Marokkaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die ene Arabische in de Doublet, met al die tattoos, iedereen spreekt negatief over dr (terwijl ik een prima tijd met dr had), is zij ook Marokkaans?

Toen ik het aan dr vroeg antwoorde ze: "maakt toch niets uit?" Jawel anders vraag ik t niet. Vanaf toen werd de sfeer minder haha. Maar gelukkig vroeg ik t bij t aankleden
 
Marokkaanse jongeren hadden haar gespot 😠
En de grap is dat er een heel "interne" afdeling is waar ze vrolijk nummers aan elkaar doorgeven. Scheen dat er met Louis V betaald werd en andere goederen (incusief bonnetjes). Was natuurlijk geen prostitutie (al was het later zo dat ze ook wel direct geld wilde krijgen).

En verhalen gehoord dat sommige er ook op uit waren gratis naar een dvp te willen of gekke chantage trucs probeerde uit te halen (2018/2019 was dit), meen ook dat het toen begin met "geen arabieren/marokkanen" in de advertenties en dat er eerst gefacetimed moest worden. Zoeken naar een speld in een hooiberg :geek:
 
Heeft ze niet aan je verstandkies "getrokken"

die gaat er 16 september uit 😔

Je had moeten zeggen; en het is aan mij of ik wil betalen of niet.
En je geld terug moeten vragen.
Wat een rare reactie van de gastvrouw.
Een hoer die niet wil neuken in een bordeel, gekker moet het niet worden.

Dat was voor mij ook de rede om nooit meer naar MM te gaan. T was een buitenlandse vrouw met n rot accent. In een ander topic schreef ik ook dat ze bij binnenkomst "grapjes" maakte van: weet je vrouw dat je hier bent..

toen zei ik: weet u man dat u vanavond niet thuis komt

ik ben heel mondig en dus moet men zeker niet met zulke reacties komen bij mij
 
Bedankt he, dit wordt weer een ritje Antwerpen van de week 🥲
 
Als dit dé Jamila is van destijds MM dan is t inderdaad n lekker ding.
Ik herinner me wel een Jamila van Maison Monty, maar dat was een heel petite strak popje. Of heette die Jasmina? Nu twijfel ik. De sigaretten en de Funx muziek komen me namelijk bekend voor, net als de passieve houding. Maar dat was wél een lekker ding inderdaad, in tegenstelling tot dit geval.
 
Wat een rare reactie van de gastvrouw.
Een hoer die niet wil neuken in een bordeel, gekker moet het niet worden.
Nou ja, ik had daar ooit een meisje dat niet wilde pijpen, mét condoom, ondanks m'n brandschone lul, en toen ben ik halverwege ook van de kamer gegaan. Haalde de gastvrouw ook haar schouders over op. "Zoiets moet je van tevoren bespreken." Sorry hoor, maar dat zit overal in het standaardpakket.

Overigens ga ik hiermee ook zwaar offtopic. Er is een topic om dit te bespreken onder Privéhuizen Zuid-Holland. 😅
 
Ik herinner me wel een Jamila van Maison Monty, maar dat was een heel petite strak popje. Of heette die Jasmina? Nu twijfel ik. De sigaretten en de Funx muziek komen me namelijk bekend voor, net als de passieve houding. Maar dat was wél een lekker ding inderdaad, in tegenstelling tot dit geval.

Jamila was/is inderdaad een klein poppetje, denk iets van 1,60m.

Maar wel heerlijke harde borstjes en tepels.

Ik heb heel snel..echt heel snel toch aan dr kut gezeten en wat me verbaasde was dat t heet én nat was.


Nou ja, ik had daar ooit een meisje dat niet wilde pijpen, mét condoom, ondanks m'n brandschone lul, en toen ben ik halverwege ook van de kamer gegaan. Haalde de gastvrouw ook haar schouders over op. "Zoiets moet je van tevoren bespreken." Sorry hoor, maar dat zit overal in het standaardpakket.

Overigens ga ik hiermee ook zwaar offtopic. Er is een topic om dit te bespreken onder Privéhuizen Zuid-Holland. 😅
Een vriend van mij (geen member hier) is 2x naar MM geweest.

1x kwam hij daar zei de gastvrouw nadat hij had gereserveerd dat de dame in slaap was gevallen en ff moet rusten

2e x andere dame, toen hij zn kleding uittrok..hartje winter dus goed gekleed..riep dvp: he luister dan kerel ik heb niet de hele dag de tijd...en ze liep de kamer uit
Hij had gewoon normaal aan. Ze overdreef n beetje of had gewoon geen zin.
 
Jamila was/is inderdaad een klein poppetje, denk iets van 1,60m.

Maar wel heerlijke harde borstjes en tepels.

Ik heb heel snel..echt heel snel toch aan dr kut gezeten en wat me verbaasde was dat t heet én nat was.



Een vriend van mij (geen member hier) is 2x naar MM geweest.

1x kwam hij daar zei de gastvrouw nadat hij had gereserveerd dat de dame in slaap was gevallen en ff moet rusten

2e x andere dame, toen hij zn kleding uittrok..hartje winter dus goed gekleed..riep dvp: he luister dan kerel ik heb niet de hele dag de tijd...en ze liep de kamer uit
Hij had gewoon normaal aan. Ze overdreef n beetje of had gewoon geen zin.

dat is geen reclame voor MM.
 
heb maar 2x n lekkere marokkaanse gehad met goed figuur

prive ontvangst in Laak DH ben 2x bij dr geweest

en 1x die Jasmin ofzo bij MM waarbij ik niks mocht wel n strak lichasm

vaak hebben ze blubberbillen of mega grote hang tieten en arrogant
@neukpop. Waar kan ik die Marokkaanse vinden van Laak DH.
Kom er zelf vandaan en zou superblij zijn met zo een biurvrouw😅
 
@neukpop. Waar kan ik die Marokkaanse vinden van Laak DH.
Kom er zelf vandaan en zou superblij zijn met zo een biurvrouw😅
Die werkt er helaas niet meer maar ik kan je verzekeren dat ze echt lekker was. Ze deedt deur open in n kort jurkje met niks eronder aan. En dan gaat ze zo n trap op naar boven. Ik dacht mijn hemel. Ik was eerste keer 150 kwijt/uur en 2ex 175/uur. Daarna belde ik dr na een maand en was haar nr afgesloten. Naartoe gereden en ze "woonde" er niet meer.

Ze was Marokkaans/Bulgaars !
 
Iemand Hajar geneukt op Kinky met die blauwe ogen? Zelden zn mooie Marokkaanse gezien, gewoon verliefd op eerste gezicht als ze niet dit soort werk deed.

Ze zet haar advertentie soms wel aan en uit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Daarom heet niemand haar ook bezocht denk ik, wij frequente bezoekers gaan heel goed om met geld ;-)

Dit is haar trouwens een link naar haar advertentie.

Ah heb uit een andere topic begrepen dat ze Zuid Amerikaans is. Haar Engelse advertentie verklapt het al 🙊.

Was ook te mooi om waar te zijn dat Hajar Marokkaans is. Zou best kunnen maar die zou dan gekocht zijn door de zoon van de Marokkaanse koning en ergens in een goude bunker onder de grond leven waar ze elke avond bezocht kan worden.

Ja indd, goed dat jij wel zuinig bent met je geld!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan