Recensie Margo, Wijchen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

levi91

Vaste klant
Forumpionier
177
01/07/21
96
36
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Rood
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/wijchen/5449724-margo
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Nieuwe dame gespot in de buurt. De proef maar eens op de som genomen. Dame ontvangt in een voor mij bekend appartement in Wijchen. Het is 100% de dame van de foto's. Betreft een Oost-Eu dame (Oekraïense). In het begin wat kil en afstandelijk. De prijzen op de advertentie vond ik vrij aan de hoge kant dus eerst via whatsapp contact gelegd om een aantal vragen te stellen. Wilde haar eigelijk voor een half uur bezoeken, maar daarbij mocht ik maar 1x klaarkomen. Dat vond ik wat mager voor €100, en voor vaker klaarkomen betaal je €20 per keer extra.

Als alternatief bood ze me een 15 minuten date aan voor €70 met eventueel aansluitend extra bijkopen van tijd.

Wilde haar toch bezoeken dus gekozen voor de 15 minuten variant. Zoals gezegd het is de dame van de foto;s. In het begin vond ik haar vrij afstandelijk en kil. Eenmaal een paar min binnen ontdooide ze wel wat en werd de sfeer wat aangenamer. Ik kon me opfrissen in de douche en daarna heeft ze me op bed lekker gepijpt. Ze heeft een mooi lichaam, maar ze zag er net iets minder mooi uit dan op de foto's. Zeker niet dikker overigens. Zoenen doet ze niet, beffen ook niet, ik mocht haar wel een beetje vingeren.

Pijpen deed ze goed, alleen niet echt dt. Daarna in doggy geneukt tot ik kwam. Aangekleed nog wat gekletst en weer gegaan waarna ze vroeg of ik nog een keer terug wilde komen.

Voor mij is het herhalingsgevaar niet groot, maar al met al prima dametje.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan