Mannen met een vaste relatie, hoe vaak gaan jullie wandelen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe vaak gaan jullie wandelen?

  • 1-2 keer per jaar

    Stemmen: 26 7,3%
  • 3-4 keer per jaar

    Stemmen: 52 14,6%
  • 5-6 keer per jaar

    Stemmen: 37 10,4%
  • 6-12 keer per jaar

    Stemmen: 83 23,3%
  • 12-24 keer per jaar

    Stemmen: 127 35,7%
  • Anders… (verklaar)

    Stemmen: 31 8,7%

  • Totaal aantal stemmers
    356
Inmiddels ben ik vrijgezel, maar wat voor mij de doorslag gaf om het buitenhuis te zoeken was omdat ze mij in ruime een maand tijd letterlijk niet één keer aangeraakt had (jup ik heb het bijgehouden en haar alle ruimte gegeven om een move te maken zonder dat ik zat te pushen). Geen blowjob, geen handjob, geen reguliere sex, niet eens lekker knuffelen en zoenen in bed. Toen we elkaar leerde kennen was het vaak meerdere keren per dag goede sex.

Ik was zo ongelofelijk gefrustreerd, ben naar een saunaclub gereden en heb op de parkeerplaats daar eerst nog een goed gesprek gehad met mezelf, want ik ik doe niet graag dingen achter de rug van mijn partner om. Heb daar een leuke dag gehad met een langbenige blonde die mij bij binnenkomst al besprong (ik stond nog de entree te betalen en ze had alleen haar hoge hakken aan) 😂 Ik denk dat ik nog een paar maanden een dubbelleven geleefd heb, maar heb daarna de relatie beëindigd.

Ik trok het niet meer om als huisgenoten samen te leven. Ik ging eraan kapot en was daardoor ook geen leuke vader meer. Wij hadden een heel fijn sexleven tot zij zwanger werd. Vanaf dat moment was het over en uit. Niet alleen met de sex, maar ook met samen optrekken. Na twee jaar van praten en relatietherapie heb ik de strijd opgegeven.

Met die dame in Suriname was het ook zo, maar mijn gevaar was als ik ermee was getrouwd - met een buitenlandse dame! - ik er niet zomaar vanaf was geraakt. Ze had eerder al gezegd, ik trouw maar 1 keer. Ik ga nooit scheiden van jou. En zoals jij zegt, als er kinderen waren wordt ze anders. Dat heb ik ervaren. In Suriname sliep ze veel naast haar dochter die niet van haar kon afblijven. Die was al 7 jaar en was stapelverliefd op haar. Maar ook dankzij die dochter ben ik uiteindelijk naar Suriname gegaan de eerste keer, op haar verjaardag dan nog. Ik had al ruzie met dame maar het terug aangemaakt en op de verjaardag van haar dochter dan naar SU. Maar dat meisje eiste zoveel aandacht van haar mama op. Ongelooflijk hoe die 2 op elkaar verliefd waren. Het strafste van allemaal, na die vrouw op een andere Surinaamse dame iets mee gehad, haar beste vriendin was ook een goede vriendin van die eerste Surinaamse. Er is 4 jaar geroddeld. Uitendelijk ook met die 2e uitgemaakt. Die had 1 kind, maar ineens kwamen daar 2 kinderen bij, die ze er absoluut bij wilde hebben. Ik heb die babys nog vastgehad in men armen toen ze 6 maanden oud waren. Die moeder was dood. Ineens voor 3 gaan zorgen, het was me teveel en ik ben eerlijk voor mezelf geweest. Je gelooft het of niet, die eerste dame heeft nog iets van der laten horen toen ze hoorde dat het uit was met die tweede. Na 8 jaar! Dat ze wilde weten hoe het met me ging. Ik heb die Whatsapp voor altijd verwijderd en heb al 3,5 jaar geen contact meer met meiden in Suriname.

Voor jou story, heel veel respect dat je die dame eruit hebt gegooid. Velen zouden gewoon blijven doorgaan zijn. Je bent tenminste eerlijk geweest en met voldoende zelfrespect een andere leven begonnen. Respect man!
 
Meteen wegwezen als er zoiets tegen je gezegd wordt.

Surinaamse mannen op een markt in Paramaribo zegde me ook toen ze hoorde dat ik twijfelde aan haar, kies een andere dame zegde ze. Je mis doet niets door bij haar weg te gaan, er zijn zovele andere dames hier zegde ze. Die mannen hadden overschot van gelijk, het zijn mannen die echt durven zeggen wat wij soms denken. De gemiddelde Surinaamse man, houdt geen blad voor de mond als het over vrouwen gaat. Maar heel mijn familie, vrienden, werk, buren, iedereen wist van die vrouw af, ze was ook al in België geweest, dat maakte het voor mij zo moeilijk om die te dumpen. Dat je als het ware verantwoording moet afleggen. En ik was vooral verliefd ook op Suriname terwijl iedereen zo dacht, van dat het eerder toeval was dat ze in Suriname woonde.
 
Laatst bewerkt:
Mag ik dan vragen waarom je dan toch bent getrouwd met die wetenschsp?
Verschillende redenen; toen leek er nog ruimte voor verbetering, een relatie (ook een huwelijk) is meer dan sex, in de eerste jaren was erop heel veel vlakken verbinding (in de loop van de jaren werd dat iets minder), misschien ben ik te lief, braaf en trouw.
 
Met die dame in Suriname was het ook zo, maar mijn gevaar was als ik ermee was getrouwd - met een buitenlandse dame! - ik er niet zomaar vanaf was geraakt. Ze had eerder al gezegd, ik trouw maar 1 keer. Ik ga nooit scheiden van jou. En zoals jij zegt, als er kinderen waren wordt ze anders. Dat heb ik ervaren. In Suriname sliep ze veel naast haar dochter die niet van haar kon afblijven. Die was al 7 jaar en was stapelverliefd op haar. Maar ook dankzij die dochter ben ik uiteindelijk naar Suriname gegaan de eerste keer, op haar verjaardag dan nog. Ik had al ruzie met dame maar het terug aangemaakt en op de verjaardag van haar dochter dan naar SU. Maar dat meisje eiste zoveel aandacht van haar mama op. Ongelooflijk hoe die 2 op elkaar verliefd waren. Het strafste van allemaal, na die vrouw op een andere Surinaamse dame iets mee gehad, haar beste vriendin was ook een goede vriendin van die eerste Surinaamse. Er is 4 jaar geroddeld. Uitendelijk ook met die 2e uitgemaakt. Die had 1 kind, maar ineens kwamen daar 2 kinderen bij, die ze er absoluut bij wilde hebben. Ik heb die babys nog vastgehad in men armen toen ze 6 maanden oud waren. Die moeder was dood. Ineens voor 3 gaan zorgen, het was me teveel en ik ben eerlijk voor mezelf geweest. Je gelooft het of niet, die eerste dame heeft nog iets van der laten horen toen ze hoorde dat het uit was met die tweede. Na 8 jaar! Dat ze wilde weten hoe het met me ging. Ik heb die Whatsapp voor altijd verwijderd en heb al 3,5 jaar geen contact meer met meiden in Suriname.

Voor jou story, heel veel respect dat je die dame eruit hebt gegooid. Velen zouden gewoon blijven doorgaan zijn. Je bent tenminste eerlijk geweest en met voldoende zelfrespect een andere leven begonnen. Respect man!
🤔🤗... Ik heb gedronken vanavond, wellicht dat ik het daarom niet goed volg dit verhaal 😁
 
Surinaamse mannen op een markt in Paramaribo zegde me ook toen ze hoorde dat ik twijfelde aan haar, kies een andere dame zegde ze. Je mis doet niets door bij haar weg te gaan, er zijn zovele andere dames hier zegde ze. Die mannen hadden overschot van gelijk, het zijn mannen die echt durven zeggen wat wij soms denken. De gemiddelde Surinaamse man, houdt geen blad voor de mond als het over vrouwen gaat. Maar heel mijn familie, vrienden, werk, buren, iedereen wist van die vrouw af, ze was ook al in België geweest, dat maakte het voor mij zo moeilijk om die te dumpen. Dat je als het ware verantwoording moet afleggen. En ik was vooral verliefd ook op Suriname terwijl iedereen zo dacht, van dat het eerder toeval was dat ze in Suriname woonde.
Mijn advies, vooral schijt hebben aan wat de mensen denken die niet exact weten wat er aan de hand is. Het is jouw leven en het is heel makkelijk om vanaf de zijlijn te oordelen. De mensen die echt om je geven komen wel vragen wat er gebeurd is en zullen je steunen. Doen ze dat niet? Dan kan je ze ook maar beter kwijt dan rijk zijn. Ik heb geleerd dat het vaak maar een handje vol mensen zijn die je steunen en dat de rest zonder al te kritisch zijn voor de vrouw kiezen.

Ik ben gewoon eerlijk geweest en heb gezegd dat als ze wil dat ik thuis kom eten, er wat te eten in huis moet zijn. Toen mij verteld werd dat ik daar niet op moest rekenen, heb ik gezegd dat ze dan ook niet mag klagen als ik ergens anders mijn behoeftes bevredig. Ik wou geen sex met haar als het voor haar een moetje was. Daar pas ik echt voor. Het is graag of niet. Zonder wederzijdse lust vind ik er geen bal aan. Ik steek hem nog liever tussen de deur.

Ik heb ook verteld dat ik dat het liefst bij een DVP wou ontladen omdat ik geen emotionele band met een ander wou. Ik hield echt van haar, maar dat was ook weer niet goed. Ik had niet veel opties meer over toch?

Leg dat verhaal maar eens uit aan de buren en familie 🤷‍♂️
 
Met die dame in Suriname was het ook zo, maar mijn gevaar was als ik ermee was getrouwd - met een buitenlandse dame! - ik er niet zomaar vanaf was geraakt. Ze had eerder al gezegd, ik trouw maar 1 keer. Ik ga nooit scheiden van jou. En zoals jij zegt, als er kinderen waren wordt ze anders. Dat heb ik ervaren. In Suriname sliep ze veel naast haar dochter die niet van haar kon afblijven. Die was al 7 jaar en was stapelverliefd op haar. Maar ook dankzij die dochter ben ik uiteindelijk naar Suriname gegaan de eerste keer, op haar verjaardag dan nog. Ik had al ruzie met dame maar het terug aangemaakt en op de verjaardag van haar dochter dan naar SU. Maar dat meisje eiste zoveel aandacht van haar mama op. Ongelooflijk hoe die 2 op elkaar verliefd waren. Het strafste van allemaal, na die vrouw op een andere Surinaamse dame iets mee gehad, haar beste vriendin was ook een goede vriendin van die eerste Surinaamse. Er is 4 jaar geroddeld. Uitendelijk ook met die 2e uitgemaakt. Die had 1 kind, maar ineens kwamen daar 2 kinderen bij, die ze er absoluut bij wilde hebben. Ik heb die babys nog vastgehad in men armen toen ze 6 maanden oud waren. Die moeder was dood. Ineens voor 3 gaan zorgen, het was me teveel en ik ben eerlijk voor mezelf geweest. Je gelooft het of niet, die eerste dame heeft nog iets van der laten horen toen ze hoorde dat het uit was met die tweede. Na 8 jaar! Dat ze wilde weten hoe het met me ging. Ik heb die Whatsapp voor altijd verwijderd en heb al 3,5 jaar geen contact meer met meiden in Suriname.
Wat een verhaal, hou jij het inderdaad maar bij love dolls
 
Wat een verhaal, hou jij het inderdaad maar bij love dolls

Dank.

Men love dolls geven meer leven tijdens de sex dan die eerste Surinaamse. Die lag er echt als een bloembak bij. Was bij haar meer van moete vrees ik. En nee, dat is echt niet sexy. Een love doll kan je zo positioneren dat ze tenminste de intentie heeft om jou lief te hebben en dat ze jou vastneemt met haar handen op je buik. Bij haar was al dat gevoel er niet. Erger dan een dvp die weinig zin had. Gewoon, liefst men ding doen bij haar en dat ze er vanaf was en weer haar tijd voor der zelf had, haar gsm, kinderen, werk,... . Maar goed, er zijn veel van dat soort vrouwen waardoor menig wandelaar gaat uitlopen naar dvp die wel weet wat verwennen is.
 
Laatst bewerkt:
Ben nu toch serieus aan het minderen kijken of ik het terug kan brengen tot twee bezoekjes per maand, nu van besteding van 900-1000 per maand terug gegaan naar 500-600.
Nu nog blijven volhouden en nog wat lager uitkomen.
Wow… ik heb al moeite om 150-250 euro bij elkaar te sparen. Financieel is 200 euro per twee maanden net haalbaar, dus 3 of 4 beurten per jaar is financieel maximum haalbaar.
 
Als zo een vrouw thuis hebt dan ga je misschien niet naar een dvp
Ik ga naar dvp's omdat ik bepaalde dingen thuis niet krijg.
Anaal bijvoorbeeld. Een dvp betaal ik daarvoor en als zij daar geen plezier van heeft dan is dat haar probleem, om het grof te zeggen. Dan moet ze die dienst maar niet aanbieden. Thuis kan ik dat niet verlangen.
Plus soms wil ik gewoon klaargepijpt worden ZC zonder daarvoor een tegenprestatie te moeten doen (behalve dan een briefje van 50€ neer te leggen). Soms heb ik geen zin om aan voorspel te doen, erop te letten dat mijn partner in the mood is, mijn partner ook klaarkomt, etc.
 
Ik ga naar dvp's omdat ik bepaalde dingen thuis niet krijg.
Anaal bijvoorbeeld. Een dvp betaal ik daarvoor en als zij daar geen plezier van heeft dan is dat haar probleem, om het grof te zeggen. Dan moet ze die dienst maar niet aanbieden. Thuis kan ik dat niet verlangen.
Plus soms wil ik gewoon klaargepijpt worden ZC zonder daarvoor een tegenprestatie te moeten doen (behalve dan een briefje van 50€ neer te leggen). Soms heb ik geen zin om aan voorspel te doen, erop te letten dat mijn partner in the mood is, mijn partner ook klaarkomt, etc.
Ik krijg thuis genoeg aandacht en Kim is voor veel in, ook anaal dus en ze pakt mij ook met een voorbinddildo dus ik mag niet klagen, de reden om naar een dvp te gaan is de spanning er omheen en een andere dame dan mijn eigen vriendin, ik vind het wel een erge dure hobby geworden, ik ga steeds minder
 
ik vergelijk het wel eens met koken... sex met je partner is zoals koken met/voor je partner. Dan maak je iets klaar (doe je iets) dat je beiden lekker vindt omdat je beiden aan tafel gaan zitten en ervan genieten. Als je partner bvb vegetariër of moslim(a) is, dan ga je geen varkensgebraad klaarmaken. Als je partner niet into BDSM is, dan ga je ook niet thuiskomen met zweepjes en handboeien. Misschien dat hij/zij dat wel eens wil proberen om jou een pleziertje te doen, maar als dat niet je ding is, is het voor geen van beiden echt aangenaam. Dan zoek je een gezamenlijke oplossing. Ik persoonlijk ben allergisch aan schaaldieren en mijn partner houdt enorm van mosselen, maar omdat ik er allergisch aan ben word dat niet klaargemaakt thuis. Als we dan op restaurant gaan dan zoek ik wél speciaal een restaurant dat mosselen serveert voor mijn partner en iets anders voor mij. Dat is het equivalent in mijn ogen van samen een parenclub of een sm-club bezoeken.

maar soms werkt dat niet.... als je partner vegetarisch is en zich écht niet prettig voelt in een sushi-bar waar de chef de vis voor je ogen fileert dan moet je dat niet vragen. Dan ga je daar stiekem naar toe. En bestel je wat je wilt, want dan is het jou pleziertje... in een sushi-restaurant kan het me geen reet schelen of de bediening zelf van zalm houdt of niet. Zolang ze vriendelijk lachen en mij mijn sushi brengen zonder van walging vertrokkend gezicht ben ik blij ;-)
 
ik vergelijk het wel eens met koken... sex met je partner is zoals koken met/voor je partner. Dan maak je iets klaar (doe je iets) dat je beiden lekker vindt omdat je beiden aan tafel gaan zitten en ervan genieten. Als je partner bvb vegetariër of moslim(a) is, dan ga je geen varkensgebraad klaarmaken. Als je partner niet into BDSM is, dan ga je ook niet thuiskomen met zweepjes en handboeien. Misschien dat hij/zij dat wel eens wil proberen om jou een pleziertje te doen, maar als dat niet je ding is, is het voor geen van beiden echt aangenaam. Dan zoek je een gezamenlijke oplossing. Ik persoonlijk ben allergisch aan schaaldieren en mijn partner houdt enorm van mosselen, maar omdat ik er allergisch aan ben word dat niet klaargemaakt thuis. Als we dan op restaurant gaan dan zoek ik wél speciaal een restaurant dat mosselen serveert voor mijn partner en iets anders voor mij. Dat is het equivalent in mijn ogen van samen een parenclub of een sm-club bezoeken.

maar soms werkt dat niet.... als je partner vegetarisch is en zich écht niet prettig voelt in een sushi-bar waar de chef de vis voor je ogen fileert dan moet je dat niet vragen. Dan ga je daar stiekem naar toe. En bestel je wat je wilt, want dan is het jou pleziertje... in een sushi-restaurant kan het me geen reet schelen of de bediening zelf van zalm houdt of niet. Zolang ze vriendelijk lachen en mij mijn sushi brengen zonder van walging vertrokkend gezicht ben ik blij ;-)
Leuke metafoor
 
Ik ben dit jaar begonnen. Tot aan begin december had ik nog een relatie die toen al bijna 20 jaar duurde. Tijdens die relatie heb ik getwijfeld om het te doen en na die relatie ben ik gelijk overstag gegaan.

Alleen nu heb ik wel weer iemand leren kennen: Het is nog niet ´aan´. Ik weet even niet zo goed of ik het wandelen al kan opgeven. Het liefst zou ik het ter sprake brengen, maar ik ben dan ook weer bang dat ze gelijk wegrent.

Wat een dilemma´s
 
De mannen in deze relatie's gaan naar dvp's maar hoe zit het met de vrouwen, hebben die daadwerkelijk geen enkele behoefte aan sex??
Een van de letters in het LHTBQ+ rijtje is de A van Asexueel. Dat komt regelmatiger voor en is nog een redelijk taboe. Relatief is daar nog weinig onderzoek gedaan maar circa 10% is asexueel blijkt uit de wel gedane onderzoeken. Het is echter niet zwart-wit. Er zijn mensen die wel masturberen maar geen enkele behoefte aan fysiek sexueel contact hebben.
 
Ik ben dit jaar begonnen. Tot aan begin december had ik nog een relatie die toen al bijna 20 jaar duurde. Tijdens die relatie heb ik getwijfeld om het te doen en na die relatie ben ik gelijk overstag gegaan.

Alleen nu heb ik wel weer iemand leren kennen: Het is nog niet ´aan´. Ik weet even niet zo goed of ik het wandelen al kan opgeven. Het liefst zou ik het ter sprake brengen, maar ik ben dan ook weer bang dat ze gelijk wegrent.

Wat een dilemma´s
In ieder geval zeker niet ter sprake brengen. Lijkt me niet verstandig. Het kan ook best zijn dat je de eerste periode ooo helemaal geen behoefte hebt om te gaan wandelen.
 
Een van de letters in het LHTBQ+ rijtje is de A van Asexueel. Dat komt regelmatiger voor en is nog een redelijk taboe. Relatief is daar nog weinig onderzoek gedaan maar circa 10% is asexueel blijkt uit de wel gedane onderzoeken. Het is echter niet zwart-wit. Er zijn mensen die wel masturberen maar geen enkele behoefte aan fysiek sexueel contact hebben.
10% is aseksueel? Dat is echt veel teveel.
Ik las daar laatst nog een stuk over en toen hadden ze het over 1%, dat lijkt me een stuk realistischer. En dat zijn natuurlijk nog steeds heel veel mensen op deze aardbol.
 
Komt met vlagen, ik heb periodes waar ik gewoon geil wordt en als ik het dan niet thuis krijg... Dan kan het paar keer per maand zijn en daarna weer maanden niet. Ik heb ook nog nooit een 'vaste' dame gehad.
 
Ik ben dit jaar begonnen. Tot aan begin december had ik nog een relatie die toen al bijna 20 jaar duurde. Tijdens die relatie heb ik getwijfeld om het te doen en na die relatie ben ik gelijk overstag gegaan.

Alleen nu heb ik wel weer iemand leren kennen: Het is nog niet ´aan´. Ik weet even niet zo goed of ik het wandelen al kan opgeven. Het liefst zou ik het ter sprake brengen, maar ik ben dan ook weer bang dat ze gelijk wegrent.

Wat een dilemma´s
Tsja, je zal het zelf aan moeten voelen of het bespreekbaar is.
De meeste vrouwen staan er in het begin negatief tegenover. Maar afhankelijk van jouw uitleg en waarom je het doet zal er begrip komen. Tenminste als het een sexueel open minded vrouw is. Als ze dat niet is moet je je sowieso afvragen welke vorm je relatie gaat krijgen met haar.
Ik onderhoud diverse sexuele relaties met verschillende vrouwen, inclusief sexwerksters, en bijna allemaal waren ze in het begin afwijzend over mijn contact met andere vrouwen (zowel met een andere SL als het bezoeken van sexwerksters). Daarna werden ze nieuwsgierig. En daarna komt de vraag: 'wat levert het haar op'.
En daar kun je natuurlijk een heel scala voor opnoemen.

Als illustratief voorbeeld. Eén vriendin heeft laatst aangegeven dat ze wel eens graag mee zou gaan naar één van de gangbangs die ik bezoek. Gewoon om de sfeer te proeven, kijken hoe het gaat, mij te bekijken tijdens de sex met andere vrouwen. Maar ze wil niet meedoen. En dat moet ik dan natuurlijk ook respecteren.

Maar je moet reëel zijn. Niet alle vrouwen redden het tot die laatste stap. Velen haken al vroeg af, of ik haak af om die reden.
 
Zelf heb ik vaak meerdere vriendinnen om het bed mee te delen en die weten dat onderling ook van elkaar, en zo nu en dan een betaalde tussendoor. Vroeg 1 van m'n gewone sexvriendinnen of ze dan ook betaald mocht worden voor de sex, want die sexmasseuse betaal je toch ook? 🙄 Waarop ik zei dat ik haar kost en verblijf op de boerderij al betaal!!
 
Zelf heb ik vaak meerdere vriendinnen om het bed mee te delen en die weten dat onderling ook van elkaar, en zo nu en dan een betaalde tussendoor. Vroeg 1 van m'n gewone sexvriendinnen of ze dan ook betaald mocht worden voor de sex, want die sexmasseuse betaal je toch ook? 🙄 Waarop ik zei dat ik haar kost en verblijf op de boerderij al betaal!!
En boerendochter dan 😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan