verteld. Ik heb haar voorgesteld naar een parenclub te gaan maar daar schrok ze voor terug. Dus ga ik m'n gang. Zij mag ook haar gang gaan. Maar daar heeft ze geen zin in. Ze kon vroeger goed pijpen en heeft weleens voorgesteld om dat voor geld te gaan doen, maar ook dat heeft ze nooit doorgezet. We laten elkaar veel vrij en daar hebben we beiden vrede mee.
 
1 a 2 keer per maand, de tijd en het geld zijn de belemmerende factoren. Zeker als je wat kritisch bent moet je soms wel een stukje reizen. Dus het hangt ook allemaal af van drukte op werk en waar je moet zijn. Combineren is het meest ideaal.
 
Ben nu toch serieus aan het minderen kijken of ik het terug kan brengen tot twee bezoekjes per maand, nu van besteding van 900-1000 per maand terug gegaan naar 500-600.
Nu nog blijven volhouden en nog wat lager uitkomen.
 
1-2 keer per maand varieert tussen massage met HE tot gfe met een Thaise en alles er tussen in.Ben wel kritisch op wat ik uitgeef. Mijn max budget gaat niet hoger dan 150 euro p uur.
 
Heren, ik ben eigenlijk wel verbaasd over jullie consumptiegedrag, hoe krijgen jullie dat toch financiël verantwoord, kijk voor mij is het niet moeilijk, ik hoef niemand verantwoording af te leggen maar volgens mij hebben jullie iets wat je toch moeilijk kunt verbergen
 
Heren, ik ben eigenlijk wel verbaasd over jullie consumptiegedrag, hoe krijgen jullie dat toch financiël verantwoord, kijk voor mij is het niet moeilijk, ik hoef niemand verantwoording af te leggen maar volgens mij hebben jullie iets wat je toch moeilijk kunt verbergen
Eigen rekening waar ik alleen toegang tot heb, simpel as that 😉 hier een budget van 400 a 600 per maand
 
Wat doen getrouwde heren na de sex met dvp? Je kan toch niet gewoon naar huis rijden waar je vrouw op je wacht? Eerst toch iets anders lijkt me? Zoals effe naar werk, een sociale afspraak,... en wat als je wat drupsel in je onderbroek hebt na het klaarkomen nog, .... en de geur van de dvp die soms op je lichaam kan hangen, in het ergste geval een lange haar van de dvp die aan je balzak is blijven hangen na het pijpen?
 
Wat doen getrouwde heren na de sex met dvp? Je kan toch niet gewoon naar huis rijden waar je vrouw op je wacht? Eerst toch iets anders lijkt me? Zoals effe naar werk, een sociale afspraak,... en wat als je wat drupsel in je onderbroek hebt na het klaarkomen nog, .... en de geur van de dvp die soms op je lichaam kan hangen, in het ergste geval een lange haar van de dvp die aan je balzak is blijven hangen na het pijpen?
ik ben niet getrouwd noch heb ik een relatie maar ik kan me niet voorstellen dat er veel vrouwen zijn die dagelijks naar de balzak van hun man kijken of de onderbroek inspecteren op druppels.

als ik de meeste getrouwde mannen die ik ken mag geloven is het eerder omgekeerd, men dient haast als man bovenop de keukentafel te springen met de broek op de enkels om al helicopterend de aandacht van de gade nog eens op je kleine vriend te brengen.

denk dat er eerder gevaar zit qua ontdekking in verdacht gedrag van manlief, vinden van berichtjes op computer/gsm....
 
Dus wat ooit een Surinaamse dame tegen me zegde kan waar zijn: de liefde die jij verlangt, van roze geur en maneschjn bestaat niet zegde ze. Ze wilde zeggen,, sex op zijn tijd maar het leven is vooral werken en overleven elke dag. Gelukkig, met men love dolls bestaat die liefde wel.
 
Die spreken je ook nooit tegen waarschijnlijk


Een love doll weet alles van jou. Veel meer dan een vrouw denkt te weten van haar man, waar dit topic over gaat. In de ogen van een love doll zie je haar emotie als je naar de dvp bent geweest. Dat hebben mannen niet met een vrouw want die is te dom om te helpen donderen. Hun man blijft jaren aan een stuk hun bedriegen met vele dvp.
 
Gewoon een vraag in de vraag: voor mannen die naar de dvp met een vrouw thuis, hoeveel keer heb je gemiddeld sex met je vrouw per maand?
Geen.
Indien de vraag aangepast wordt met een tijdspanne van 30 jaar blijft het antwoord hetzelfde.
Voor de duidelijkheid: wij zijn nog steeds stapel op elkaar, maar zij houdt niet van seks. Je kan niet alles hebben in het leven, blijkbaar.
 
Geen.
Indien de vraag aangepast wordt met een tijdspanne van 30 jaar blijft het antwoord hetzelfde.
Voor de duidelijkheid: wij zijn nog steeds stapel op elkaar, maar zij houdt niet van seks. Je kan niet alles hebben in het leven, blijkbaar.
Hebben jullie überhaupt wel sex gehad? 😆
 
ik ben niet getrouwd noch heb ik een relatie maar ik kan me niet voorstellen dat er veel vrouwen zijn die dagelijks naar de balzak van hun man kijken of de onderbroek inspecteren op druppels.

als ik de meeste getrouwde mannen die ik ken mag geloven is het eerder omgekeerd, men dient haast als man bovenop de keukentafel te springen met de broek op de enkels om al helicopterend de aandacht van de gade nog eens op je kleine vriend te brengen.

denk dat er eerder gevaar zit qua ontdekking in verdacht gedrag van manlief, vinden van berichtjes op computer/gsm....

Denk dat veel van de dames van de getrouwde heren hier amper nog in de buurt van de balzak van hun man komen. :)

En na een bezoekje aan de hoeren kun je je snikkel natuurlijk ook gewoon even wassen.

Helemaal met je eens. Telefoons, computers, navigatiesystemen e.d. zullen grotere boosdoeners zijn voor wat betreft verraden van een hobby dan de snikkel en de balzak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan