Marokkaanse dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik vroeg haar waarom ze op zulke hoge prijzen zaten , waarop haar antwoord was: Er komen een hoop mannen van zelfde etniciteit die in de handel zitten en hun hand niet omdraaien om hun geld aan de dames uit te geven, soms met enorme fooien.
Mijn ervaring met een marokkaanse dvp, foto's die ze gebruikte waren niet van haarzelf overigens, wat vaker normaal lijkt te zijn omdat er veel gekopieerd wordt. Was altijd top, toen (2018/19) in Zoetermeer, was altijd zeer vriendelijk keek niet op de klol, maar uiteindelijk van telefoonnummer gewisseld en (bestaande) advertentie weg. Dames lijken vaak van naam te wisselen en zijn van elkaar op de hoogte en spelen er veel soap problemen af op de achtergrond.
 
Mijn ervaring met een marokkaanse dvp, foto's die ze gebruikte waren niet van haarzelf overigens, wat vaker normaal lijkt te zijn omdat er veel gekopieerd wordt. Was altijd top, toen (2018/19) in Zoetermeer, was altijd zeer vriendelijk keek niet op de klol, maar uiteindelijk van telefoonnummer gewisseld en (bestaande) advertentie weg. Dames lijken vaak van naam te wisselen en zijn van elkaar op de hoogte en spelen er veel soap problemen af op de achtergrond.
Wat voor soap problemen?
 
-Problemen met andere meid(en) en catfights, rare roddels die blijkbaar in die cirkel afspeelde
-Chauffeurs/vriendjes/klanten die haar lastig vielen ook personen die ze al kende voor ze ontving
-Afspraak laatste moment afzeggen en paar dagen later verontschuldigen omdat er problemen waren (voordat advertentie en telefoonnummer weg waren)
Denk dat het er veel meer zijn die dit doen om geld te verdienen maar niet adverteren omdat er genoeg gasten in eigen kring zijn die absurde bedragen betalen omdat het toch onnavolgbaar is.
 
Tijdje terug was er een dame ontving in schiedam rotterdam en amsterdam. Samira touria karima noemde ze zich volsanke dame met een enorme kont. Misschien iemand die het nog herinnert


Deze?


Of is dat weer een andere? Ben benieuwd.
 
Hmmm wel een leuke quick read dit topic! Deels herkenbaar deel totaal niet hahaha maar in mijn eigen 'door-advertenties-heen-bladeren-evaringen' zie ik bij Marokkaanse dames eigenlijk altijd dit: vage nietszeggende foto's en als ze dan wel iets meer laten zien dan is 9/10 gewoon mollig tegen dik aan en standaard de hoogste prijzen 'omdat ze Marokkans zijn' gecombineerd met een advertentietext die hem bij mij meestal naar binnen laat kruipen (denigerend, verre van uitnodigend, weinig belovend). Ik sla ze eigenlijk standaard altijd over volgens mij zouden ze eerder minder moeten kosten omdat ze Marokkaans zijn ;)

Ben 2-3 jaar terug bij 2 Marokkaanse 'dames' bij prive huizen geweest tho...eentje was opzich goede seks ervaring maar je zag gewoon in der ogen dat ze niet spoorde en pfff lopen op eiereschillen gevoel in small talk die had niks nodig om te ontvlammen was vrij bizar. Die andere ronduit de slechtste ervaringen ooit. Kreeg btj gevoel dat zij dacht dat ik betaald had om bij haar op de kamer in haar aanwezigheid te mogen verkeren en dat de rest extra was als zij daar toevallig zin in had. Zwaar gedemotiveerd / niet vooruit te branden en er kon geen glimlachje vanaf...hoofd wegdraaien en naar me kijken alsof ik vuil was, terwijl zij dik uit der mond stonk en er een putlucht uit der kwam bij doggy pos echt bizar zeker in combinatie met dat omhooggevallen diva gedrag...daarna nooit meer Marokkaans gegeten.


*BTW wat Eagle99 zegt precies (financieel) zo heb ik ook een vaste dame! Dolbij mee natuurlijk -maak ik der ook altijd zeeeer duidelijk haha- maar helaas is zij maar 2-3x per jaar paar weken in NL. Ze stuurt me dan paar dagen vtv appje dat ze komt en dan ben ik altijd helemaal in me nopjes want dan gaat de wandelfrequentie en plezier erin ff flink omhoog zeg...blijft uiteraard betaald sekscontact maar goddamn is het fijn te weten/merken dat je daadwerkelijk een favoriete klant ben in acties ipv woorden. Denk wel eens met weemoed terug aan die dagen voor corona toen ik soorgelijks met meerdere dames had; gelukkig flink genoten toen het nog betaalbaar was, maar deze dagen wandel ik (helaas) nagenoeg nooit meer. Anyways, weet vrij zeker dat ik dat nooit met een Marokkaanse ga meemaken!
 
Je hebt 2 Marokkaanse meiden gehad en alle Marokkaanse meiden zijn nu volgens jou slecht. Ik vind dat een beetje te ver gaan.
Nou nee zeker niet, maar in mijn persoonlijk ervaring wel ;) En het zit hem voor mij dan idd voornamelijk in a) prijs en b) lichaam en c) presentatie.

Kijk andersom is het bijv. ook weer zo dat ik juist vaker naar Braziliaanse ben gegaan omdat ik daar bijv. wel vaker goede ervaringen mee had; betekend zeker niet dat alle Braziliaanse goed zijn, want de laatste 2 daarvan waren ook bijzonder matig ;)
 
volgens mij zouden ze eerder minder moeten kosten omdat ze Marokkaans zijn ;)
ik snap ook niet echt wat deze dames zo bijzonder maakt, vaak zien ze er niet echt aantrekkelijk uit met vaak grove gelaatstrekken en stevig aan de maat. Of is hetgewoon spannend om een moslim meisje te neuken?
 
d
Niks bijzonders? Weet je het zeker? Er zitten toch echt wel erg leuke tussen...

Er zitten zeker leuke snoepjes tussen, maar om nou te zeggen dat die berberse meiden zo mooi zijn? Als ik ze op straat zie, met die lange jurken, wordt ik daar niet echt opgewonden van.

Daarentegen, vindt ik Libanese en Iraanse vrouwen vaak wel mooi
 
ik snap ook niet echt wat deze dames zo bijzonder maakt, vaak zien ze er niet echt aantrekkelijk uit met vaak grove gelaatstrekken en stevig aan de maat. Of is hetgewoon spannend om een moslim meisje te neuken?

Jaren geleden werkte ik ergens waar ook best veel jonge 'arabische' dames werkte; uit allerlei landen, maar een aantal best knap en een paar waar ik wel eens over fantaseerde zeg maar hehe was wel grappig ze waren allemaal 20-25 en al getrouwd anyways sommige wel klik mee of btj flirten enzo. Niks gebeurt MAAAR daar heb ik wel een sv dingetje aan over gehouden dat het me wel geil lijkt gepijpt te worden door dame met hoofddoek.

Dus ik paar x zoeken op Kinky/Sexjobs etc. was best hilarisch want nu zijn die dames zoals bekend dus meestal al duurder, maar als er nog een stukje stof over het hoofdje gaat dan was dat weer 50-100,- extra...dus je zult begrijpen dat ik dat nog steeds niet heb meegemaakt ;)
 
Jaren geleden werkte ik ergens waar ook best veel jonge 'arabische' dames werkte; uit allerlei landen, maar een aantal best knap en een paar waar ik wel eens over fantaseerde zeg maar hehe was wel grappig ze waren allemaal 20-25 en al getrouwd anyways sommige wel klik mee of btj flirten enzo. Niks gebeurt MAAAR daar heb ik wel een sv dingetje aan over gehouden dat het me wel geil lijkt gepijpt te worden door dame met hoofddoek.

Dus ik paar x zoeken op Kinky/Sexjobs etc. was best hilarisch want nu zijn die dames zoals bekend dus meestal al duurder, maar als er nog een stukje stof over het hoofdje gaat dan was dat weer 50-100,- extra...dus je zult begrijpen dat ik dat nog steeds niet heb meegemaakt ;)
Wat je ook kunt doen als je een vaste DVP hebt waar je tereccht kunt voor een blowjob, koop een stuk doek bij de HEMA en vraag haar om die over om haar hoofd te doen, kost je misschien een tientje extra ipv 50-100
 
Jaren geleden werkte ik ergens waar ook best veel jonge 'arabische' dames werkte; uit allerlei landen, maar een aantal best knap en een paar waar ik wel eens over fantaseerde zeg maar hehe was wel grappig ze waren allemaal 20-25 en al getrouwd anyways sommige wel klik mee of btj flirten enzo. Niks gebeurt MAAAR daar heb ik wel een sv dingetje aan over gehouden dat het me wel geil lijkt gepijpt te worden door dame met hoofddoek.

Dus ik paar x zoeken op Kinky/Sexjobs etc. was best hilarisch want nu zijn die dames zoals bekend dus meestal al duurder, maar als er nog een stukje stof over het hoofdje gaat dan was dat weer 50-100,- extra...dus je zult begrijpen dat ik dat nog steeds niet heb meegemaakt ;)
Ik snap het helemaal. Ik heb in het verleden gelukkig (prive) heel vaak wat met Marokkaanse meiden kunnen doen. Ook met hoofddoek. Het geeft zeker wat extra's.
Ik weet niet of je van het flirten etc bent maar je kunt het altijd zo nog proberen. Ik merk wel dat Marokkaanse meiden gewillig zijn als je ze op bepaalde plekken in Amsterdam aanspreekt. Daar zoeken ze dan ook de aandacht gewoon.
Met DVP's is het lastig. Heb alleen een klik gehad met Senna en Yasmina (allebei in een privehuis in Amersfoort). Dat waren ook toppers.
 
Wat je ook kunt doen als je een vaste DVP hebt waar je tereccht kunt voor een blowjob, koop een stuk doek bij de HEMA en vraag haar om die over om haar hoofd te doen, kost je misschien een tientje extra ipv 50-100

Whahahaha super grappig; ik had aanvankelijk iets id trend van onderstaande erbij getypt...maar jaartje terug vroeg een vaste Latina aan me van heb je seskuele fantasien en dit was 1 van die dingen die ik noemde...liep ze de kamer uit kwam terug met een sjaal ofzo deed die om en toen heb ik die BJ met (soort van) hoofdoek voor nada extra gehad hahahha MAAR met een 'echte Arabische' staat wel nog open :p
 
Ik snap het helemaal. Ik heb in het verleden gelukkig (prive) heel vaak wat met Marokkaanse meiden kunnen doen. Ook met hoofddoek. Het geeft zeker wat extra's.
Ik weet niet of je van het flirten etc bent maar je kunt het altijd zo nog proberen. Ik merk wel dat Marokkaanse meiden gewillig zijn als je ze op bepaalde plekken in Amsterdam aanspreekt. Daar zoeken ze dan ook de aandacht gewoon.
Met DVP's is het lastig. Heb alleen een klik gehad met Senna en Yasmina (allebei in een privehuis in Amersfoort). Dat waren ook toppers.
Bofkont! Altijd leuk likeminded people right...flirten mwaaah idd wel gedaan, maar met hen eig altijd onschuldig gebleven...Amsterdam kom ik echt nooit, maar als ik ga weet ik je te vinden voor PM hahaha en als het weer open gaat idd miss in prive huizen het nog maar is een kans geven, want met al dit lullen erover merk ik dat er toch wel weer wat intresse ontstaat haha
 
Bofkont! Altijd leuk likeminded people right...flirten mwaaah idd wel gedaan, maar met hen eig altijd onschuldig gebleven...Amsterdam kom ik echt nooit, maar als ik ga weet ik je te vinden voor PM hahaha en als het weer open gaat idd miss in prive huizen het nog maar is een kans geven, want met al dit lullen erover merk ik dat er toch wel weer wat intresse ontstaat haha
Soms moet je de stap gewoon wagen. Tenminste dat deed ik en ineens was er veel mogelijk. PM kan altijd overigens. Ik ben zelf dagelijks in Amsterdam en zie deze snoepjes van alle kanten voorbij komen. Je begrijpt dus dat ook mijn interesse in deze dames elke dag nog meer toe neemt :)
 
Whahahaha super grappig; ik had aanvankelijk iets id trend van onderstaande erbij getypt...maar jaartje terug vroeg een vaste Latina aan me van heb je seskuele fantasien en dit was 1 van die dingen die ik noemde...liep ze de kamer uit kwam terug met een sjaal ofzo deed die om en toen heb ik die BJ met (soort van) hoofdoek voor nada extra gehad hahahha MAAR met een 'echte Arabische' staat wel nog open :p
Ik snap het helemaal, een echte arabische, ik weet niet waarom maar het maakt het net iets spannender lijkt het.
Is het omdat ze van die grote donkere ogen hebben icm beetje make up.. of omdat ze moslim zijn en zogenaamd maagd moeten zijn tot huwelijk? Of omdat de mannen vaak negatief in het nieuws komen over van alles en nog wat..
En om dan juist een arabische te neuken geeft dat iets van een speciale voldoening? Ik weet het niet!
 
Ik snap het helemaal, een echte arabische, ik weet niet waarom maar het maakt het net iets spannender lijkt het.
Is het omdat ze van die grote donkere ogen hebben icm beetje make up.. of omdat ze moslim zijn en zogenaamd maagd moeten zijn tot huwelijk? Of omdat de mannen vaak negatief in het nieuws komen over van alles en nog wat..
En om dan juist een arabische te neuken geeft dat iets van een speciale voldoening? Ik weet het niet!
Dit allemaal wel een beetje (voor mij dan).
- Spanning
- verboden vrucht
- looks (ogen, curves, oogcontact, haarstijl of hoofddoek)
- het gevoel van haar een lesje willen leren.
Van alles eigenlijk :ROFLMAO:
 
Ik snap het helemaal, een echte arabische,
ik merk en lees het hier vaak, dat een Arabische en Marokkaanse vrouw vaak door elkaar worden gehaald.
De meeste Marokkanen, zoniet bijna alle in Nederland en België, zijn berbers afkomstig uit het Rif gebergte en deze bevolkingsgroep, is alles behalve Arabisch. Echter heeft Marokko wel een grote Arabische bevolkingsgroep, maar deze leven meestal in de grote steden, zoals Casablanca, Rabat etc.
 
Laatst bewerkt:
ik merk en lees hier best vaak, dat een Arabische en Marokkaanse vrouw best vaak door elkaar worden gehaald.
De meeste Marokkanen, zoniet bijn alle, zijn berbers afkomstig uit het Rif gebergte en deze bevolkingsgroep, is alles behalve Arabisch. Echter heeft Marokko wel een grote Arabische bevolkingsgroep, maar deze leven meestal in de grote steden, zoals Casablanca, Rabat etc.
Uiteindelijk zijn we allemaal wereldburger in verschillende kleuren geuren en smaakjes…
 
ik merk en lees het hier vaak, dat een Arabische en Marokkaanse vrouw vaak door elkaar worden gehaald.
De meeste Marokkanen, zoniet bijna alle in Nederland en België, zijn berbers afkomstig uit het Rif gebergte en deze bevolkingsgroep, is alles behalve Arabisch. Echter heeft Marokko wel een grote Arabische bevolkingsgroep, maar deze leven meestal in de grote steden, zoals Casablanca, Rabat etc.
Sommige wandelaars denken bij arabische Vrouwen gelijk aan Marokkaanse vrouwen alleen. Maar vergeten soms dat er veel meer arabische landen zijn zoals Syrië Libanon Irak moem ze allemaal maar op.
 
Sommige wandelaars denken bij arabische Vrouwen gelijk aan Marokkaanse vrouwen alleen. Maar vergeten soms dat er veel meer arabische landen zijn zoals Syrië Libanon Irak moem ze allemaal maar op.
ik denk dat je niet helemaal begrijp wat ik bedoel, ik bedoel eigenlijk dat de meeste zo niet bijna alle Marokkaanse vrouwen die in Nederland of België zijn geen Arabische maar Berberse of anders genaamd Amazigh vrouwen zijn, dit zijn de oorspronkelijke inwoners van bijvoorbeed Marokko. Deze leefde daar al voor de komst van de Arabieren in de 7e eeuw in Noord Afrika.
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat je niet hele begrijp wat ik bedoel, ik bedoel eigenlijk dat de meeste zo niet bijna alle Marokkaanse vrouwen die in Nederland of België zijn geen Arabische maar Berberse of anders genaamd Amazigh vrouwen zijn, dit zijn de oorspronkelijke inwoners van bijvoorbeed Marokko. Deze leefde daar al voor de komst van de Arabieren in de 7e eeuw in Noord Afrika.
Ik begrijp je heel goed zelfs ik weet dat de meeste Marokkanen hier in Nederland berbers zijn. Maar ik wou er even bij zetten dat ze bijvoorbeeld bij kinky met arabisch ook andere landen bedoelen zoals Syrië Irak Algerije en vele andere arabische landen. En dat ze met arabisch niet perse alleen vrouwen van Marokkaanse afkomst bedoelen.
 
Ik begrijp je heel goed zelfs ik weet dat de meeste Marokkanen hier in Nederland berbers zijn. Maar ik wou er even bij zetten dat ze bijvoorbeeld bij kinky met arabisch ook andere landen bedoelen zoals Syrië Irak Algerije en vele andere arabische landen. En dat ze met arabisch niet perse alleen vrouwen van Marokkaanse afkomst bedoelen.
Ieder zijn ding @Rimon, ik kijk eigenlijk nooit op Kinky of SJ, ik kom kijk wel eens hier op de hoofdpagina van GR, als er weer eens een nepadvertentie op een van deze sites staan. Bovendien, ben ik meer van ramen, dan van het thuis ontvangst.

Wat mij ook best opvalt in zijn algemeenheid van recensies over Marokkaanse dames, is dat ze best negatief zijn, vaak niet schoon met onaangename luchtjes, slechte dienst verlening, en arrogant en overprijsd

Overigens heb ik wel goede recensies op het oude hooker forum en ook op dit forum over Marokko zelf gelezen, en over de dames in Casablanca, Agadir, Tanger en in mindere mate Merrakech.
 
Terug
Bovenaan Onderaan