Marian Milf - Advies

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

gehaktstaaf

Wandelaar
62
24/02/22
77
11
Ok, wat is jullie oordeel.
Heb een date met haar staan deze week, maar heb toch ook een klein gevoel dat het een scam is op de 1 of andere manier. (Alleen snap ik de scam dan compleet niet, of zie ik iets over het hoofd)

1. Afspraak is deze week bij haar thuis.
2. Ze vraagt om betaling met Tikkie, maar pas nadat ik bij haar thuis binnen ben en we elkaar hebben 'goedgekeurd'. (Kunnen hier addertjes onder het gras zitten? Als ze vooraf, of zelfs als ik voor de deur sta vraagt te betalen, dan ja, maar als je eenmaal binnen bent? Ze weet dan wie ik ben, maar ik ook wie zij is (tenzij ze een katvanger gebruikt) toch?)
3. Contact via mail en WhatsApp, maar WA nummer lijkt recent pas geactiveerd te zijn. (Op de dag van de advertentie en aanmaak van SJ account, dus zou in principe kunnen)
4. Nummer niet bekend bij WHG
5. Foto's komen niet naar voren in reversed search
6. Ze heeft wel foto's van mij, en (per ongelijk) ook mijn prive nummer, maar daar maak ik me niet heel veel zorgen over.
7. Prijs die ze nu vraagt (300) is iets anders dan wat ik moet aftikken (260) (en meen dan dit ook in de originele ad stond) en er zijn nu 2 extra foto's op SJ.
8. Zowel in de email reactie als in WA berichten was er een stukje gekopieerd en geplakt, maar ook een hoop 'echte' reacties/vragen/opmerkingen.

Al met al, het voelt een beetje sketchy, maar ik zie hier niet echt waar de scam zou zitten. (Blackmail nadat je eenmaal binnen hebt betaald?)
Of misschien is ze gewoon heel voorzichtig?

Normaal gesproken was ik allang weggelopen, ook omdat het eigenlijk helemaal niet mijn standaard type zou zijn, maar op de een of andere manier verteld mijn geile brein dat ik haar keihard uit elkaar moet trekken :(
Gaat om deze ad: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/hete-milf-word-graag-genomen_8121965

Dus, hoe denken jullie hierover met een objectieve blik???
 
Pas op, dat ze niet naar je toekomt je laat betalen, en je vervolgens zegt nog even de sleutel moet halen of dat je om moet lopen o.i.d.

Voor de rest zeg ik afgaan op je gevoel, Als dat zegt er zit iets niet pluis. Dan klopt dat vaak ook.
 
Jemig hoe moeilijk om te omschrijven zonder de naam van de straat te noemen.

Poging 3 (hopelijk mag dit wel)

In de staat van Taxi Yo Go***, ook langs het water…

Geen idee welke kant van de straat die met een W begint. 😉
 
Maar waarom via tikkie terwijl je er al bent, gewoon cash is dan toch afdoende. Heeft ze verder je naam en rekening ook niet (weet zo niet of de andere partij dat ziet via tikkie)

Laat je even weten hoe de date was.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan