Marian Milf - Advies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
En dan gaat het nog verder! Ze probeert zoveel mogelijk info van jou te krijgen en een foto van je lul en je hoofd en alle andere info met de hoop dat je getrouwd bent en kan gaan chanteren
 
Ja opzeker!! En ze is er nog slecht in ook, ze valt constant in herhaling wat haar eisen zijn en wat ik allemaal wel niet moet doen en dat gelijk in je eerste e-mail 🤣😂😂😂maar ik ga het spelletje meespelen en stuur die foto's een e-mail adres en me nummer en dan gaan we kijken Hoelang het duurd voor ze gaan afpersen😂😂want nu zijn ze precies bij de verkeerde namelijk😈
 
Ja opzeker!! En ze is er nog slecht in ook, ze valt constant in herhaling wat haar eisen zijn en wat ik allemaal wel niet moet doen en dat gelijk in je eerste e-mail 🤣😂😂😂maar ik ga het spelletje meespelen en stuur die foto's een e-mail adres en me nummer en dan gaan we kijken Hoelang het duurd voor ze gaan afpersen😂😂want nu zijn ze precies bij de verkeerde namelijk😈
Dit heb ik gisteren in een andere draad ook aangeraden. Het kost wat tijd en energie, maar keihard terugzieken is erg effectief. Zeker als je haar telefoonnummer hebt; die kun je dan gebruiken zodat ze overspoeld wordt met berichten. En zo gemakkelijk krijg je niet een nieuw telefoonnummer.
Ik heb werkelijk nul procent sympathie voor dergelijke oplichters.
 
Gewoon gaan,ik ben er 99,9% van overtuigd dat de dame geen faker/oplichter is.
Ik dacht eerst ook dat het wel zou kunnen kloppen (al was dat verplichte tikkie natuurlijk al een eerste rode vlag).
Maar nu is overduidelijk dat het een oplichter/oplichtster is.; een foto van je leuter sturen.... dan ben je toch wel redelijk van het paadje af om dat te vragen van een klant.
 
Even om het nog duidelijker te maken dit was het laatste stuk van de hele e-mail! Ik dacht eerst dan word het wel erg veel wat ik stuur maar gezien de eisen die hier ook nog eens worden gecommandeerd hoop ik dat ik dat iedereen die dit ziet zei levens gevaarlijk is met haar vriend
 
Haha die is echt knettergek.
We willen gewoon neuken...betalen cash...daarna vertrekken...
Deze dwaas stuurt gewoon ellenlange mails met allerlei stompzinnige eisen?!?!?!
Naam, foto, woonplaats :ROFLMAO::ROFLMAO:
Hoe verzinnen ze het???
 
Ja opzeker!! En ze is er nog slecht in ook, ze valt constant in herhaling wat haar eisen zijn en wat ik allemaal wel niet moet doen en dat gelijk in je eerste e-mail 🤣😂😂😂maar ik ga het spelletje meespelen en stuur die foto's een e-mail adres en me nummer en dan gaan we kijken Hoelang het duurd voor ze gaan afpersen😂😂want nu zijn ze precies bij de verkeerde namelijk😈
Go get 'em!
 
Even om het nog duidelijker te maken dit was het laatste stuk van de hele e-mail! Ik dacht eerst dan word het wel erg veel wat ik stuur maar gezien de eisen die hier ook nog eens worden gecommandeerd hoop ik dat ik dat iedereen die dit ziet zei levens gevaarlijk is met haar vriend
Haha en die 'vriend' staat ook nog toe dat ze dit werk doet en het zelfs bare doet.
Tuurlijk; erg geloofwaardig.
 
En ik ben bang dat ze meekijkt maar ik ga die foto's sturen e-mail nummer alles en kijken wat er gebeurt want mij kunnen ze toch niks maken en dan gaan we zien hoe ver het gaat. Ik vermoed dat ze gaan drijgen met dingen plaatsen op Facebook of insta maar ik heb geen social media en mocht het tot een date komen is het in een hotelkamer en zorg ik dat er mensen beneden zijn en als ik er dan toch "naast zit" en is het super geil is een rectificatie wel op zijn plaats🤣🤣🤣
 
En ik ben bang dat ze meekijkt maar ik ga die foto's sturen e-mail nummer alles en kijken wat er gebeurt want mij kunnen ze toch niks maken en dan gaan we zien hoe ver het gaat. Ik vermoed dat ze gaan drijgen met dingen plaatsen op Facebook of insta maar ik heb geen social media en mocht het tot een date komen is het in een hotelkamer en zorg ik dat er mensen beneden zijn en als ik er dan toch "naast zit" en is het super geil is een rectificatie wel op zijn plaats🤣🤣🤣
Ik vermoed dat ze steeds met aanvullende regels gaat komen.
Maar houd ons op de hoogte.
 
En ik kan eigenlijk ook niet geloven dat er daadwerkelijk mannen zijn die hier naïef intrappen.
Ik verwacht dat je overigens vandaag al een dreigement aan je broek krijgt van haar.
Nee maar het schijnt toch echt te gebeuren! Ik zat onderlaatst ergens reviews te lezen en ging over Sexjobs en toen zag ik tientallen verhalen van mensen die eerst geld gestuurd hadden en niet konden geloven dat ze daarna niks meer hoorde maar ik dacht dat zal wel van 10 jaar terug zijn ofzo maar tot mijn verbazing bleek dat de reviews allemaal van 2022 waren 🤯ik hoop dat ze dreigt die foto's via Facebook te delen naar mijn vrienden want dan stuur ik gelijk een filmpje met me spuitende lul en vraag ik of zie ook gelijk kan delen 😂
 
Nee maar het schijnt toch echt te gebeuren! Ik zat onderlaatst ergens reviews te lezen en ging over Sexjobs en toen zag ik tientallen verhalen van mensen die eerst geld gestuurd hadden en niet konden geloven dat ze daarna niks meer hoorde maar ik dacht dat zal wel van 10 jaar terug zijn ofzo maar tot mijn verbazing bleek dat de reviews allemaal van 2022 waren 🤯ik hoop dat ze dreigt die foto's via Facebook te delen naar mijn vrienden want dan stuur ik gelijk een filmpje met me spuitende lul en vraag ik of zie ook gelijk kan delen 😂
Ik doe het nooit en vind het ook principeel onjuist.
Laatst had ik een DVP die er echt op stond (ik snap ook best waarom), maar ik deel nooit mijn bankgegevens en vind het simpelweg een te groot risico al leek het deze keer geen oplichterstruc te zijn.

Maar dat is het hier wel natuurlijk; ze wil namelijk informatie die volstrekt irrelevant is voor de afspraak.
 
Ik doe het nooit en vind het ook principeel onjuist.
Laatst had ik een DVP die er echt op stond (ik snap ook best waarom), maar ik deel nooit mijn bankgegevens en vind het simpelweg een te groot risico al leek het deze keer geen oplichterstruc te zijn.

Maar dat is het hier wel natuurlijk; ze wil namelijk informatie die volstrekt irrelevant is voor de afspraak.
Ik kan het ook zeker begrijpen hoor als je bijv 40min. moet rijden en het is de eerste x bij die klant, en als ze echt veel goede reviews heeft en al een langere tijd doet zou ik er nog over nadenken maar anders echt niet. Maar ik doe dit nu 20 jaar met tussen pauzes overigens en zoveel bizarre situaties meegemaakt en dingen gezien dat ik never naar een vrouw zou toegaan en never 1 thuis laat komen helaas en God zei dank bestaat deze site want ik vertrouw geen 1 adv. meer tegenwoordig
 
Ik kan het ook zeker begrijpen hoor als je bijv 40min. moet rijden en het is de eerste x bij die klant, en als ze echt veel goede reviews heeft en al een langere tijd doet zou ik er nog over nadenken maar anders echt niet. Maar ik doe dit nu 20 jaar met tussen pauzes overigens en zoveel bizarre situaties meegemaakt en dingen gezien dat ik never naar een vrouw zou toegaan en never 1 thuis laat komen helaas en God zei dank bestaat deze site want ik vertrouw geen 1 adv. meer tegenwoordig
Ik merk, ook na jarenlange ervaring, dat ik advertenties per definitie niet meer vertrouw.

Ik doe een aantal stevige kwaliteitschecks en zelfs dan wil het nog wel eens misgaan,
Zelfs bij deze advertentie twijfelde ik nog in het begin (al was het verplicht betalen met een tikkie natuurlijk een enorme rode vlag), maar nu is het overduidelijk een oplichter.
 
Wat ze slim doet? Dominante rol... en tja whiteknights/softies vallen daar eerder voor. En dat is precies haar doelgroep. Ze maakt op meerdere wijze sluw misbruik van de mannen die te lief/aardig/naïef zijn...
Gasten die het net als jij @H.VanSmeiter zien als iets zakelijks? Die gaan echt niet mee in die flauwekul
 
Ik meen trouwens dat ik ergens in deze berichtenstroom ooit wel eens een adres van de OP gehad te hebben. Had toen al eens aangeboden om eens een tijdje in die straat te posten om te kijken of er überhaupt iemand woont die een soort van overeen komt met deze info. Is verder nooit meer actie op ondernomen geloof ik 🤔
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan