Mannen met een vaste relatie, hoe vaak gaan jullie wandelen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hoe vaak gaan jullie wandelen?

  • 1-2 keer per jaar

    Stemmen: 26 7,3%
  • 3-4 keer per jaar

    Stemmen: 52 14,6%
  • 5-6 keer per jaar

    Stemmen: 37 10,4%
  • 6-12 keer per jaar

    Stemmen: 83 23,3%
  • 12-24 keer per jaar

    Stemmen: 127 35,7%
  • Anders… (verklaar)

    Stemmen: 31 8,7%

  • Totaal aantal stemmers
    356
Wow… ik heb al moeite om 150-250 euro bij elkaar te sparen. Financieel is 200 euro per twee maanden net haalbaar, dus 3 of 4 beurten per jaar is financieel maximum haalbaar.
Ja liep wel een beetje uit de hand, nu vorige maand teruggebracht tot 520 en deze maand tot 350.
Wil het proberen terug te brengen tot 1x per maand voor 200. Ben al aardig op weg maar is wel een beetje afkicken.
 
Ik ga gemiddeld één keer in de twee maanden. Soms een half jaar niet en soms elke maand.

Toen ik 20 jaar jonger was en mijn vrouw al kende, ging 1 tot 4 keer per maand. Dat is vooral een financiele kwestie. Toen kon ik nog voor 100 gulden per keer sexen op de Wallen. Ik ga niet meer naar de ramen. Nu betaal ik 180 tot 250 euro per keer in een club of privé.
 
Ik ga gemiddeld één keer in de twee maanden. Soms een half jaar niet en soms elke maand.

Toen ik 20 jaar jonger was en mijn vrouw al kende, ging 1 tot 4 keer per maand. Dat is vooral een financiele kwestie. Toen kon ik nog voor 100 gulden per keer sexen op de Wallen. Ik ga niet meer naar de ramen. Nu betaal ik 180 tot 250 euro per keer in een club of privé.
Dus ondanks dat het toen goedkoper was, gaf je meer uit. Ik vraag mij soms ook weleens af of hele dure services uiteindelijk leiden tot meer verdiensten.

Als ik voor 100 euro alles erop en eraan zou krijgen bij een DVP dan zou ik waarschijnlijk (nog) vaker gaan en aan het einde van de rit misschien wel meer uitgeven.
 
Dus ondanks dat het toen goedkoper was, gaf je meer uit. Ik vraag mij soms ook weleens af of hele dure services uiteindelijk leiden tot meer verdiensten.

Als ik voor 100 euro alles erop en eraan zou krijgen bij een DVP dan zou ik waarschijnlijk (nog) vaker gaan en aan het einde van de rit misschien wel meer uitgeven.
Ik ben het met je eens. Als het duurder wordt ga je minder vaak. Het is ook een drempel om meer dan 200 euro uit te geven. Het moet dan ook wel gewoon goed zijn.

Terwijl als het maar 100 euro kost ga je ook sneller. Het is toch een kleinere hap uit je bankrekening.
 
Precies, ik hoop dat de dag komt, en niet alleen bij DVP's, maar dat men beseft dat een hogere prijs niet perse meer omzet betekent.

Als ik ergens 8 euro moet betalen voor een biertje drink ik er twee. Als ik 3 moet betalen drink ik er zeker 6. Als een DVP met alles erop en eraan 100 euro kost, dan kom ik drie keer per maand. Als het 200 euro is dan kom ik daar 1x.

En ik gun iedereen z'n prijs, maar als het hoog is ga ik twijfelen en dan maar liever niet. Maar misschien heb ik het wel mis. Want als iedereen toch blijft gaan en die hoge prijs los van elkaar betaalt dan is het misschien wel meer omzet.
 
Ik ben blij dat de dames van plezier er zijn . Ik ga alleen als ik vrijgezel ben. Heb paar leuke vaste dames, eentje is erg leuk !!! Maar goed ik ga daar naar toe doe mijn ding en ga weer naar huis. Maximaal 2 keer per mnd soms uur soms half uur soms trio. In Brabant zit het leukste prive huis van Nederland (rendez vous prive in made) is maar een tip
 
Ik ben blij dat de dames van plezier er zijn . Ik ga alleen als ik vrijgezel ben. Heb paar leuke vaste dames, eentje is erg leuk !!! Maar goed ik ga daar naar toe doe mijn ding en ga weer naar huis. Maximaal 2 keer per mnd soms uur soms half uur soms trio. In Brabant zit het leukste prive huis van Nederland (rendez vous prive in made) is maar een tip
En die leuke vaste dames lopen die ook bij rvp of is dat privé ontvangst?
 
Rendez vou prive (rdv) is mooi prive huis in made (landelijk gelegen, veel discretie). Er werken nu heel veel leuke dames hier mijn favorieten maar dat is persoonlijk:
Lizzie
Britt
Naomi (nieuw ken ik nog niet)
Lois
Leah (aanneming door Marcha de eigenaresse van dat prive huis)
Kim
Esther
Genoeg keus wel op tijd bellen en zeker voor Lizzie paar dagen van te voren reserveren 😀
 
Ik ben dit jaar al 4x geweest. Vorigjaar niet en jaar daarvoor 1x en daarvoor 1x.
Wil het eigenlijk op 2x pj houden rond mijn verjaardag en rond de feestdagen. Ik heb er nog een paar op mijn verlanglijstje staan en nog een waar ik nog een keer terug wil. Dus er komen er nog wel een aantal dit jaar.
 
Gelegenheid zat, maar moet ook qua werk zijn in te passen. En ook zin, heb je een drukke dag dan heb je even wat anders aan je hoofd. Dan komt het gemiddels op eens in 2 weken.

SOA is een ander verhaal. Ik neuk altijd met condoom, en het risico op een SOA met pijpen (zonder) vind ik verwaarloosbaar klein. Ik wandel zo'n 20 jaar en nooit iets gehad. En ja ik laat me af en toe testen.
 
- Wanneer doen jullie dit en wat zeg je dan aan je vrouw/vriendin?
Ik kijk wanneer niemand mij mist. Aanstaande donderdag heb ik een cursus voor mijn werk. Ik ga dan via het bordeel naar huis. Niemand die zich afvraagt waarom ik uur langer over de terugweg heb gedaan.
- Zijn jullie niet 'bang' een soa te krijgen en die dan evt door te geven?
Alleen als ik geneukt heb zonder condoom Ben ik bang voor een SOA. Daarom doe ik dit (bijna) nooit. De keer dat het gebeurde heb ik mij laten testen. Voor de rest ben ik niet bang voor een SOA.
 
Neuken zonder condoom was ik in principe ook niet van plan.

Maar pijpen zonder of een dvp beffen/rimmen waarschijnlijk wel. Doen mannen daf hier? Dat is in principe ook niet zonder risico, maar natuurlijk wel (zoals iemand hier al zei) stukken kleiner.
 
Neuken zonder condoom was ik in principe ook niet van plan.

Maar pijpen zonder of een dvp beffen/rimmen waarschijnlijk wel. Doen mannen daf hier? Dat is in principe ook niet zonder risico, maar natuurlijk wel (zoals iemand hier al zei) stukken kleiner.
Tja dat pijpen en beffen zonder is voor mij wel de kers op de taart dus ja, ik doe dat. En gaat tot nu toe al een jaar of 10 prima.
 
Ja, same here. 1x per maand of 1,5 maand even buiten de deur snoepen.

Pzc heeft echt wel mijn voorkeur, 1x in the heat of the moment nzc gedaan met een dame. Goed mee weg gekomen toen. Was een wake up call want de volgende keer gaat geheid mis. Dus altijd nmc tegenwoordig en 1x per jaar testje. En bezoek al bijna 20 jaar en nooit wat opgelopen.

(wat een geld trouwens als ik dat in al die jaren bij elkaar optel haha, niet teveel over nadenken)
 
1 a 2 keer per maand. Dat hangt een beetje af van de kosten (soms kies ik voor luxe date of soms wat korter) en drukte van mijn agenda.
Ik kan het heel goed combineren met externe afspraken van mijn werk, kan dat zelf ook sturen als ik in een bepaalde plaats wat leuks zie via kinky of privehuis. Thuis is er alleen liefde en geen sex. Zonder het uit te spreken is het voor iedereen prima zo. Sommige dingen in het leven kun je maar beter niet weten.
 
Beetje off-topic maar voor de Belgen onder ons:
als jullie je laten testen, hoe gaan jullie dan te werk? Ik heb me 1x laten testen en ben toen bij een andere huisarts geweest en in een prive-labo. Kreeg ik daarna een factuur van het labo met volledig overzicht van uitgevoerde testen. En net toen deed mijn vrouw mijn post open. Heb me er toen vanaf gemaakt dat het waarschijnlijk om identiteitsdiefstal ging en dat iemand mijn gegevens had gebruikt om die test te laten doen. Ben er toen goed mee weg gekomen, maar een volgende keer wil ik dit toch vermijden. Dus alle tips zijn welkom.
 
Beetje off-topic maar voor de Belgen onder ons:
als jullie je laten testen, hoe gaan jullie dan te werk? Ik heb me 1x laten testen en ben toen bij een andere huisarts geweest en in een prive-labo. Kreeg ik daarna een factuur van het labo met volledig overzicht van uitgevoerde testen. En net toen deed mijn vrouw mijn post open. Heb me er toen vanaf gemaakt dat het waarschijnlijk om identiteitsdiefstal ging en dat iemand mijn gegevens had gebruikt om die test te laten doen. Ben er toen goed mee weg gekomen, maar een volgende keer wil ik dit toch vermijden. Dus alle tips zijn welkom.
Is het niet mogelijk dat ze het op aanvraag alleen via de mail versturen?
 
Is het niet mogelijk dat ze het op aanvraag alleen via de mail versturen?
Die neem ik al mee.
Ga jij bij jouw eigen huisarts? Ik weet wel dat er beroepsgeheim is, maar iets in mijn hoofd heeft er er moeilijk mee. Ik denk dat ze me anders gaat bekijken als ik daarmee zou afkomen omdat ze ook mijn vrouw behandeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan