Marokkaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik kreeg gister een berichtje van Zahra of ik zin had in een date van minimaal 2uur voor een bedrag van 620 euro. :(.

Ik zei 2 uur is te lang.

Kreeg de volgende opties doorgestuurd.
1 uur ontvangt 380 euro
1 uur cardate 200 euro

Ik heb vriendelijk bedankt voor die bedragen, toen werd ze heel boos.

Toen moest ik oprotten naar de roemeense hoertjes die slecht kwaliteit leveren.

Ik denk 30 min voor 80 euro, standaard pijp en neukwerk zal mij achteraf een beter gevoel geven denk ik.

Ps, dame is indd een dame die je normaal gesproken achter de kassa ziet zitten, maar deze heeft een leeftijd van +/- 22 jaar.
 
1 uur cardate 200 euro
Lol, een cardate van een uur en 200 euro, tenzij je een luxe camper hebt lijkt me dat verspild geld, sowieso erg hoge bedragen.
ook nóóit een Marokkaanse dvp gezien met n lekker lichaam.
Ooit één gezien en die ben ik uit het oog verloren door allemaal gezeik met een fout vriendje. Het is volgens mij gewoon hetzelfde als een speld in een hooiberg vinden, qua bedragen niet te doen en vaak spelen er naast kapsones andere rare zaken op de achtergrond (waar je eigenlijk niet voor komt als je effe stoom komt afblazen).
 
Lol, een cardate van een uur en 200 euro, tenzij je een luxe camper hebt lijkt me dat verspild geld, sowieso erg hoge bedragen.

Ooit één gezien en die ben ik uit het oog verloren door allemaal gezeik met een fout vriendje. Het is volgens mij gewoon hetzelfde als een speld in een hooiberg vinden, qua bedragen niet te doen en vaak spelen er naast kapsones andere rare zaken op de achtergrond (waar je eigenlijk niet voor komt als je effe stoom komt afblazen).
pfff en hoe!
 
Ik kreeg gister een berichtje van Zahra of ik zin had in een date van minimaal 2uur voor een bedrag van 620 euro. :(.

Ik zei 2 uur is te lang.

Kreeg de volgende opties doorgestuurd.
1 uur ontvangt 380 euro
1 uur cardate 200 euro

Ik heb vriendelijk bedankt voor die bedragen, toen werd ze heel boos.

Toen moest ik oprotten naar de roemeense hoertjes die slecht kwaliteit leveren.

Ik denk 30 min voor 80 euro, standaard pijp en neukwerk zal mij achteraf een beter gevoel geven denk ik.

Ps, dame is indd een dame die je normaal gesproken achter de kassa ziet zitten, maar deze heeft een leeftijd van +/- 22 jaar.
Deze dame is hier niet eerder besproken toch? Wat is de link naar haar advertentie?
 
Voor zover ik het weet, is zij hier indd nooit besproken en ook geen link.

Ik heb ooit een nr gehad van een dame waarmee ik 3 x heb afgesproken. Ook een marokkaanse. De dame die mij gister een appje stuurde, is daar de vriendin van.
 

Iemand ervaring?
Er is een topic over haar.

 
Ben best gek op exotische dames, en ook op Arabische.

Heb ooit eens 'n paar sex (in een club) gehad met een Marokkaanse. Lekker, wild, maar geschift. En nee hoor, zeker nooit alcohol ende drugs. Met een ander heb ik enkel wat geflikflooid maar (en dat is de reden dat ik niet meer naar clubs ga) een andere meid vond het nodig om achter een trio te komen leuren. :sneaky:

Op m'n werk zit er een achter de receptie die al niet mis is, maar er loopt ook in rond in een andere afdeling, die zich ook altijd heel stijlvol (en een beetje sexy) kleed, en ook in die d'r ogen zie je gewoon dat er een hoek af is. Die bril kan het niet verstoppen. :sneaky:

Ik mag dat graag hebben. :devilish:
 
Nu we toch aan het freestylen zijn op het onderwerp, Sonja en Nadia van de Ruysdaelkade 141. Toppers. Sonja al jaren gestopt. Nadia na de lockdowns niet meer gezien, maar ik blijf hoop houden!
 
Best hoog -> Absurd duur. Gewoon niet doen en deze prijzen geven bij mij het gevoel van genept te worden.
Kijk dat bedoel ik!

En er zijn n paar opoes die dan toch gaan waardoor dit soort tarieven door dvp als normaal wordt gezien want opoes kunnen en willen het betalen.

De een verpest het voor ander!

jouw bericht moet 200 likes krijgen
 
Los van grotere kans op oplichting, matige service, etc, vind ik het altijd wel grappig dat ze 9/10 duurder zijn dan de rest...en ook een dikkere buik hebben dan gemiddeld, hoe heb je nou op je 21 al zo veel vlees verzameld...dat komt vast niet door een actieve sexuele leefstijd ;)
Hmm, ik denk dat je er helemaal naast zit Dagan, veel Koerdische,Turkse en Gypsy dames doen zich voor als "Marokkaanse" omdat "Marokkaans" een nieuwe internationale fetish is geworden.
ik begrijp dat dat soort dames baklava lichamen hebben, Noord Afrikaanse vrouwen staan bekend om hun mooie zandloper figuurtjes..
 
Hmm, ik denk dat je er helemaal naast zit Dagan, veel Koerdische,Turkse en Gypsy dames doen zich voor als "Marokkaanse" omdat "Marokkaans" een nieuwe internationale fetish is geworden.
ik begrijp dat dat soort dames baklava lichamen hebben, Noord Afrikaanse vrouwen staan bekend om hun mooie zandloper figuurtjes..
ik kan me niet voorstellen dat een Turkse dame zich voordoet als Marokkaans, dat lijkt mij eerder een degradatie. als Turkse zijnde. De Turkse en Iraanse dames staan wat mij betreft wel wat hoger op de schoonheidstrap dan de Noord Afrikaanse dame.
 
Laatst bewerkt:
ik kan me niet voorstellen dat een Turkse dame zich voordoet als Marokkaans, dat lijkt mij eerder een degradatie. als Turkse zijnde. De Turkse en Iraanse dames staan wat mij betreft wel wat hoger op de schoonheidstrap dan de Noord Afrikaanse dame.
Nee joh tuurlijk niet. Ze is zelf Marokkaans en heeft het een beetje hoog in haar bol zitten.
Wereldwijd staan de Libanezen en Armenen bv. ver boven Marokkanen in dat segment.
Helaas zijn er niet veel van in NL. Zou wel heel fijn zijn ipv Marokkanen die 90% van de tijd fake/oplichters blijken te zijn.
 
Heb contact met marokkaanse die in mierlo op vamping ontvangt. Komt iemand dat bekend voor? Heb haar contact gegevens van n vriend maar die had zelf nog niet afgesproken. Twijfel toch of ze real is
 
Terug
Bovenaan Onderaan