Algemeen Marokko

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hey ik ben momenteel in centrum tanger. Wie kan me hier helpen. Liefst ook zo goedkoop mogelijk

Er zijn een aantal massagesalons waar je extra's kan verwachten. Midden in het centrum, op Google kan je in de reviews zien wat je kan verwachten. Ze beginnen wel extreem hoog voor Marrokaanse begrippen. Bij mij begon ze bij 1500 Dirham voor neuken. Ik zei, nou, doe dan maar alleen een massage. Uiteindelijk een handjob gekregen voor 200 Dirham.

Het leek mij de enige optie eigenlijk. Ik spreek geen Frans of Arabisch.

Ik raad de massagesalons dus aan.
 
Er zijn een aantal massagesalons waar je extra's kan verwachten. Midden in het centrum, op Google kan je in de reviews zien wat je kan verwachten. Ze beginnen wel extreem hoog voor Marrokaanse begrippen. Bij mij begon ze bij 1500 Dirham voor neuken. Ik zei, nou, doe dan maar alleen een massage. Uiteindelijk een handjob gekregen voor 200 Dirham.

Het leek mij de enige optie eigenlijk. Ik spreek geen Frans of Arabisch.

Ik raad de massagesalons dus aan.
Ja dat zijn toeristische prijzen volgens mij 1500 aangezien je ook de taal niet spreekt vragen ze een hogere prijs. Volgens mij kun je hier ook wel goedkoop neuken. Vorig jaar ergens gelezen dat iemand voor 100 dirham heeft gevonden.
 
AirBnB, Booking?😝
Ik heb een studente leren kennen via tinder. 22jaar uit tanger. Aangezien ik niet kon ontvangen. Hebben we het bij haar gedaan. Zij woont samen met haar vriendin. Ik kwam zelf met de voorstel geld voor seks, daar stemde ze in. Een studente die nog maagd is en enkel anaal deed. Afgesproken bij haar appartement, ondanks de security toch snel kunnen binnenglippen. Ze vertelde mij dat ze 3keer anaal heeft gehad en dat voelde ook zo , ze begon al te gillen enkel bij het binnenglippen van mn eikel. Ik was wild bezig en hield geen rekening met haar pijn, daar zal ze wel van gewend geraken. 2 keer klaargekomen. Ze vroeg om 700dirham 70 euro ongeveer.
 
Ik kan hier niet over oordelen. Bij sommige dames is (enige) pijn en ook genieten van de daad een dun lijntje. Dit vraagt wel om goed op haar te letten terwijl je zelf ook geniet.
 
Ik kan hier niet over oordelen. Bij sommige dames is (enige) pijn en ook genieten van de daad een dun lijntje. Dit vraagt wel om goed op haar te letten terwijl je zelf ook geniet.
Yes. Ze genoot ervan. Afentoe stootte ik wat paar minuten lang op volle kracht , er komt wel veel geschreeuw uit en valt ze plat op haar buik. Maar daar geniet ze zeker van
 
Je moet weten dat Marrakech zich voordoet als Europese stad met Europese tarieven. Al helemaal na de WK reclame campagne. De gemiddelde Marokkaan kan het niet betalen om daar te wonen. Veel van de dames komen alleen in het weekend naar Marrakech om snel geld te verdienen en gaan dan weer terug naar hun eigen dorp of stad.

Dus aan het begin van weekend donderdag/vrijdag tref je de mooiste dames vooral in de dure ballen tenten maar wel voor de hoofdprijs, aan het einde van het weekend/maandag kan je onderhandelen als ze geen rijke European of Emiraat gevonden hebben.

Ik denk dat de lokale mannen het vooral op macho gedrag spelen en indruk maken in de nachtclubs of op straat. Al dan niet met alcohol of drugs. Zou me niet verbazen als ze het geld wat ze van toeristen lichten gebruiken om te flashen in nachtclubs en op straat.

Je kan het met Las Vegas vergelijken.

Ik wil deze wel even rectificeren, Marrakech doet zich niet voor als een Europese stad. Maar het is een wereldstad geworden die gevormd is door alle toeristen uit de hele wereld. De markt bij zowel de prostituées als de clubs etc, zijn met de tijd gaan bewegen met wat er werd uitgegeven. En die prijzen zijn aangehouden. Ik herinner mij, dat ik in Marrakech voor €20,- al terecht kon voor een dvp.
 
Echt waar, Pattayamarrak? Ongelofelijk! :ROFLMAO::D Nou dacht ik eerst dat Meknès een klein provinciestadje was, met maar een paar hammams, maar het blijkt een enorme stad te zijn (dik half miljoen inwoners!) en groter dan dat hele Agadir! Ik mag hopen dat de hammams door de hele stad zijn en niet alleen maar op een bepaalde plek. Nou, als je dan maar genoeg wisselt van hammam of verzamelplaats van de dames, dan merkt niemand iets, toch?
Meknes is een enorme hoerenstad. Elke aanwezige vrouw in een discotheek is een hoer. Echt letterlijk. Kosten enkele jaren geleden voor de duurdere 150 euro. En als je half uurtje erbuiten de bergen in rijd kun je voor een tientje een heerlijke 18 jarige scoren. Of je wordt geript. Je kunt het risico nemen, of niet nemen.
Ik ga aanstaande december 3 weken naar marokko. Naar een klein vissersdorpje. 15km verderop zit een stad vol hoeren en zal een scooter huren of kopen en ermee de boel gaan verkennen

Wat neem ik mee? Geld, m'n paspoort, kamagra en een harde. Dat is het plan.
 
Laatst bewerkt:
Meknes is een enorme hoerenstad. Elke aanwezige vrouw in een discotheek is een hoer. Echt letterlijk. Kosten enkele jaren geleden voor de duurdere 150 euro. En als je half uurtje erbuiten de bergen in rijd kun je voor een tientje een heerlijke 18 jarige scoren. Of je wordt geript. Je kunt het risico nemen, of niet nemen.
Ik ga aanstaande december 3 weken naar marokko. Naar een klein vissersdorpje. 15km verderop zit een stad vol hoeren en zal een scooter huren of kopen en ermee de boel gaan verkennen

Wat neem ik mee? Geld, m'n paspoort, kamagra en een harde. Dat is het plan.

Voor een tientje een 18-jarige scoren? Ben je zelf Marrokaans? Volgens mij was dit een natte droom van je afgelopen nacht.

Laat je niet verleiden mensen. Marokko is geen paradijs voor hoerenlopers. Er zijn betere bestemmingen. Er lopen prachtige dames in Marokko, zeker, maar het blijft een conservatief moslim land..
 
Voor een tientje een 18-jarige scoren? Ben je zelf Marrokaans? Volgens mij was dit een natte droom van je afgelopen nacht.

Laat je niet verleiden mensen. Marokko is geen paradijs voor hoerenlopers. Er zijn betere bestemmingen. Er lopen prachtige dames in Marokko, zeker, maar het blijft een conservatief moslim land..
Ik kan dat wel beamen hoor! Er zijn dorpen ten zuiden van Meknes waar je echt voor een tientje of misschien wel 2 tientjes van bil kan gaan.
 
Ik kan dat wel beamen hoor! Er zijn dorpen ten zuiden van Meknes waar je echt voor een tientje of misschien wel 2 tientjes van bil kan gaan.
Dus ik begrijp van jullie dat je dan als West-Europeaan gewoon die dorpen ingaat en dan ergens een meid kan oppikken en zo met haar een huis kan ingaan voor een wip? Dat kan ik toch bijna niet geloven?

In een grote stad kun je nog in redelijke anonimiteit je ding doen, maar in zo'n dorp loopt alles gegarandeerd enorm in de gaten.

Ik kan me niet voorstellen dat er dan niet moeilijk gedaan wordt en je in flinke problemen komt. Hebben jullie echt ervaring met een meid scoren in die dorpen?
 
Ja dat klopt. Zelfs de vader zit voor de deur thee te drinken en jij gaat gewoon naar binnen. Je moet begrijpen dat ze in die dorpen echt bijna nix te makken hebben.
Vergeleken met de meiden uit de steden zijn deze uit dorpen echte beauties!
 
Ja dat klopt. Zelfs de vader zit voor de deur thee te drinken en jij gaat gewoon naar binnen. Je moet begrijpen dat ze in die dorpen echt bijna nix te makken hebben.
Vergeleken met de meiden uit de steden zijn deze uit dorpen echte beauties!

Spreek je dan Frans of Arabisch? Het klinkt te mooi om waar te zijn. Ik ben naar Marrakesh, Casablanca, Tangiers en Fez geweest. Ik had erg veel matches op datingapps, en ook afgesproken, de vrouwen zijn lief en laten je graag Marokko zien. Maar op seksgebied zijn ze erg conservatief.

Daarnaast geen hotel of appartement met beveiliging boeken. Marrokaanse vrouwen laten ze niet naar binnen. En de broers van die vrouwen, of andere mannen in het algemeen houden de vrouwen flink in de gaten. Een aantal keer nare opmerkingen gekregen van Marokkaanse mannen toen ik met een normale dame liep.
 
Ik spreek matig Frans en enkele woorden / zinnen Arabisch.
Ja dames zijn lief; zijn alleen maar uit op EU Visum!

Appartement kan je wel boeken. Je geeft de beveiliger 50-100 Dirham om zijn ogen dicht te knijpen. Geloof me dat ie t doet.

Hotel kan, maar dan betaal je kamer voor haar en voor jezelf.

Marrakech is niet meer interessant als t gaat om dvp. Veelste duur en totaal niet waard.

In the mountains you will find true worthy treasure
 
Wie kan mij helpen met enkele opties appartementen die ik kan huren in Marrakech. En uiteraard waar ik makkelijk een dvp kan meenemen. Ook zou het fijn zijn, als het in de buurt is van de centrum. Alvast dank!
 
Heeft iemand suggesties waar je heen kan in agadir of marrakesh.
Ga binnenkort voor 1 week daar heen.
Ik ben niet van die clubs en salons.
Wat voor alternatieve zijn er nog?
Ik heb gelzen dat tinder een goeie optie is.
Verder kan je ook kijken bij deac en KFC.
Zijn er nog andere opties
Ik heb een studente leren kennen via tinder. 22jaar uit tanger. Aangezien ik niet kon ontvangen. Hebben we het bij haar gedaan. Zij woont samen met haar vriendin. Ik kwam zelf met de voorstel geld voor seks, daar stemde ze in. Een studente die nog maagd is en enkel anaal deed. Afgesproken bij haar appartement, ondanks de security toch snel kunnen binnenglippen. Ze vertelde mij dat ze 3keer anaal heeft gehad en dat voelde ook zo , ze begon al te gillen enkel bij het binnenglippen van mn eikel. Ik was wild bezig en hield geen rekening met haar pijn, daar zal ze wel van gewend geraken. 2 keer klaargekomen. Ze vroeg om 700dirham 70 euro ongeveer.
aah okey.
he je tips voor ons
In de wijk Gueliz (marrakech) zit een massage salon, Zwine en zen (zie Google maps voor locatie, zit in een soort appartementen complex bovenin, op de gang zie je de meiden staan in witte massage kledij) kostprijs 500dh masseren plus hamam. Eenmaal op de kamer vragen ze 1500+ voor extra's maar; voet bij stuk houden en niet meer dan 500dh ( 400 lukt vaak ook) betalen voor oraal of maximaal 800dh voor seks. Blonde oudere dame pijpt alsof haar leven ervan afhangt, zij is de manager daar. Nummer kan je na de massage vragen om haar thuis uit te nodigen of als je wilt dat zij een appartement moet regelen, haar nummer kan je ook via mij krijgen.

Lift ingedoken, bovenste etage, warm ontvangen door een 10 tal bloed mooie vrouwen. 500dh afgerekend en vervolgens komen alle beschikbare meiden opnieuw tevoorschijn, gekozen voor een 18 jarige (nieuwe) meid met borsten en billen waar je ogen niet vanaf kunt houden. Meteen aangegeven dat ik er niet kom voor een massage (hoe later tijdens de massage je een deal weet te maken, hoe minder tijd je hebt voor het plezier) maar voor genot. Ze vroeg 1000dh/100 euro en het onderhandelen begon, met mijn hand in haar string haar poesje masseren en strelen om haar te overmeesteren! Uit eindelijk akkoord gegaan met 600, mooie deal. Normaal vraagt zo'n schoonheid 800. ( basisloon is 200dh per dag voor 12 uurtjes werk dus ze moeten het echt hebben van dit soort geile uitspattingen.)

Massage outfit ging uit en toen kwam er een mooie cup c misschien zelfs een d tevoorschijn in een mooie zwarte lingerie set, geschoren poesje. Ik op mijn rug en zij mijn balzak in de mond, likkend, zuigend. Na een minuut of 10 trok ik een condoom tevoorschijn en nam ze plaats op de massage tafel ( eigen condooms meenemen, die hebben ze niet altijd bij zich) op haar knieën met haar ronde, bolle kont. Doggy genomen met uitzicht op haar strakke kontgaatje. Massage olie erbij gepakt en haar kontgaatje even onder handen genomen tijdens het stoten in haar poesje waarna ik natuurlijk dacht; deze kans laten we niet schieten dus liet ik mijn lul ook in dat gaatje glijden en ze liet het gulzig toe. String in haar mond gestopt om het geluid proberen te dempen omdat er al op de deur was geklopt door haar collega. Klaargekomen en samen de badkamer ingedoken waar ik bedankt werd met een pijpbeurt, afscheid genomen en als extra nog 200dh fooi gegeven. Totale kost plaatje; 500dh voor de massage+ hamam en 800 voor het meisje, 1300dh voor een 2 uur durende geile avontuur.

Ik kan hier eventueel nummers plaatsen van wat mensen die een appartement zoeken waar je vrouwen kunt ontvangen zonder problemen, is daar enige animo voor? Namen van clubs en plekken waar je vrouwen kunt vinden in marrakech en de prijzen daarvan? Of eventueel zelfs nummers van meiden en hen prijzen?
Als je wat adressen kan droppen in een privé bericht zou dat top zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een studente leren kennen via tinder. 22jaar uit tanger. Aangezien ik niet kon ontvangen. Hebben we het bij haar gedaan. Zij woont samen met haar vriendin. Ik kwam zelf met de voorstel geld voor seks, daar stemde ze in. Een studente die nog maagd is en enkel anaal deed. Afgesproken bij haar appartement, ondanks de security toch snel kunnen binnenglippen. Ze vertelde mij dat ze 3keer anaal heeft gehad en dat voelde ook zo , ze begon al te gillen enkel bij het binnenglippen van mn eikel. Ik was wild bezig en hield geen rekening met haar pijn, daar zal ze wel van gewend geraken. 2 keer klaargekomen. Ze vroeg om 700dirham 70 euro ongeveer.
Ik ga volgende week mag ik haar nummer?
Heeft iemand suggesties waar je heen kan in agadir of marrakesh.
Ga binnenkort voor 1 week daar heen.
Ik ben niet van die clubs en salons.
Wat voor alternatieve zijn er nog?
Ik heb gelzen dat tinder een goeie optie is.
Verder kan je ook kijken bij deac en KFC.
Zijn er nog andere opties

aah okey.
he je tips voor ons

Als je wat adressen kan droppen in een privé bericht zou dat top zijn.
Kan je mij ook de telefoonnummers via pb doorgeven ?
 
Ik denk dat je in landen als Marokko beter niet kan wandelen prostitutie is daar verboden waarom het risico nemen om opgepakt te worden of zelfs door criminelen berooft te worden. Marokkaanse dames zijn hier ook te vinden waarom helemaal naar Marokko gaan nergens voor nodig.

Marrokaanse dames daar zijn veel vriendelijker. Maar je bent er nog nooit geweest. Dus je kan moeilijk je mening geven, vind ik.
 
Terug
Bovenaan Onderaan