Marokkaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@statrosa Ik heb in het recente verleden die site ook wel eens bekeken en een reverse google search gedaan op die foto's, die vaak 'te mooi om waar te zijn' leken, en iedere keer kwam daar uit dat het een foto van een instagram -of lingeriemodel was dat ze van internet hadden gejat.
 
Heeft iemand ervaring met deze Arabische dame?

1 verdachte 5 sterren recensie. Verder niks.
Iemand intussen geweest?
Foto's zijn erg verleidelijk maar ergens vertrouw ik het niet.

 
Is die Smahane nou te doen of niet?
Ik zit soms foto's van haar te bekijken, ze is wel een typisch Arabische sexbom hoor.
Lief gezicht met zwarte oogjes, mooie gebruinde voetjes en een heerlijke dikke Arabische reet.
Moet je zien, moet toch heerlijk zijn om achter haar plaats te nemen, die vette dikke billen te kussen en daarna in haar reet te duiken en aan haar Marrokaanse reet te ruiken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand intussen geweest?
Foto's zijn erg verleidelijk maar ergens vertrouw ik het niet.

Nee, lijkt eerder een Mohammed of Bilal.
Doe mij maar een echte vrouwelijke Marokkaanse.
Gigantische dikke Marokkaanse reet, foute uggs, leggings waarin je het cellullitis van haar dikke reet in kunt zien, een petje, te veel makeup en opgespoten dikke pijplippen. Heerlijk.
 
Is die Smahane nou te doen of niet?
Ik zit soms foto's van haar te bekijken, ze is wel een typisch Arabische sexbom hoor.
Lief gezicht met zwarte oogjes, mooie gebruinde voetjes en een heerlijke dikke Arabische reet.
Moet je zien, moet toch heerlijk zijn om achter haar plaats te nemen, die vette dikke billen te kussen en daarna in haar reet te duiken en aan haar Marrokaanse reet te ruiken.

Bekijk bijlage 58777Bekijk bijlage 58779Bekijk bijlage 58780Bekijk bijlage 58778
zo dan 🤪😍😋
 
Is die Smahane nou te doen of niet?
Ik zit soms foto's van haar te bekijken, ze is wel een typisch Arabische sexbom hoor.
Lief gezicht met zwarte oogjes, mooie gebruinde voetjes en een heerlijke dikke Arabische reet.
Moet je zien, moet toch heerlijk zijn om achter haar plaats te nemen, die vette dikke billen te kussen en daarna in haar reet te duiken en aan haar Marrokaanse reet te ruiken.

Bekijk bijlage 58777Bekijk bijlage 58779Bekijk bijlage 58780Bekijk bijlage 58778

Als je het budget van een sjeik hebt en een besneden piemeltje maak je vast kans bij haar.

Gewoon vragen via DM op insta op snap
 
"haar" kaaklijn vooral
dan nog de handen
en borstkas

vind ik verdacht veel lijken op n kerel
wat ik vooral mannelijk vind is hoe ze op de video de handen door haar haar haalt, dit doet mijn denken aan de ladyboys in Thailand, die doen dat op dezelfde manier, te overdreven vrouwelijk,
 
Is die Smahane nou te doen of niet?
Ik zit soms foto's van haar te bekijken, ze is wel een typisch Arabische sexbom hoor.
Lief gezicht met zwarte oogjes, mooie gebruinde voetjes en een heerlijke dikke Arabische reet.
Moet je zien, moet toch heerlijk zijn om achter haar plaats te nemen, die vette dikke billen te kussen en daarna in haar reet te duiken en aan haar Marrokaanse reet te ruiken.

Bekijk bijlage 58777Bekijk bijlage 58779Bekijk bijlage 58780Bekijk bijlage 58778
Waar kan je haar boeken ?
Is er een advertentie ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan