WHEM Marie, Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik plaats nooit recensies want ik lees alleen maar. Voor Marie maak ik even een uitzondering.

Zojuist bij haar geweest en ik moet zeggen dat het 1 van de mooiere dames is waar ik ooit ben geweest, en dat zijn er behoorlijk wat :). Ze is een natural beauty met een fantastisch lichaam. Absoluut de moeite om daar eens heen te gaan. De tarieven zijn misschien wat hoger maar daar krijg je een absolute beauty voor terug. Enig minpuntje is dat ze geen woord Engels spreekt. Dat maakt communiceren lastig.. Ik zal nog even een uitgebereidere recensie schrijven bij gelegenheid maar ik wilde dit alvast even gezegd hebben.
 
Gisteren wat langer app contact gehad met haar. Tot het moment dat ik wilde komen waarop ze zei dat ze moe was en ging slapen. jammer. we hadden ook nog even een videocall en ze zag er erg leuk uit en was spontaan.
Ze was via de app aardig bedreven in de Engelse taal. Maar dat zal dan wel een collega zijn die voor haar de berichten verzorgd.
 
Ik ben inmiddels een aantal keer bij haar geweest. Ik val niet zo op het glamoureuze en vind haar gezicht juist mooier dan op de foto's. Ze is superslank (snap niet waarom dat ze op haar profiel aangeeft een normaal postuur te hebben), fantastische borsten en benen. Ze zorgt dat je je welkom voelt en zoent veel (zonder tong). Ze kijkt je ook constant aan tijdens de sex.

Het jammere is dat ze na de daad een massage aanbiedt en dan een serie gaat kijken op haar telefoon (althans bij mij). Als ze zin heeft probeert ze daarna nog een tweede ronde, als ze moe is dan blijft de serie wat langer aanstaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan