Recensie Mariel, Amsterdam 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Didyouseeme

Vaste klant
115
12/12/21
175
39
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
17 cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/amsterdam/511492-mariel
Totale kosten (in euro)
€150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Lange tijd geleden had ik contact opgenomen met Mariel na het lezen van een goede review op de oude site.
Door omstandigheden had ik toen de afspraak die ik met haar moeten afzeggen.

Vandaag was ik blij verast om haar advertentie weer online te zien en ook nog eens in Amsterdam, ik heb geen moment getwijfeld en haar gebeld en 20 minuten later was ik onderweg naar Amsterdam west.
Aangekomen bij het huis nummer dat ik door gekregen had, heb ik haar gebeld en werd doormiddel van directies naar het goede huis geleid.
Eenmaal binnen stond Mariel in een heerlijk zwart setje en begon ik al opgewonden te raken.
Na het financiële gedeelte heb ik even heerlijk gedoucht en heb daarna plaats genomen op het bed in haar kamer, langzaam begon zij zich uit te kleden en werd de grijns op mijn gezicht groter, ze vroeg nog aan me waarom ik zo aan het lachen was, waarop ik antwoordde i am always happy when i visit girls ;)
We hebben elkaar heerlijk gepijpt en daarna is deze beginneling heerlijk in doggystyle genomen, ze vroeg me of ik erop gaan zitten en dit was een nieuwe ervaring voor mij heerlijk die tieten vast houden en naar dat geile gezicht van haar kijken terwijl ze me lekker aan het nemen was.
Opgegeven moment werd ik zo hard dat die gewoon recht op stond en ik het klaarkomen niet meer tegen kon houden, ik heb alles bij elkaar gekreund en ben heerlijk op haar buik klaar gekomen.
Ze smeerde het nog uit over haar buik met een grote glimlach.
Ik ben gaan douche en heb hierna nog even met haar gesproken.

Deze venezolaanse schoonheid vertelde me dat ze voor langere tijd in Amsterdam wil blijven als ik haar goed heb begrepen.
Een ding weet ik wel ik ga nog eens terug om haar te neuken, dus deze word nog vervolgd ;)
 
Is al weer een tijdje geleden.

 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
€150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag maar weer naar mariel gegaan aangezien al mijn favoriete transen momenteel niet in het land zijn, uur van te voren gebeld en onderweg naar Den Haag.
Aangekomen 2x gebeld maar werd niet opgenomen… wou op dit moment al voor een andere trans gaan kijken maar toch maar een derde keer gebeld en ze pakte op en zij dat ik even moest wachten.
Eenmaal binnen afgerekend en ging zij douchen….

Toen we eenmaal konden beginnen vond ik het al heel erg plichtmatig gaan alsof ze er weinig zin in had, haar zaakje was niet geschoren hier stoorde ik me zeker aan, ik snap niet dat je dat gewoon niet bij houdt.
Mijn kleine vriend werd slap toen ze me ging neuken, kreeg ze hem niet erin dauwt ze haar nagel in me reet en dat deed gewoon pijn… daarna er toch in gekregen maar van rustig opbouwen wou ze niks van afweten en begon als een gek te neuken, toen ik zei rustig aan trok ze het condoom eraf, en wilt hem zo bare erin steken! Gelukkig op tijd kunnen stoppen en ze pakte een nieuwe condoom. Heb me zo snel mogelijk klaar getrokken schoongemaakt aangekleed en bedankt.

Voor een kleine 35 minuten €150 lichter en na een uitstekende eerste ervaring met haar was de tweede date om te janken en ik ga dan ook niet meer terug naar haar.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb Tania vaak bezocht voor leuke bedragen. Maar ik zie dat ze nu 150€ vraagt voor een half uur

Weet wel, ze is vrij lang, 1,90 ofzo, kei harde sillicone tieten en ass. Wel allemaal mooi gezet

Ze was bij mij eerste date heel afstandelijk en totaal niet spraakzaam, eerder chagrijnig. Maar de dates daarop volgend was ze wel wat relaxter enzo. Pijpen kan ze lekker en ze heeft een mooie, kromme echte Colombiaans scheve lul die kei hard wordt en zo'n 19-20cm is.
 
Ik heb Tania vaak bezocht voor leuke bedragen. Maar ik zie dat ze nu 150€ vraagt voor een half uur

Weet wel, ze is vrij lang, 1,90 ofzo, kei harde sillicone tieten en ass. Wel allemaal mooi gezet

Ze was bij mij eerste date heel afstandelijk en totaal niet spraakzaam, eerder chagrijnig. Maar de dates daarop volgend was ze wel wat relaxter enzo. Pijpen kan ze lekker en ze heeft
Voor je naar Tania gaat, lees de recensies eerst goed.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan