WHEM Maria, Hengelo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben je nog bij haar geweest?
Nee.
Raar gedoe.

🤔

Had thuis op m'n tablet whatsapp de straat gekregen
en
'savonds aldaar fietsend in de regen het telefoonnummer gebeld om te vragen waar, welk huisnummer ik moets zijn. Zei ze mij (in gebrekkig oostblok-engels) of ik mijn whatsapp-locatie kon doorgeven.
Dat kan niet met m'n eenvoudige samsung mobiel.

Nummer 5, zei ze toen.

Ik bij nummer huisnummer 5 aangebeld; doen 2 arabische heren open en vragen wat ik kom doen?!
"euh, ik kom voor Maria", zei ik. Ze keken elkaar verbaasd aan. "Kom haar post ophalen" breidelde ik erachteraan...

Heb toen nogmaals telefoonnummer Maria gebeld, maar ze wilde pertinent NIET via de telefoon zeggen wat wel haar adres is.
-Asjemenou-

Had zin om te neuken; geen avond-speurtocht in de regen!
Ben toen vergeefs weer huiswaarts gekeerd...
Heel apart. 🤷‍♂️

achja;
Ieder nadeel heb zijn voordeel:
Had bij thuiskomst geld nog mooi in me zak EN ik was super seikens lekker nat! 😜💦
 
Nee.
Raar gedoe.

🤔

Had thuis op m'n tablet whatsapp de straat gekregen
en
'savonds aldaar fietsend in de regen het telefoonnummer gebeld om te vragen waar, welk huisnummer ik moets zijn. Zei ze mij (in gebrekkig oostblok-engels) of ik mijn whatsapp-locatie kon doorgeven.
Dat kan niet met m'n eenvoudige samsung mobiel.

Nummer 5, zei ze toen.

Ik bij nummer huisnummer 5 aangebeld; doen 2 arabische heren open en vragen wat ik kom doen?!
"euh, ik kom voor Maria", zei ik. Ze keken elkaar verbaasd aan. "Kom haar post ophalen" breidelde ik erachteraan...

Heb toen nogmaals telefoonnummer Maria gebeld, maar ze wilde pertinent NIET via de telefoon zeggen wat wel haar adres is.
-Asjemenou-

Had zin om te neuken; geen avond-speurtocht in de regen!
Ben toen vergeefs weer huiswaarts gekeerd...
Heel apart. 🤷‍♂️

achja;
Ieder nadeel heb zijn voordeel:
Had bij thuiskomst geld nog mooi in me zak EN ik was super seikens lekker nat! 😜💦
Echt irritant als ze je het verkeerde adres geven. Wat je kunt doen is om zeker te weten dat je het juiste adres hebt gekregen is haar een appje sturen van ik sta nu voor de deur kan je opendoen. Doet ze de deur niet open dan weetje gelijk ook dat ze daar niet aanwezig is zonder dat je bij een vreemde aan hoeft te bellen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan