Marokkaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
 
Ruuustiig... Verhalen van vroeger altijd leuk 😁
Oké, maar even serieus: als je nu een dame zoekt, wat heb jij er dan als Pietje komt vertellen dat-ie in 1997 voor 30 gulden een Marokkaanse heeft geneukt die sindsdien is gestopt, in een club die niet langer bestaat?

Waarom doét Pietje zoiets? Wat is de gedachtegang van Pietje? Waarom denkt Pietje: 'dit is relevant, dit moeten mensen weten'?
 
Uiteraard heb je helemaal gelijk wandelaar, maar toch, Pietje, die overigens heer CumCum heet, dacht op 29 december 2021 ineens aan die verschrikkelijk lekkere kont van die meid waarvan hij de naam niet meer wist, maar z'n pik wist alles nog !!! 🤪

Fijn dat hij dat ff meldt hier toch? Anders had ik maar gedacht dat heer CumCum een saaie technocraat was!! Door zijn reactie weet ik... Die lijkt op mij man!! 😉
Dat soort tussen opmerkingen zijn het zout en het zoet in elke topic.
 
Laatst bewerkt:
Je kan Marokkaanse dames het best via insta benaderen, ook als het om een paydate gaat! Is makkelijker dan via sexjobs of kinky!
En adverteren ze daar echt dan of moet je zelf het initiatief nemen en haar vragen? Lijkt me best awkward en zelfs een beetje link om random zo'n meid te vragen of je haar mag neuken
 
Als je een blauw vinkje naast je naam heb dan kan je best gelijk vragen of je erover heen mag, dan gaan ze meestal nog snel akkoord ook.

Ben je een normale sterveling dan moet je eerst het gesprek aangaan. Een neefje van mij speelt voetbal in de jeugd van een profclub en die laat de knapste dames vanuit heel Europa overvliegen met Ryanair. Bizar hoe makkelijk dat gaat..
 
laat maar zitten mannen, jullie snappen het niet. Imo is het veel geiler zo'n meisje te neuken die het stiekem doet na werk of school.

Ik ga geen €300 op kinky betalen voor een uitgewoonde mocro ergens in een vies portiekje die is afgestoten door haar familie.

Maarja als je niet de moeite kan nemen om een gesprek aan te gaan via insta of ergens op straat dan zijn er weinig andere opties voor jullie.

Ik ga van m'n weekend genieten mannen, neuk ze!
 
Als je een blauw vinkje naast je naam heb dan kan je best gelijk vragen of je erover heen mag, dan gaan ze meestal nog snel akkoord ook.

Ben je een normale sterveling dan moet je eerst het gesprek aangaan. Een neefje van mij speelt voetbal in de jeugd van een profclub en die laat de knapste dames vanuit heel Europa overvliegen met Ryanair. Bizar hoe makkelijk dat gaat..
Het overvliegen, bedoel je? 😁😁 Ryan air is bijna gratis.
 
Terug
Bovenaan Onderaan