Recensie Maria, Sint-Niklaas 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dirkdg

Wandelaar
40
15/02/22
25
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-maria-back-in-your-town.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maria in Sint-Niklaas vandaag uitgetest. Zeker voor herhaling vatbaar:
- Dame neemt haar tijd, is steeds vriendelijk en doet haar werk duidelijk graag. Aanrader!
 
Maria in Sint-Niklaas vandaag uitgetest. Zeker voor herhaling vatbaar:
- Dame neemt haar tijd, is steeds vriendelijk en doet haar werk duidelijk graag. Aanrader!
Vroeger nog bij geweest, telkens goeie ervaring, tongzoenen voluit, pijpt lekker zonder. Echte gfe. Vind ze nu wel sterk vermagerd op de foto's, en die opgespoten lippen, tja...niet echt m'n ding, maar da's persoonlijk.
 
Tarieven:
15 min: € 70,00
30 min: € 100,00
45 min: € 120,00
60 min: € 150,00
Cim is € 30 extra

Voor €100 was 30 min

Volledig akkoord met wat Steenbokje64 schrijft!
 
Vroeger nog bij geweest, telkens goeie ervaring, tongzoenen voluit, pijpt lekker zonder. Echte gfe. Vind ze nu wel sterk vermagerd op de foto's, en die opgespoten lippen, tja...niet echt m'n ding, maar da's persoonlijk.
In haar ad staat dat ze Nederlands spreekt , is dat zo ? Niet dat een andere taal een probleem is maar toch beter als ze Nederlands kunnen
 
Volgens mijn indruk: Zij spreekt enkele woordjes Nederlands. Verstaan misschien iets meer, nog niet echt uitgetest! Conversatie voer ik in het Engels.
Communicatie vond ik hier zeker geen probleem: Bij andere dames heb ik nogal vaak dat ze alleen de dingen goed verstaan die ze graag willen horen. Dat je minder leuke dingen maar niet uitgelegd krijgt: Hoeveel minuten in een uur zitten, welke mogelijkheden wel en niet kunnen, ... .
 
Volgens mijn indruk werkt ze zelfstandig.
Laatst vertelde ze dat ze een vriend had. Daarom is er niet echt veel GFE. Ze is op zich zeer aangenaam en hulp-vaardig.
Graag nog verder nog aanvullen: Tongzoenen doet ze wel, maar niet voluit. GFE eerder beperkt. Pijpen zeer lekker en zeer veel en zonder cd. Ze doet wel alles wat ze beloofd.
 
Heeft iemand die CIM ook getest want er zijn er veel die zeggen dat ze dit doen maar op het laatste moment trekken ze weg en doen ze maar half hun werk .
En neukt ze ook zonder condoom?
 
Tweede bezoek was afstandelijk, alles was minder en er leek een andere persoon in het huis te zijn
Dat is haar vriend/pooier.

Ik heb een gelijkaardige ervaring: een fantastische eerste ontmoeting en, amper een week later, een teleurstellende tweede ontmoeting. De eerste keer was ze enthousiast, praatvaardig en bereidwillig. De tweede keer ongeïnteresseerd, slecht gezind en mocht plots niks meer.
Voor mij dus geen derde keer meer ...
 
Dat is haar vriend/pooier.

Ik heb een gelijkaardige ervaring: een fantastische eerste ontmoeting en, amper een week later, een teleurstellende tweede ontmoeting. De eerste keer was ze enthousiast, praatvaardig en bereidwillig. De tweede keer ongeïnteresseerd, slecht gezind en mocht plots niks meer.
Voor mij dus geen derde keer meer ...
Zijn het geen andere meisjes die daar in dat huis zitten? Er werken daar meerdere .
 
Zijn het geen andere meisjes die daar in dat huis zitten? Er werken daar meerdere .
Dat kan natuurlijk ook. Ik heb niemand anders gezien, enkel gehoord dat er nog iemand aanwezig was.
Ze vertelde me de eerste keer - toen ze nog vriendelijk en praatvaardig was - dat ze een vriendje had. Daarom doet ze ook liever niet aan (tong)zoenen.

Ik denkt niet dat de NZC of CIM doet maar ik heb het haar niet gevraagd. De tweede keer met haar - mijn negatieve ervaring - was ook 69 of beffen te veel voor haar ...
 
Vandaag ook geweest ( mijn eerste keer) en ze deed wreed haar best. Haar lichaam is iets minder strak dan op de foto's maar ze doet veel en met volle overgave. Het is in een huis waar vele meisjes zitten . Achter het ziekenhuis
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sex-1000-real-maria.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
langsgeweest na even teksten, dame is wel actief maar zeer business
half uurtje genomen ,maar na 15 minuten stond ik buiten, flink minpunt vind ik
persoonlijk geen fan van naturel grote borstsen , waren dus naturel (voor de liefhebbers , ideaal)
volgens haar tekst is ze zeer sportief en dus vrij atletisch, wat niet totaal duidelijk was op de foto, in werkelijkheid is ze totaal niet sportief

wat niet maakt dat ze haar job slecht doet, maar ik hou niet van zaken die niet overeenkomen met de werkelijkheid

Ze zoent wel met overgave, en de BJ zonder is ook geen probleem
 
Laatst bewerkt door een moderator:
langsgeweest na even teksten, dame is wel actief maar zeer business
half uurtje genomen ,maar na 15 minuten stond ik buiten, flink minpunt vind ik
persoonlijk geen fan van naturel grote borstsen , waren dus naturel (voor de liefhebbers , ideaal)
volgens haar tekst is ze zeer sportief en dus vrij atletisch, wat niet totaal duidelijk was op de foto, in werkelijkheid is ze totaal niet sportief

wat niet maakt dat ze haar job slecht doet, maar ik hou niet van zaken die niet overeenkomen met de werkelijkheid

Ze zoent wel met overgave, en de BJ zonder is ook geen probleem
Maar de date en de sex zelf was dus wel goed?
Welke omgeving ontvangt ze? Ik dacht vanavond ook eens langs te gaan, maar geen zin om uren de sneeuw te trotseren 😅
 
Terug
Bovenaan Onderaan