Marokkaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geblondeerd trekt me sowieso niet. Dat doet zoveel afbreuk aan de 'echte' Marokkaanse look, die ik juist zo mooi vind. Lange donkere (krullende) haren, dat is toch fantastisch? Marokkaanse meiden die adverteren op Kinky e.d. zijn inderdaad wat prijziger dan hun Nederlandse en Oostblok collega's; ik denk omdat ze, met het oog op familie en cultuur, een groter risico lopen als ze 'ontdekt' worden -- en omdat ze schaarser zijn in dit wereldje, en dat weten zij natuurlijk ook.
Het gaat niet om of ze ontdekt worden of niet. Het zijn de grootste golddiggers die er bestaan daarom vragen ze de hoofdprijs.
 
Prive een Marokkaanse of Arabische meid bezoeken? Niet doen. Je betaalt absurde prijzen er voor. Er zijn wel Marokkaanse / Arabische meiden. Multimassage Haarlem heeft op dit moment stuk of 4 van. Een daarvan is Dounia, een volle dame (niet dik), maar komt te zakelijk over. Vroeger werkte bij Stout ene Yasmina, nou dat was een beauty en elke keer feest met haar. Samira, tegenwoordig als Karima bij Casa Cherda is ook een volslanke dame, alleen die meid spoort niet. Ik vind haar meuren, ook al heeft ze zich gedoucht. Ik vind haar alles behalve hygenisch en ze praat wartaal wat ik eng vind. Ik ben bij haar geweest toen ze bij Unlimited Prive werkte en vind het geen herhalingsvatbaar.
 
Ik zou best bereid zijn meer te betalen dan ik normaal doe voor een dvp, voor een echte jonge Marokkaanse schone (maar dan ook echt een fantastisch mooi meisje met een slank figuur, knap gezichtje en lange donkere krullen) die uitstekende dienstverlening en GFE zou geven. Als aan al die voorwaarden voldaan zou zijn, zou ik wel bereid zijn diep in de buidel te tasten.
 
Heb nu contact met een Arabische dame. Ergens eind 20 is ze. Foto onherkenbaar gezien en een paar seconden volledig. Ziet er erg goed uit. Nu wil ik wel afspreken met haar alleen zij wil alleen bij haar thuis. Niet in een hotel en ook niet bij mij. Ze is bang dat iemand haar herkent. Nu begrijp ik dat helemaal, alleen ben ik een beetje huiverig om bij haar thuis af te spreken. Doe dit liever neutraal ergens. Iemand nog tips?
 
Heb nu contact met een Arabische dame. Ergens eind 20 is ze. Foto onherkenbaar gezien en een paar seconden volledig. Ziet er erg goed uit. Nu wil ik wel afspreken met haar alleen zij wil alleen bij haar thuis. Niet in een hotel en ook niet bij mij. Ze is bang dat iemand haar herkent. Nu begrijp ik dat helemaal, alleen ben ik een beetje huiverig om bij haar thuis af te spreken. Doe dit liever neutraal ergens. Iemand nog tips?
Hotel?
 
Heb nu contact met een Arabische dame. Ergens eind 20 is ze. Foto onherkenbaar gezien en een paar seconden volledig. Ziet er erg goed uit. Nu wil ik wel afspreken met haar alleen zij wil alleen bij haar thuis. Niet in een hotel en ook niet bij mij. Ze is bang dat iemand haar herkent. Nu begrijp ik dat helemaal, alleen ben ik een beetje huiverig om bij haar thuis af te spreken. Doe dit liever neutraal ergens. Iemand nog tips?

Dan wordt de spoeling wel dun ... Bij twijfel: niet inhalen
 
Ik zou best bereid zijn meer te betalen dan ik normaal doe voor een dvp, voor een echte jonge Marokkaanse schone (maar dan ook echt een fantastisch mooi meisje met een slank figuur, knap gezichtje en lange donkere krullen) die uitstekende dienstverlening en GFE zou geven. Als aan al die voorwaarden voldaan zou zijn, zou ik wel bereid zijn diep in de buidel te tasten.
Die heb je niet. Toen Belgie in lockdown was, werkte er een Inaya bij Huize Sandra. Dat was echt een 10. Ik geef echt niet snel een 10 als cijfer, maar man dat was een beauty, prachtig lichaam, lief en een Vlaams accent en de kosten waren EUR 80. Daarmee zeg ik ook meteen dat je in een privehuis meer kans heb voor een GFE, dan priveontvangst. Stel dat bij een privehuis service waardeloos is, dan kan je nog je beklag doen bij de gastvrouw. Bij priveontvangst is het gewoon tricky. Je weet niet bij wie je komt, en of dat idd de meid is als op de foto en voordat je uberhaupt komt altijd vragen naar de mogelijkheden, of juist niet ... want dan heb je een excuus om weg te gaan. Prijzen als EUR 150 en meer voor een half uur is gewoon te zot voor woorden. Ja, je bent ff geil en na dikke 25 minuten is het klaar en ben je 150 euro of als het niet meer is lichter. Het is natuurlijk ieder voor zich, maar zulke bedragen neerleggen voor een kutje?
 
Die heb je niet. Toen Belgie in lockdown was, werkte er een Inaya bij Huize Sandra. Dat was echt een 10. Ik geef echt niet snel een 10 als cijfer, maar man dat was een beauty, prachtig lichaam, lief en een Vlaams accent en de kosten waren EUR 80. Daarmee zeg ik ook meteen dat je in een privehuis meer kans heb voor een GFE, dan priveontvangst. Stel dat bij een privehuis service waardeloos is, dan kan je nog je beklag doen bij de gastvrouw. Bij priveontvangst is het gewoon tricky. Je weet niet bij wie je komt, en of dat idd de meid is als op de foto en voordat je uberhaupt komt altijd vragen naar de mogelijkheden, of juist niet ... want dan heb je een excuus om weg te gaan. Prijzen als EUR 150 en meer voor een half uur is gewoon te zot voor woorden. Ja, je bent ff geil en na dikke 25 minuten is het klaar en ben je 150 euro of als het niet meer is lichter. Het is natuurlijk ieder voor zich, maar zulke bedragen neerleggen voor een kutje?
Ik ben dol op marokkaanse meiden maar de bedragen die zij tegenwoordig vragen is niet normaal meer golddiggers eerste klas zijn het.
 
Laatst bewerkt:
Dounia is er 1 om te vermijden. Ben eens keer bij haar geweest. Die doet niet aan zoenen, die is zeer extreem met condoom. Toen ik klaarkwam haalde ze het condoom er uit en wilde ze nog kijken of er geen sperma is gelekt uit t condoom. Die spoort echt niet. Nooit meegemaakt met een meid dit. Qua seks was er ook niet echt te beleven met haar.
 
@warluigi Privéontvangst ben ik ook niet dol op. Met één dame gedaan omdat ik per se een bijzondere kink wilde vervullen (dame was zwanger) en veel geluk gehad dat het ook echt een knappe was. Voor mij ook liever een privéhuis.

Bij Maison Monty werkte er eentje, ik weet haar naam niet meer. Zij was snipverkouden, kon ik merken aan haar genies en gehoest, maar ja, ze was 19 en Marokkaanse, dan ben ik 'om'. Beeld -en beeldschone meid, echt perfect plaatje, voelde ook heerlijk strak, en was nog aardig ook. Maar niet echt 'meer dan aardig'. Geen klik, geen GFE, geen enthousiasme. Jammer, want daar had ik graag vaker m'n portemonnee geleegd.

En ja goed, de prijzen die ze vragen in de priveontvangst mogen dan hoog zijn, ik blijf er toch bij: als er een goede GFE in zou zitten met een mooie girl next door, zou ik het echt niet erg vinden meer te betalen. Je kunt immers niet voor een dubbeltje op de eerste rang zitten. En Marokkaanse (en Arabische) meiden 'doen het' nou eenmaal voor mij. Veel meer dan welke andere groep.

Marokkaanse meiden die dit doen zijn er nu eenmaal minder. In de Oostblokkertjes verzuip je, dus die kunnen zulke prijzen ook niet maken. Vraag en aanbod.
 
Terug
Bovenaan Onderaan