Recensie Maria, Amsterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SandraShine

Newbie
Forumpionier
22
30/06/21
86
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/8398336-maria
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Naar aanleiding van goede recencies op Kinky, ben ik langs deze dame geweest. Een aardige dame, maar de klik met haar miste een beetje. Dat kan ook wel deels aan mij liggen.
Verder denk ik dat de foto's ietwat gedateerd zijn, daar waar zij op de foto's een iets strakker lichaam heeft dan dat zij nu heeft.
Haar billen zien er wel fantatisch uit, en die zorgen voor een mooi uitzicht tijdens doggy.

Pijpen heeft zij gedaan zonder condoom, maar helaas niet zo diep. Ik heb wel gevraagd of zij iets dieper kon, maar veel dieper ging zij niet. Kort heeft zij mijn ballen gelikt bij het pijpen.

Twee keer klaarkomen in een uur vindt zij geen probleem. De eerste keer ben ik in doggy style klaargekomen, en de tweede keer klaargekomen over haar lekkere billen.
Zolang haar gezicht er niet op komt, vindt zij het geen probleem als er enkele foto's/filmpjes worden gemaakt van/met haar. Dat maakt de afspraak dan wel weer bijzonder.

Al met al was het geen slechte date :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan