Marokkaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hahah. Dan hebben wij dezelfde smaak. 😝 Ze zijn best sporadisch, en dan ook nog kleine tietjes, en tienerlook.
Stuur er maar 'n paar. Zoek nog 'n sugardaddy. 🤔
 
Pff kinky en sexjobs van 2012 tot 2014 was top qua Marokkaanse meiden. Kan er me wel 5 a 6 toppers herinneren. Jonge meiden van denk net 20. Echt niet normaal was dat.
Maar ik kreeg toen vaak het gevoel dat de dames gewoon snel een zakcentje wilden ipv een beroep ervan te maken.
Ik viel goed in de smaak, weleens uitgegaan met paar vd meiden en leuke hotel bezoekjes gehad.
Nu zie ik vaak echt Marokkaanse dvps die adverteren in Amsterdam. Met vaak hoge prijzen, maar wel echt prachtige dames.
 
Zucht, ik probeer mij in te houden en niet af te spreken met een Marokkaanse chick omdat ik weet dat de service kut zal zijn en ze veel te veel geld vragen, maar als ik zo'n lichaam zie als deze dan houd ik gewoon het niet meer. Help :')

 
Deze ziet er wel goed uit, recensie klinkt ook goed, wel prijzig.
1 uur €350!!! 😂😂😂

Ik ben Jeff Bezos niet!
 
Mooie foto's voor in een kledingscatalogus.
Er zijn zoveel van dit soort ads tegenwoordig, zo ergerlijk. Je moet gewoon laten zien hoe je eruit ziet, klaar. Daar komen we toch voor? Dus wil ik je figuur zien, je complete lichaam, je kont, je borsten. Privéhuizen hebben hier ook een handje van, hoor: van die foto's die zo nietszeggend zijn dat je net zoveel weet als wanneer er geen enkele foto had gestaan. Ik vind: vanwege privacy mag je best je gezicht eraf laten, maar laat me wel zien wat voor vlees ik in de kuip heb. (En bij te veel vlees haak ik af, maar daar zijn weer andere gegadigden voor.)
 
Er zijn zoveel van dit soort ads tegenwoordig, zo ergerlijk. Je moet gewoon laten zien hoe je eruit ziet, klaar. Daar komen we toch voor? Dus wil ik je figuur zien, je complete lichaam, je kont, je borsten. Privéhuizen hebben hier ook een handje van, hoor: van die foto's die zo nietszeggend zijn dat je net zoveel weet als wanneer er geen enkele foto had gestaan. Ik vind: vanwege privacy mag je best je gezicht eraf laten, maar laat me wel zien wat voor vlees ik in de kuip heb. (En bij te veel vlees haak ik af, maar daar zijn weer andere gegadigden voor.)
De meesten hebben overgewicht, sommigen gaan nooit helemaal naakt zelfs niet tijdens de seks.
 
Zucht, ik probeer mij in te houden en niet af te spreken met een Marokkaanse chick omdat ik weet dat de service kut zal zijn en ze veel te veel geld vragen, maar als ik zo'n lichaam zie als deze dan houd ik gewoon het niet meer. Help :')

ze heeft wel een leuke video. shaking that ass :sneaky:
 
Terug
Bovenaan Onderaan