Recensie Maria/Giselle, Alkmaar, Achterdam D2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week vrijdag einde van de ochtend liep ik langs haar raam en keek naar binnen. Na het lezen van de berichten was ik geattendeerd op een metamorfose. Bedankt daarvoor anders had ik haar niet herkend. Ze heeft nu kort grijs haar en dat is toch heel wat anders. Smaken verschillen, ik heb er geen probleem mee. Maria/Giselle blijft die gezellige, geile en beleefde dame. Na al die jaren (vanaf Zandpad) blijft ze mij meneer noemen. :cool:

Het standaard tarief van €50euro betaald en eht het op mij af laten komen. Na een uitgebreide zoen (geen tong) sessie, likken van tepels en knuffelen zakte ze langzaam maar zeker naar mij ongeduldig wachtende vriend. Tja en toen begon ze mij heerlijk zc te pijpen. Met afwisselend tempo, af en toe DP ,. Intussen vingerde ik haar natte kutje en ze begon wat te kreunen. Dit ging ik niet lang vol houden zo. Ze stopte en zei: u bent geil meneer! Direct heb ik toegegeven...... Ze pakte een condoom en schoof die behendig om mijn vriend. Ze kwam boven op mij zitten en zakte langzaam op mij. Wat is die dame nog strak zeg. Heerlijk wipte zij op mij neer. Ze genoot er ook van dat merkte ik. Intussen likte ik haar tepels wat ze ook waardeerde. Na een minuut of 5 gewisseld van positie en heb ik haar old school missionaris genomen. Ze deed er een beetje gel bij en dat was voor mij net te veel. Ik voelde niet veel meer en heb nog 5 minuten mijn best gedaan. Toen heb ik haar gevraagd het af te maken met pijpen zc. Geen probleem meneer. Ik ging ontspannen liggen, maakte mijn vriend schoon en pijpte zc binnen enkele minuten heerlijk klaar. Mijn hele mond is warm meneer zei ze. Ik heb mijn best gedaan en gun het je graag was mijn reactie. Wederom schoon gemaakt, rustig gewassen, aangekleed , nagepraat over haar woonlocatie in spanje, kinderen en klein kinderen. Fantastische dame. Trouwe lezers weten dat ik graag bij Laura 19.2 kom. Ook lekker maar Maria/Giselle pijpt veel lekkerder. Tja wat een dilemma....
 
Vorige week vrijdag einde van de ochtend liep ik langs haar raam en keek naar binnen. Na het lezen van de berichten was ik geattendeerd op een metamorfose. Bedankt daarvoor anders had ik haar niet herkend. Ze heeft nu kort grijs haar en dat is toch heel wat anders. Smaken verschillen, ik heb er geen probleem mee. Maria/Giselle blijft die gezellige, geile en beleefde dame. Na al die jaren (vanaf Zandpad) blijft ze mij meneer noemen. :cool:

Het standaard tarief van €50euro betaald en eht het op mij af laten komen. Na een uitgebreide zoen (geen tong) sessie, likken van tepels en knuffelen zakte ze langzaam maar zeker naar mij ongeduldig wachtende vriend. Tja en toen begon ze mij heerlijk zc te pijpen. Met afwisselend tempo, af en toe DP ,. Intussen vingerde ik haar natte kutje en ze begon wat te kreunen. Dit ging ik niet lang vol houden zo. Ze stopte en zei: u bent geil meneer! Direct heb ik toegegeven...... Ze pakte een condoom en schoof die behendig om mijn vriend. Ze kwam boven op mij zitten en zakte langzaam op mij. Wat is die dame nog strak zeg. Heerlijk wipte zij op mij neer. Ze genoot er ook van dat merkte ik. Intussen likte ik haar tepels wat ze ook waardeerde. Na een minuut of 5 gewisseld van positie en heb ik haar old school missionaris genomen. Ze deed er een beetje gel bij en dat was voor mij net te veel. Ik voelde niet veel meer en heb nog 5 minuten mijn best gedaan. Toen heb ik haar gevraagd het af te maken met pijpen zc. Geen probleem meneer. Ik ging ontspannen liggen, maakte mijn vriend schoon en pijpte zc binnen enkele minuten heerlijk klaar. Mijn hele mond is warm meneer zei ze. Ik heb mijn best gedaan en gun het je graag was mijn reactie. Wederom schoon gemaakt, rustig gewassen, aangekleed , nagepraat over haar woonlocatie in spanje, kinderen en klein kinderen. Fantastische dame. Trouwe lezers weten dat ik graag bij Laura 19.2 kom. Ook lekker maar Maria/Giselle pijpt veel lekkerder. Tja wat een dilemma....
Ze is ook een favoriet van mij. Altijd beleefd en ik geniet ervan om met haar te praten... en ze geeft naar mijn mening de beste pijpbeurt.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Je weet nooit wanneer ze weer verdwijnt en ze wordt er natuurlijk ook niet jonger op. Mijn eerste keer bij haar op het Zandpad was zo'n 20 jaar terug. En toen was het al heel beleefd meneer en señor. Nog steeds dus. En ook haar voorkeur voor anaal. Dat heeft niet mijn voorkeur, dus gewoon vaginaal genomen en voor € 100 en heerlijk half uurtje gehad. Liep wel wat uit met het napraten.
 
helemaal waar. goedkoop kan duurkoop zijn, dat geldt zeker met zoiets. Ik vraag me weleens af of veel van die meiden die bare aanbieden niet al HIV hebben. Als je zo ontzettend veel jaren duizenden mannen je bare laat nemen. De kans is dan wel heel klein dat je niets oploopt zeg maar. Is toch vragen om ziektes zou je zeggen.
 
Dat is zo ja, maar stel een dame zou wat oplopen, zouden ze dan stoppen met PZC CIM en/of bare. Dat moet ik nog zien. Als je die diensten aanbiedt kun je gewoon zoveel meer verdienen dan zonder.

Verder voorkomt een test geen ziekte, die bevestigt of ontkracht dat alleen, en wel voor datgene waarop wordt getest.

Hoe dan ook Giselle heeft het druk, en die andere dames van haar leeftijd veel en veel minder (die hebben ook die extra's niet)
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me dat we allemaal wel weten over de risico's van nzc en daar onze eigen bewuste keuzes over maken. Voorzover mensen er hun bedenkingen over hebben als een dame het doet lijkt me niet noodzakelijk die te pas en te onpas te spuien en zeker niet in haar topic. Voor wie toch in zijn algemeenheid zijn principes wil belijden of uitventen, of oprecht wil waarschuwen (zonder vrouw en paard te noemen) is er toch het topic 'wat vinden we van dames die zonder condoom neuken'. ? Of zoiets. En wellicht het SOA topic.
 
Laatst bewerkt:
Als iemand weet of ze er in deze dagen aanwezig is dan hoor ik dat graag, dit i.v.m. meer dan 100 km die ik moet rijden om haar te bezoeken. Net als vele anderen ken ik haar nog van het zandpad, een zeer hete dame
 
Terug
Bovenaan Onderaan