Marokkaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die Lina is er sinds dik 2017/2018, helemaal aan het begin met wandelen afspraak mee proberen te maken en niet gelukt. Waren toen wel meer marokkaanse meiden die ook adverteerde. Van de mensen die wel geweest waren zeiden ze dat het uiterlijk niet overeen kwam en/of lang wachten. Het feit dat dezelfde advertentie nog geen recensie heeft zegt al genoeg denk ik.
 
Zij noemde zich de pijpkoningin want ze kon extreem goed pijpen.
Layla de deepthroat queen, als je daar op zoekt kom je genoeg resultaten tegen op het forum. Al sinds eind 2020 niet meer gezien en volgens sommigen hierzo die meer weten met pensioen. Scheen ook nog een andere te zijn Rachida(?) maar die is ook al lang verdwenen en helaas toen alleen de advertentie voorbij zien komen.
 
Vroeger had je een Marokkaanse meid die heette Dilayla uit Vlaardingen. Zij noemde zich de pijpkoningin want ze kon extreem goed pijpen. Leuke meid en de laatste keer dat ik haar zag was bij Unlimited Prive in Rotterdam...nu al een paar jaar niet meer gezien. Kent iemand haar ook en weet je misschien of ze nog werkzaam is?
Layla bij Unlimited Prive..... Goede/Heerlijke tijden beleeft ik was daar haar vaste klant
Ik vond haar lichaam echt perfect een van de beste sex sessie ooit heb ik met haar meegemaakt... Ze had een kind gekregen horde ik.. Of een hele rijke zakenman aan de haak geslagen kan ook. Ik heb haar sinds 2020/Corona ook niets meer van haar vernomen...
Ik mis haar echt Maarja That's life
 
Layla bij Unlimited Prive..... Goede/Heerlijke tijden beleeft ik was daar haar vaste klant
Ik vond haar lichaam echt perfect een van de beste sex sessie ooit heb ik met haar meegemaakt... Ze had een kind gekregen horde ik.. Of een hele rijke zakenman aan de haak geslagen kan ook. Ik heb haar sinds 2020/Corona ook niets meer van haar vernomen...
Ik mis haar echt Maarja That's life
Ja enorm lekker neuk lichaam had ze, en ze was super aardig....Ik mocht ook zovaak als ik wilde bij haar klaarkomen. En wat kon zij pijpen zeg....ongelovelijk....Ze vertelde me dat ze paarden had in Vlaardingen. Mooie tijden!
 
En wat kon zij pijpen zeg....ongelovelijk....Ze vertelde me dat ze paarden had in Vlaardingen.
Als het vermelden van die twee dingen duidt op een verband er tussen, kan ik me best wel inbeelden hoe goed die meid kon pijpen, ja. Paarden, in dit geval hengsten, zijn voorzichtig gezegd, goed voorzien van materiaal om de edele kunst van het pijpen te oefenen.
 

Ontvangt vanaf vandaag in een privehuis. Website moet nog aangepast worden.
Nu nog even stoppen met het promoten van je eigen websites!
 
Inderdaad erg jammer. Toen MM nog aan gangbangs deed, deden er twee jonge Marokkaanse meiden mee. Fantastische ervaring. Hopelijk komen er weer nieuwe Marokkaanse meiden werken.
Prachtige tijd! Die GB was ik destijds ook bij. Jammer dat ze gestopt zijn met GB's. En die knappe Marokkaanse dames werken er ook niet meer, sowieso is de kwaliteit daar wat achteruit gegaan....
 
Enkele jaren geleden had Karins Home in Rotterdam echt de werkelijke Marokkaanse topper Selena (haar zusje Bella werkte daar ook). Selena is vervolgens daar weg gegaan ze heeft daarna even bij Rendez-Vous Prive in Made gewerkt.
Iemand enig idee of ze überhaupt nog werkt en waar ze werkt, want wat een gemis zou het zijn. Selena wist echt hoe ze een man moest verwennen
 
Terug
Bovenaan Onderaan