Recensie Maria, Den Haag, Geleenstraat 74k4 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

H._

Meubelstuk
Supporter
Forumpionier
2.734
30/06/21
4.349
62
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na lange tijd was Roemeense kinky Maria met leesbrilletje eindelijk weer terug in de Geleen. Ik heb haar op haar eerste dag bezocht toen ze nog op een tijdelijke kamer op nr. 76 zat, maar haar recensietopic hoort natuurlijk haar vaste adres te vermelden, waar ze nu weer te bezoeken is.
Ze heeft een wit bordje achter het raam met teksten die ik niet goed kan onthouden, iets met "good sex, kinky, sm" ofzo en een tekening van een ? geloof ik? Als je het ziet weet je wat ik bedoel.

Ik had Maria al heel lang zien staan, eerst op nr. 122 of daar in de buurt, later op nr. 74. Toen ik (jaren geleden) op zoek was naar nieuwe dames om te rimmen vroeg ik Maria of dat kon. Ja, dat kon. En waar het normaal zo is dat als je maar iets "kinky" wil, het meteen minimaal een half uur voor 100 is, zijn bij Maria voor kinky diensten ook korte 50 euro-sessies mogelijk. Nadat ik haar voor het eerst bezocht had, jaren geleden, dacht ik: waarom heb ik deze dame niet veel eerder geprobeerd?

We doen eigenlijk altijd een hele simpele maar doeltreffende kinky sessie van rond de 15 minuten: zij komt op mijn gezicht zitten met haar lekkere kont (nadat ze zich eerst op het bidet gewassen heeft) en ze trekt me af (met hele goede techniek) terwijl ik haar kontje lik. Ze heeft daarbij ook leuke extraatjes zoals een warmtespray voor op je ballen. Lekker.

Verder is het altijd erg gezellig bij haar, je kunt een normaal gesprek voeren in het Nederlands, dat ze prima beheerst. Voor mij staat ze garant voor een simpele, betaalbare, fijne sessie in een goede sfeer.

Ze doet ook uitgebreidere SM-sessies, maar daar heb ik geen ervaring mee.
 
Vandaag weer bij Maria geweest, ik ga geen recensieformulier invullen want dat zou alleen maar een herhaling van het voorgaande zijn.
Misschien relevante informatie voor andere wandelaars: eind deze maand gaat ze voor twee maanden naar haar thuisland.
December/januari afwezig dus, zoals meer dames uit het Oostblok.
 
Haar Whatsapp lijkt niet meer actief te zijn, en dat is een slecht teken, want normaal laat ze via de statusmeldingen keurig weten of ze werkt of wanneer ze weer van plan is terug te komen als ze er niet is...
 
Ik heb haar nummer al meer dan 10 jaar is haar gewone nummer wat de meeste hebben maar als haar profiel op grijs staat ben je waarschijnlijk geblokkeerd ivm haar privecy ik app haar niet als ze op vakantie is dat weet ze
 
Zie nu op haar Whatsapp status staan dat ze er morgen weer is.
Blijkbaar was ik inderdaad tijdelijk geblokkeerd 🤷‍♂️
 
Maria is weer op haar oude stek. Had het geluk haar rond 19h, net voordat ik de straat wilde verlaten te zien, meteen naar binnen, parkeerkaartje nog maar een kwartiertje geldig maar het er toch maar op gewaagd.
En het was weer als vanouds, en na afloop drankje chocolaatje praatje. Een super bezoek.

@Paulus2 bedankt voor het melden dat ze weer in de straat was gister.
 
Kijk dat is mooi, ze is volgens mij best langs weg geweest. Iemand een idee of ze ook begin van de middag begint, deze aankomende week helaas geen mogelijkheid om in de avond te gaan.
 
Vandaag weer een keertje bij Maria langsgegaan. 3 tools gebruikt en haar handje. Geen tijdsdruk, praatje voor en achteraf, chocolaatje en cola na afloop.
Maria is maandag op vakantie en blijft een nog onbekende tijd weg, maar ze komt terug.
 
Vandaag bezocht, ze stopt 17 juli (dus zondag 16 juli zal haar laatste werkdag zijn).
Ze verhuist terug naar Roemenië om daar iets heel anders te gaan doen.

Jammer, een van de weinige dames waar een simpele kinky sessie van 15/20 minuten voor 50 euro mogelijk is.
De meeste dames gaan meteen naar 100 zodra er van iets "kinky's" sprake is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan