Recensie Maria/Giselle, Alkmaar, Achterdam D2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Giselle is inmiddels al 9 maanden of langer niet gezien. Grote kans dat ze niet meer terugkomt. Toch zegt het niet alles. Genoeg dames gezien die jaren later opeens weer op het Dammetje stonden. Als het geld op is...
 
Giselle is inmiddels al 9 maanden of langer niet gezien. Grote kans dat ze niet meer terugkomt. Toch zegt het niet alles. Genoeg dames gezien die jaren later opeens weer op het Dammetje stonden. Als het geld op is...
Ik vermoed dat ze een sterke reden heeft om zo lang weg te blijven. Familieproblemen misschien? Wat de reden ook is, je moet het en haar privéleven respecteren. Persoonlijk hoop ik alleen dat ze veilig en wel is en dat er niets ergs in haar leven is gebeurd.
 
Niet lang voor haar vertrek was ik nog bij haar. Toen ik las dat ze weg was dacht ik 'oh vakantietje, prima'.
Maar ze is echt weg, en heeft daar tegen mij in ieder geval niets over gezegd. En zo te zien naar niemand.
Jammer voor ons, maar ik wens haar het allerbeste.
 
Ja zo is het, we wensen haar het allerbeste, mocht ze niet meer terugkeren. Maar omstandigheden kan ook, persoonlijk of familie. In normaal werk komt het ook voor dat mensen er soms een tijd uit zijn, en dat kan bij een dvp dus ook het geval zijn.

We gaan het wel zien...
 
Dit is gewoon de dame die eerst langere tijd op 28 stond, na haar vakantie is ze verhuisd naar D2. Ik kom er zelf niet, maar zie haar wel altijd staan. Maakt lange dagen en weken.
 
Was er tussen 12.15 en 13.30 uur. Het rode licht brandde maar de gordijnen waren dicht. Geen activiteiten in het raam gedurende deze tijd Er waren maar weinig andere jongens die af en toe aan het kijken waren. Ik kon echter door een opening in de gordijnen de kamer in kijken. Niemand daar... dus was maar misschien ze ergens in de achterkamer aan het eten of onder de douche. Moest om 13.30 uur vertrekken ... jammer. Dus... zal moeten wachten tot later in de week.
 
Ik zag Giselle gisteren ook weer zitten. Zo te zien een andere kapseltje, en wat bewerkingen aan haar gezicht laten doen. Ziet er best wel anders uit dan hiervoor.

Ze had al meteen weer goede klandizie. De keren dat ik er voorbij liep de laatste dagen, was ze meestal bezet.
 
Ik heb het niet aandachtig bekeken, ben niet binnengestapt nog:)

Maar ze ziet er sowieso jonger uit, en vlotter. Volgens mij hingen haar ogenleden voorheen ook wel. In ieder geval beter op die leeftijd wat laten doen, dan al op of rond 30 jaar (vaak gewoon onnodig dan).
 
Ik ben geen grote fan van cosmetisch werk aan het gezicht, vooral de gezwollen lippen "kikker" -look. Ik hoop dat ze haar gezicht niet heeft bedorven. Persoonlijk vond ik haar aantrekkelijk zoals ze was....Ik heb liever dat een vrouw op natuurlijke wijze ouder wordt. Als ze cosmetische chirurgie heeft ondergaan, verklaart dat waarschijnlijk de langdurige afwezigheid? Hoop snel een bezoekje aan haar te brengen.
 
Ik ben geen grote fan van cosmetisch werk aan het gezicht, vooral de gezwollen lippen "kikker" -look. Ik hoop dat ze haar gezicht niet heeft bedorven. Persoonlijk vond ik haar aantrekkelijk zoals ze was....Ik heb liever dat een vrouw op natuurlijke wijze ouder wordt. Als ze cosmetische chirurgie heeft ondergaan, verklaart dat waarschijnlijk de langdurige afwezigheid? Hoop snel een bezoekje aan haar te brengen.
De opgespoten lippen had ze niet, zover ik dat zag dat ik voorbij liep. Zijn ook meestal jonge meiden die dat laten doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan