Marokkaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wablief schaars in Antwerpen? Het loopt er vol met Marokkaanse. En een deel ervan moeten zich prostitueren van hun man, die vaak meerder vrouwen heeft. Laatst was ik nog in de buurt van het Centraal Station. Een relatief jong meisje (20 à 25 jaar) knipoogde naar me dichtbij de Zoo. Ben ik uiteraard niet op ingegaan. Want ik zag spionnen in haar omgeving. Die vervaarlijk alles in het oog hielden.
Vaak in Antwerpen te vinden als Hollander, maar dit nog nooit zelf meegemaakt
 
is sillicon maar wel goed gedaan. is echt een lekkere dame.
Hi💋,

PZC MOGELIJK ZONDER MEERPRIJS!!!,

Mijn naam is Eva, Ik ben half Marokkaans en ik ben 21j, 165cm, D-cup, Mijn lichaam is helemaal natuurlijk, brunette met tattoos, Ik ben de dame die je verwend hoe jij het nodig hebt , Ik ben sexy, vriendelijke, zacht en meest geile persoon.Als u een respectabele heer bent die behoefte heeft aan vrouwelijke gezelschap, neem dan gerust contact met mij op.

Allen op whatsapp beschikbaar💋

kleine kusjes ,

Eva🫦.

Mijn lichaam is HELEMAAL NATUURLIJK .....Die waven kunde nie betrawen .....;)
 
Wie is geweest;
De fotos zien er goed uit, de prijzen zijn om te huilen. 180, 15 min cardate + 50 voor pzc.
 
Wie is geweest;
De fotos zien er goed uit, de prijzen zijn om te huilen. 180, 15 min cardate + 50 voor pzc.

Er hangt wel een prijskaartje aan zeg 💰😏ziet er wel goed uit .maar voor die prijs ? Is ze dat waard ?
 
Moet je ze dan gewoon aanspreken met: 'hey wil je neuken tegen betaling?'. Lijkt mij een goede manier om in de problemen te komen 😅

Denk dat je beter iets kan zeggen in de trant van.
Heb je na je werk zin om iets extra's bij te verdienen ?
Klinkt iets netter maar zal denk ik positiever overkomen bij de meid in kwestie.
Verafschuwend te lezen dat meisjes die voor de supermarkten werken potentiële hoeren zijn. Slaat allemaal nergens op.

Zal het je nog sterker vertellen. Wij, mannen en vrouwen zijn beiden hoeren als je het heel zwart wit bekijkt.

Voor je ligt te sexen betaal je elkaar altijd wel wat al is het een drankje of je geeft of vraagt een sigaret. Betalen doe je elkaar altijd dus in mijn ogen zijn wij allemaal hoeren.

Alleen de beroeps SMW'ers (Sexueel Maatschappelijk Werkers) vragen veel geld voor sex. Iets wat overigens in het basispakket van de zorgverzekering zou moeten zitten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan