Recensie Maria (Roe), Alkmaar, Achterdam D2 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ghost005

Vaste klant
Forumpionier
191
29/06/21
222
6
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Allereerst: ik denk dat deze Roemeense Maria eerder / normaliter op een andere kamer stond, want als die hier is is D2 de vaste kamer van (Latina) Maria/Gisela.

Ik had me vandaag voorgenomen om weer eens een nieuwe dame te leren kennen. Maria vond ik er vriendelijk en bovendien ook lekker uitzien, met een leuk gezichtje. Maria heeft zwarte, krullende haren, opgestoken in een gedraaide tuil. (Ik hou me aanbevolen voor de juiste benaming). Een best leuk, guitig gezichtje; ik denk dat ik gerust een klein postuur mag zeggen, wanneer ze haar enorme naaldhakken uit heeft. Fijne (net) B naturel borsten. Zeker niet dik, ook niet slank, een beetje buikje: ik denk dat ze onder normaal tot volslank zou vallen. O ja, Maria heeft ook gezellige stevige billen (maar niet in de betekenis van een echt dikke kont -dit om de liefhebbers daarvan niet teleur te stellen). Ze is medio dertig.

Maria bleek een gezellige prater, ik bedoel gewoon naturel, je voert echt een gesprek met haar, geen eenzijdig vraag/antwoord maar wederkerig. Ik voelde me meteen op mijn gemak met haar. Ze heeft ook een leuke, lieve, hoge stem.

De kosten waren het standaard bedrag, desgevraagd mocht ik haar daarvoor ook likken. Al zei ze later -voordat ik ermee begon hoor- dat ze niet zo dol was op beffen. Beloofd het niet te lang te doen. Het was in de praktijk zeker niet te merken dat ze het niet lekker vond.
Ik heb beffen na enig twijfelen daarom toch maar in de lijst van mogelijkheden aangekruisd, alhoewel de dame dus eigenlijk aangaf er niet zo van te houden.

We begonnen met lekker knus staand knuffelen, waarbij ik afdaalde via haar borsten -haar tepels likken en zachtjes sabbelen was geen probleem-, en haar buikje naar haar poesje. Even gelikt, waarbij ze haar benen gastvrij een beetje spreidde.

Op bed kon ik haar prima en op mijn gemak likken, ondertussen maakte ze allerlei positieve geluidjes -wat ze later ook bij het neuken deed en ik denk dat dat meer is om de klant te behagen. Toch voelde ik aan haar bewegingen wel dat ze het beffen best wel lekker vond.
Ikzelf genoot in elk geval, maar heb het zekerheidshalve niet te lang gerekt.

Daarna verwende Maria me eerst even met wat handwerk (dus niet meteen condoom erop), maar constateerde dat hij al op sterkte was en deed hem zijn jasje aan. Pijpen deed Maria naar mijn smaak best goed, stevig, met relatief lange halen, misschien wat snel maar ik twijfel er niet aan dat ik dat desgewenst had kunnen sturen. Maria checkte namelijk of ik het lekker vond. Na een tijdje vroeg ze of ze door moest gaan, wat ik gretig met ja beantwoordde. En wat later nog een keer -vragen hoefde niet meer, dat zag ze wel toen ze opkeek. Daarna heb ik zelf aangeven dat ik graag wilde neuken.

Desgevraagd koos ik eerst voor Maria on top. Dat deed ze lekker, eroverheen, heel even pauze zodat je knus haar goed kon voelen, dan eerst een beetje schroeven, en dan op en neer, niet zo onstuimig als sommige andere dames. Na een tijdje weer even helemaal doorzakken even pauze en nog een neuksessie. Ik vind het op die manier het aangenaamst.

Maar omdat ik ook doggy wilde proberen, vanwege die prettige billetjes en omdat dat nu eenmaal mijn beste klaarkomstandje is, haar toch gevraagd om te wisselen. Ze controleerde nog even of het condoom nog goed zat, dus daar is ze wel voorzichtig mee.

Dat doggy beviel ook prima, met die zachte ronde billen en heupen tegen mijn onderbuik en om vast pakken moest ik echt een paar even inhouden om er nog wat langer van te genieten.
Ik kwam zeer aangenaam klaar in het condoom in haar poesje.

Daarna wassen en weer gezellig babbelen.

Maria zette absoluut geen tijdsdruk, ik heb de randjes ook niet verkend hoor, maar het ging allemaal gemoedelijk en ze was niet alvast bezig met de volgende klant, zoals sommige dames net iets te opvallend wel doen/laten blijken.

Maria is er normaliter alleen op vrijdag en zaterdag, de andere dagen doet ze ander werk. Om voor ons onbelangrijke reden is ze er in deze periode wat vaker (geweest).

Ik heb overigens behalve beffen geen andere wensen geuit, mede vanuit het idee dat als een nieuwe dame goed bevalt dat altijd later nog onderzocht kan worden. Ik weet dat dat strategisch niet altijd de handigste insteek is, soms is wat je de eerste keer krijgt daarna het platform voor verdere wensen, omdat een dame je graag 'binnen' wil hebben. Bij anderen is het juist zo dat als je eenmaal vaker klant bent de dame makkelijker meer wil doen eventueel tegen schappelijker meerprijs.
Had ik dan meer gewild, was ik toch niet tevreden? Jazeker wel, prima bezoek, eigenlijk geheel naar wens -en bovendien was ik vandaag in een heel geile bui-. Maar onderhavig rupsje nooit genoeg is altijd wel nieuwsgierig naar mogelijkheden als pzc, zoenen/tongzoenen, anaal, wie weet wat, zonder daar meteen grof geld voor over te hebben. Maar daar heb ik dus gewoon allemaal nog niet naar gevraagd.

Conclusie: mijn kennismaking met Maria is me prima bevallen, een leuke, lieve, gezellige en lekkere dame, en ik zal zeker vaker bij haar terugkeren, al is die beperking tot vrijdag (weekends kan ik nooit) wat lastig.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan