Recensie Mari/Maribel, Alkmaar 2,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
854
23/09/21
458
56
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/curvy-latina-met-hele-grote-tieten_7774003
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Rijper dan de 54 jaar die opgeeft, en ook minder mooi dan je zou denken. Vrij kleine dame wel verzorgt en grote gevulde borsten wat onnatuurlijk aanvoelt.
Qua uitstraling een oude latina raamdame.
Pijpen deed met een rubbertje om, dit geeft ze ook aan in haar advertentie dus geen discussie over mogelijk, deepthroat is geen sprake van (dat staat er dan wel weer).
Intiem met een flinke klodder glijmiddel en toch nog klaargekomen.
Na intiem gaf ze een massage wat geen massage was maar meer aaien.
Ben er binnen half uur weer vertrokken. Voor mij geen herhaling waard.
 
Deze Mari of Maribel is een AFRADER... gisteren bij haar geweest, zoenen, tongzoenen doet ze niet, voor een uur betaald, na 20 minuten weer buiten, ongeïnteresseerd, vingeren mag niet. Onverstaanbaar aan de telefoon. Ramp.... geef je geld liever aan een minimum-loner die zijn gas- elektriciteitsrekening niet kan betalen dan is het tenminste goed (beter) besteed
 
Ik ken Maribel al vanuit Den Haag.
Vandaag was ik in Alkmaar waar ik haar na jaren weer tegen kwam geweldige dame neemt er de tijd voor. Voor mij prima heerlijke prostaat massage gehad en heerlijk in mijn kont geneukt en ook mijn pennis werdt goed onder handen genomen. Uiteindelijk haar lekker geneukt.
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/latina-met-hele-grote-borsten-en-heerlijke-kont_7774003
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik dacht aanvankelijk dat deze nog geen review had. Ben er dus geweest zonder deze berichten. Ik was wel eens benieuwd wat deze dame met tieten te bieden had. Contact verloopt via email, ze reageerde in mijn geval vrij snel. Binnen een uur.
Speelkamer is boven in pand, vanwege relatief warme weer 20°C met zo'n was het vrij warm op de kamer. Op de foto's komt ze er beter uit dan in echt. Tieten waren van haar zelf. Geloof ik wel, maar ik ben er nu achter dat ik daar geen fan van ben. Een goede hand vol is mooi genoeg.
Neuken was niet geweldig. Twee keer klaarkomen is de max. Wel kunnen douchen na afloop. Ze vroeg nog of ik even bleef om wat te drinken. Heb ik afgeslagen, had ik geen behoefte aan.
Voor mij geen herhaling. Misschien leuk voor iemand die van grote tieten houd en regie neemt.
 
Ik dacht aanvankelijk dat deze nog geen review had. Ben er dus geweest zonder deze berichten. Ik was wel eens benieuwd wat deze dame met tieten te bieden had. Contact verloopt via email, ze reageerde in mijn geval vrij snel. Binnen een uur.
Speelkamer is boven in pand, vanwege relatief warme weer 20°C met zo'n was het vrij warm op de kamer. Op de foto's komt ze er beter uit dan in echt. Tieten waren van haar zelf. Geloof ik wel, maar ik ben er nu achter dat ik daar geen fan van ben. Een goede hand vol is mooi genoeg.
Neuken was niet geweldig. Twee keer klaarkomen is de max. Wel kunnen douchen na afloop. Ze vroeg nog of ik even bleef om wat te drinken. Heb ik afgeslagen, had ik geen behoefte aan.
Voor mij geen herhaling. Misschien leuk voor iemand die van grote tieten houd en regie neemt.
Is dit dezelfde dame die in het straatje staat met zwart latex pakje?
 
Ik heb deze dame in de afgelopen jaren 3 maal bezocht, en zelfs eenmaal op haar verjaardag, waarbij ik koffie en taart kreeg geserveerd en als kers op de taart werd meegenomen naar boven . Ik heb alleen maar mooie herinneringen aan deze m.i. mooie natuurlijk welgevulde vrouw. Een 4e afspraak is helaas door miscommunicatie ( ik heb geen mobiel internet, dus kan onderweg geen apps en emails ontvangen ) misgelopen. Enfin het zij zo!
 
Deze Mari of Maribel is een AFRADER... gisteren bij haar geweest, zoenen, tongzoenen doet ze niet, voor een uur betaald, na 20 minuten weer buiten, ongeïnteresseerd, vingeren mag niet. Onverstaanbaar aan de telefoon. Ramp.... geef je geld liever aan een minimum-loner die zijn gas- elektriciteitsrekening niet kan betalen dan is het tenminste goed (beter) besteed
Klopt, spreekt wel Nederlands, maar met zwaar accent.

Tietenfoto's zijn (onbedoeld, allicht) misleidend: ze valt qua figuur wel érg klein uit en gezicht was ook helemaal niet aantrekkelijk voor mij. Zou haar ook mijden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan