Recensie Mara, Hoorn 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tommy69

Newbie
18
05/10/21
14
4
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/38-jarige-lieve-meid-komt-bij-jou-thuis-langs-_8136830
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na wat heen en weer contact ik heb ik een cardate met Mara geregeld.
Ik had afgesproken op zoals bekend op een parkeerplaats waar ook andere auto's stonden.
Mara vond dat niet zo prettig dus haar voorstel was om naar het nabij gelegen natuurgebied te rijden om het daar buiten te doen.
Op zich vind ik dat prima, wat ik had zin om lekker te neuken.
Op locatie aangekomen. Naar een rustig plekje gewandeld. Mijn broek naar benden, mara ging op haar knieën mij pijpen. Dit was zeker niet diep en vol overgave. Na 2 minuten stond ze al op want ze had pijn in haar knieën en ze wou wel graag even snel neuken zodat ze weer verder kon.
Dus legging en onderbroek op haar enkels. Ik haar van achteren nemen. Dit was niet echt lekker. Ze was echt droog en opgerekt kut. Net of ze recent bevallen was. Niet echt lekker.

Toch maar snel afgemaakt en in haar ( in condoom) gespoten.

Toen haar terug gebracht naar de parkeerplaats. Daar stond man lief en een baby op de achterbank al op haar te wachten ( al die tijd).

Voor mij zeker geen herhalingsgevaar. Ik zou haar ook zeker niet aanraden. En niet langs gaan. Deze dame is haar geld niet waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan