Recensie Marianna, Heusden-Zolder 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ThomasHope

Wandelaar
29
08/04/23
13
3
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/marianna-hot-2.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Nooit meer een Braziliaanse. Dat had ik mezelf al een hele tijd geleden voorgenomen nadat ik me eens goed laten vangen had. Maar goed, we namen het risico nog eens. En jawel. Opnieuw bleek de dame die de deur open deed niet de dame van de advertentie.

Ik had kunnen omdraaien, maar hoe gaat dat dan. De dame was allesbehalve het meisje van de foto's, maar echt lelijk was ze nu ook niet.

Mogelijkheid tot communicatie was enkel mogelijk via translate. Ze spreekt enkel Portugees. De dame deed uiteindelijk wat ze moest doen. Vriendelijk, maar professioneel. Stevige blowjob (pzc). Daar viel echt niks op aan te merken. Nadien haar in verschillende standjes genomen, maar omdat er niet echt een klik was, maar snel klaargekomen en mijn schup afgekuist. Wie dus denkt de dame van de advertentie aan te treffen is eraan voor de moeite. Wie ook tevreden is met een native Braziliaanse, kan zijn kans wagen.
 
Nooit meer een Braziliaanse. Dat had ik mezelf al een hele tijd geleden voorgenomen nadat ik me eens goed laten vangen had. Maar goed, we namen het risico nog eens. En jawel. Opnieuw bleek de dame die de deur open deed niet de dame van de advertentie.

Ik had kunnen omdraaien, maar hoe gaat dat dan. De dame was allesbehalve het meisje van de foto's, maar echt lelijk was ze nu ook niet.

Mogelijkheid tot communicatie was enkel mogelijk via translate. Ze spreekt enkel Portugees. De dame deed uiteindelijk wat ze moest doen. Vriendelijk, maar professioneel. Stevige blowjob (pzc). Daar viel echt niks op aan te merken. Nadien haar in verschillende standjes genomen, maar omdat er niet echt een klik was, maar snel klaargekomen en mijn schup afgekuist. Wie dus denkt de dame van de advertentie aan te treffen is eraan voor de moeite. Wie ook tevreden is met een native Braziliaanse, kan zijn kans wagen.
Typisch….
Ik kom allang ni meer bij deze dames
Hoe mooier en geiler de foto's
Hoe slechter de service 🤗
 
Nooit meer een Braziliaanse. Dat had ik mezelf al een hele tijd geleden voorgenomen nadat ik me eens goed laten vangen had. Maar goed, we namen het risico nog eens. En jawel. Opnieuw bleek de dame die de deur open deed niet de dame van de advertentie.

Ik had kunnen omdraaien, maar hoe gaat dat dan. De dame was allesbehalve het meisje van de foto's, maar echt lelijk was ze nu ook niet.

Mogelijkheid tot communicatie was enkel mogelijk via translate. Ze spreekt enkel Portugees. De dame deed uiteindelijk wat ze moest doen. Vriendelijk, maar professioneel. Stevige blowjob (pzc). Daar viel echt niks op aan te merken. Nadien haar in verschillende standjes genomen, maar omdat er niet echt een klik was, maar snel klaargekomen en mijn schup afgekuist. Wie dus denkt de dame van de advertentie aan te treffen is eraan voor de moeite. Wie ook tevreden is met een native Braziliaanse, kan zijn kans wagen.
Is een groep van dames in Heusden Zolder .
Allemaal jong en super knap maar in werkelijk zijn het altijd andere en de dame is juist bezet.
Vorige keer ook meegemaakt en gewoon omgedraaid. Ik herkende de dame van een andere plek dus indien ze jong en knap is en er verschillende dames ontvangen op 1 plek wees maar zeker dat het fake is en zeker in Heusden Zolder H28
 
Is een groep van dames in Heusden Zolder .
Allemaal jong en super knap maar in werkelijk zijn het altijd andere en de dame is juist bezet.
Vorige keer ook meegemaakt en gewoon omgedraaid. Ik herkende de dame van een andere plek dus indien ze jong en knap is en er verschillende dames ontvangen op 1 plek wees maar zeker dat het fake is en zeker in Heusden Zolder H28
Veel Braziliaanse en Columbiaanse verpesten het zo voor degene die wel serieus zijn 🤗
En zolang da blijf duren
Kom ik ni meer bij deze dames
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)

Gisterenavond een bezoekje gebracht aan Marianne.
Daar toegekomen bleek ze geen zwart haar maar blond haar te hebben.
Ze zal er wel knap uit.
Via Whatsapp was toch veel mogelijk.
Dus daar eerst douche genomen en ze had zich intussen al op bed klaargelegd.
Maar plots kon tongzoenen niet meer. Ze begon me wel te pijpen maar hield haar hand zodanig dat enkel ietsje meer dan de eikel in haar mondje kon.
Pijpen was niets speciaals. Haar kutje was wel kletsnat maar mijn zin om haar te Beffen was ook over.
Na een 10 minuten pijpen wou ik haar neuken.
Condoom erop en doggy in haar kut. Langzaam stotend totdat ze zelf haar kont over mijn staaf schoof.
Ik ben dan gehurkt boven haar gegaan, en ben haar dan met krachtige, diepe en harde stoten beginnen doorneuken. Ze plaatste haar hoofd helemaal naar beneden op de matras en keek me supergeil aan.
Yes baby, fuck my pussy hard.
Dat liet ik ze geen 2 keer zeggen, trok met mijn handen haar billen open zodat ik een fantastisch zicht had hoe ik haar stevig aan het neuken was.
Dan gewisseld naar missionaris. Haar benen wijd open gedaan, vastgenomen bij de enkels en haar in dat standje ook stevig doorgeneukt.
Ze wou liefst doggy zei ze.
Dus ik opnieuw in doggy haar kutje stevig geneukt.
Toen ik haar zei dat ik zou klaarkomen keek ze me aan met een geile blik en zei ze "Yes baby give it to me in my pussy"
Met krachtige stoten in haar kut spoot ik het condoom vol.
Dande gebruikelijke opruim gedaan.
Herhaling? Niet echt.
Beloofd veel totdat je er bent.
Maar wie zin heeft om eens stevig en hard te neuken, ze heeft dat wel graag.
 
Terug
Bovenaan Onderaan