Algemeen Marokko

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja,maar het is toch een speciale ervaring. De manier van contact zoeken en zo.
En het zijn mooie dames daar .
Dus vind wel okee
Absoluut, net zoals er in Nederland verschillende niveaus prostitutie zijn, heb je dat daar veel en veel erger. Ik ben meiden tegen gekomen waarbij enkel anaal mogelijk was, omdat ze maagd wenste te blijven. Of meiden die enkel oraal aanbieden. Of meiden die 2,3 keer per maand met een toerist meegaan om de huur te betalen of om een keer wat leuks te doen. Ramadan is voor veel mensen een dure maand dus nu staan de dames weer te springen om geld te verdienen.
 
hoe zit het met telefoonnummers van eventuele verhuurders van appartementen
Dezelfde regel geldt voor alle gegevens die persoonlijke informatie bevatten of kunnen toelaten iemand te identificeren. Tenzij die persoon heeft ingestemd met de publicatie, of de informatie al publiek beschikbaar is.
 
Laatst bewerkt:
Is het misschien een idee dat er een groep chat aangemaakt gaat worden waarbij we wel foto's, nummers van meiden, prijzen, maar ook appartementen met prijzen en telefoonnummers bijhouden? Hier de recensies en ervaringen plaatsen en daar in een duidelijke bestand alle informatie centraal bijhouden per stad? Ik merk dat mensen een hoop vragen hebben over bepaalde steden die al behoorlijk besproken zijn, zou toch wel handig zijn.
 
Is het misschien een idee dat er een groep chat aangemaakt gaat worden waarbij we wel foto's, nummers van meiden, prijzen, maar ook appartementen met prijzen en telefoonnummers bijhouden? Hier de recensies en ervaringen plaatsen en daar in een duidelijke bestand alle informatie centraal bijhouden per stad? Ik merk dat mensen een hoop vragen hebben over bepaalde steden die al behoorlijk besproken zijn, zou toch wel handig zijn.
dat zal je denk zelf moeten organiseren.
 
Is het misschien een idee dat er een groep chat aangemaakt gaat worden waarbij we wel foto's, nummers van meiden, prijzen, maar ook appartementen met prijzen en telefoonnummers bijhouden? Hier de recensies en ervaringen plaatsen en daar in een duidelijke bestand alle informatie centraal bijhouden per stad? Ik merk dat mensen een hoop vragen hebben over bepaalde steden die al behoorlijk besproken zijn, zou toch wel handig zijn.
Het zou zeker handig en nuttig zijn.

Maar, de GDPR is wel erg streng:

De basisprincipes vind je terug in artikel 5. Het begrip "processing" is veel ruimer dan het in een database opslaan of electronisch verwerken. Zelfs een papieren lijstje kan daaronder vallen zolang het maar voldoende gestructureerd is (zie artikel 4 en artikel 2.1 en in het bijzonder deze toelichting). De GDPR is wel niet van toepassing op de verwerking van persoonlijke data "by a natural person in the course of a purely personal or household activity" (artikel 2.1 (c)).

Dus in principe moet de betrokkene toelating ("consent") hebben gegeven voor het gebruik van de persoonlijke informatie (zie definitie "personal information" in artikel 4 (1)) en die toelating is gekoppeld aan een bepaald gebruik ervan dat je vooraf kenbaar moet hebben gemaakt ("collected for specified, explicit and legitimate purposes and not further processed in a manner that is incompatible with those purposest" - zie artikel 5.1.(b)).

De aldus verkregen informatie moet dan rechtmatig worden gebruikt overeenkomstig artikel 6 waarbij vooral artikel 6.1 (a) en (f) van belang zullen zijn.

Let ook op artikel 9.1 hetwelk verbiedt data "concerning a natural person's sex life or sexual orientation" te verwerken, tenzij je één van de beperkende lijst uitzonderingen kan inroepen, zoals:
  • "the data subject has given explicit consent to the processing of those personal data for one or more specified purposes" (artikel 9.2 (a)); of
  • "processing relates to personal data which are manifestly made public by the data subject" (artikel 9.2 (e)).
Zo zie je dat er heel wat mogelijk is, indien je maar voorzichtig en zorgvuldig tewerk gaat.

Oh ja, nog dit. Zelfs de verwerking van die gegevens in een besloten chat-groep valt onder deze regels. Er is rechtspraak die een "besloten chatgroep" gelijkstelt met een publieke plaats. Dus dat argument is ook van de baan. Ten onrechte van wat velen denken is de GDPR overigens altijd van toepassing ongeacht of de verwerking van de persoonsgegevens publiek of privaat is.
 
Is het misschien een idee dat er een groep chat aangemaakt gaat worden waarbij we wel foto's, nummers van meiden, prijzen, maar ook appartementen met prijzen en telefoonnummers bijhouden? Hier de recensies en ervaringen plaatsen en daar in een duidelijke bestand alle informatie centraal bijhouden per stad? Ik merk dat mensen een hoop vragen hebben over bepaalde steden die al behoorlijk besproken zijn, zou toch wel handig zijn.

Ik zou wel mee doen. Ik ben vooral op zoek naar betrouwbare erotische massagesalons in de grotere steden.
 
Over twee weken ga ik met twee vrienden naar Marrakech. Op Tinder veel dames die mij of hun al liken en willen daten.. ik ga alles nog even goed doorlezen hier, wellicht nog wat handige tips hier.

Welke plek is de hotspot om dames van plezier te ontmoeten? Is dit het plein?
 
Dat plein lijkt me de laatste plaats te zijn waar je DVPs kan oppikken.

Prostitutie is verboden in Marokko, maar het bestaat er natuurlijk wel. Dus alles moet erg discreet gebeuren. Op een toeristisch plein zal je het niet vinden.
volgens mij gebeurt dat meer in de clubs, en vaak is, hoe raar het ook klinkt, de Mc Donalds ook een ontmoetingsplek om dvp te onmoeten.
 
Veel Marokkaanse DVPs werken in zuidelijker gelegen Afrikaanse landen, waar ze zonder visum binnen mogen. Vooral de Cote d'Ivoire schijnt populair te zijn. Veel minder gehannes om een dame mee naar het hotel te krijgen, maar de reis is wel een stuk duurder...
 
@mocrolover: Dat is de mcDonalds in Geuliz ( Marrakech)?

Dat moet vast te vinden zijn :)
We hebben een appartement geboekt zodat t allemaal wat makkelijker kan.

Zijn hier ook Marrokaanse heren met meer info over Marokko?
 
Ik ben er nog niet geweest, ik ga zelf in Juni maar ga voornamelijk voor de vakantie zelf. Heb een zwembad en wat excursies gepland.

Ik hoor wisselende verhalen over de dames bij deze McDonalds. Zo hoor ik dat je op moet passen dat ze niet minderjarig zijn, je bedriegen en geen mes of gebroken glas pakken als je niet hun gevraagde bedrag betaald. Je moet dus altijd opletten wie je meeneemt, vooral savonds laat als er soms ook nog eens alcohol in het spel is.

Verder schijnen ze rond alle clubs en westerse bars te vertoeven in de avond. De clubs hebben vaak een hoge entree, dresscode, dure drankjes en zijn gevuld met professionals die gewend zijn 200-300 euro te krijgen van mannen uit de Emiraten en Pakistan.

Als je minder problemen wilt en ook niet de hoofdprijs wilt betalen geef je ze alleen je nummer en spreek je overdag einde middag ergens af terwijl je aan het drinken of eten bent om ze dan pas uit te nodigen als het allemaal klopt.

Anders zijn er altijd nog de spa's waar je altijd betaalt voor de massage en evt nog wat extra's.
 
Wij gaan begin mei naar Marrakech voor 9 dagen. Welk hotel of appartement is geschikt voor ook het ontvangen van dames?
tijdens mijn laatste vakantie zat ik in hotels en dat was niet chill als ik vrouwen naar mij liet komen. ze moeten verplicht hun id of paspoort laten zien en de informatie wordt opgeslagen. een van mijn dames had die niet mee en werd geweigerd. hou dit wel in je achterhoofd.
 
tijdens mijn laatste vakantie zat ik in hotels en dat was niet chill als ik vrouwen naar mij liet komen. ze moeten verplicht hun id of paspoort laten zien en de informatie wordt opgeslagen. een van mijn dames had die niet mee en werd geweigerd. hou dit wel in je achterhoofd.

Maar je hebt wel dames in je hotelkamer gehad? Marokkaanse of van een andere nationaliteit?
 
Niet alleen bij de diverse
MacDonald hangen dames rond, ook zitten ze op terrasjes eind van de middag aan de Avenue Mohammed V.
In andere steden zoals Rabat kan je dames oppikken bij Metro stations, bushaltes. enzo.
Ze staan op de bus wachten maar stappen nooit op.
Ook dames met hoofddoekjes.
 
Niet alleen bij de diverse
MacDonald hangen dames rond, ook zitten ze op terrasjes eind van de middag aan de Avenue Mohammed V.
In andere steden zoals Rabat kan je dames oppikken bij Metro stations, bushaltes. enzo.
Ze staan op de bus wachten maar stappen nooit op.
Ook dames met hoofddoekjes.

Klinkt toch als een betere bestemming dan het eerder werd beschreven. Misschien omdat covid zo goed als vergeten is?:)
 
Beste wandelaars....

Zoals ik al eerder aangekondigd had vorige berichten, ben ik naar 5,5 jaar terug gegaan naar Marokko... en ik heb vooral gekeken wat er nog van over is.....

Mijn conclusie is: Het is voorbij en alle avonturen wat ik ooit meegemaakt had.... Het is er niet meer... of je moet wel heel diep in de Budel tasten... maar dat heb ik zeker niet gedaan... Ik kom hier later op terug.

Ik ben gevlogen van Weeze naar Rabat(sale).. dat een plaats naast Rabat en ben vervolgens hartelijk verwelkomd door mijn oude kapper en zijn vrouw.

Nu had enkele weken daarvoor ook een berichtje gestuurd naar een oude scharrel uit de tijd van Agadir...
Ik heb daar helemaal geen reactie op gehad en ook verder niet bij stil gestaan.
Nu stap uit de luchthaven en loop naar mijn kapper toe.... en opeens voel getik op mijn schouder en daar stond ze voor mijn neus samen met haar zus... Ik wist niet wat ik moest zeggen op dat moment. Mijn kapper zei... Hij gaat met ons mee... en toen liepen ze weg... Raar verhaal!
Ik met de kapper mee naar Kenitra naar een hotel die ik op zijn aanraden had geboekt en eerlijk gezegd was het een goed hotel... Maar die stond midden op een industrie terrein en daar zat ik te kijken...

De kapper heeft mij regelmatig meegenomen naar Rabat, Casablanca, enz enz daar in omgeving.. Het was mooi om te zien... maar naar 3 dagen had ik het ook wel gezien.

Nu had ik taxi genomen naar het centrum van Kenitra en verwachten daar wel actie.. Nou... NIETS..NUL.. nog niet misschien..
Ik liep uit ervaring naar een massagesalon toe en kwam niet binnen... wat bleek.. de salons zijn verschillend... voor de mannen en vrouwen gescheiden. Ik dacht.. wat krijgen we nu dan... Totaal geen aandacht voor de toerist zoals ik het gewend was in Agadir.

Naar 4 dagen heb ik een auto gehuurd en ben vervolgens naar Fez gereden en dat was wel levendig stad en vervolgens een hotel genomen voor 4 dagen. Prachtige stad en ik heb mooie oudheden gezien,.... maar nog steeds weinig aandacht van vrouwen.
Nu had ik via google maps een salon gevonden en daar kon wel wat ik zocht en belande bij een mooie stevige jonge meid van 25 jaar met echt enorme borsten. Ik liet mij lekker verwennen en op moment dat ik hem er in wou duwen... kon het niet, want ze was nog maagd.. nu dat weer.. Zucht.
Uiteindelijk heeft de mij wel heerlijk klaar gemaakt.. maar nu komt het.. tegen Europese prijs.. gewoon 50 euro voor nog geen uurtje... buiten de salon om.. die koste 35 euro extra omgerekend..
Ik ben de volgende dag nog een keertje terug geweest en toen weer het zelfde verhaal.... Uiteindelijk draait nu nog meer om geld... Ik hoorde de hele dag Money om mijn heen... tot ergernis aan toe.
Ik vond het niet leuk meer en als ik over straat liep stond er weer eentje voor mij met een lul verhaal van familie en bla bla bla... Geld geld geld..!!!!

Ik had vanaf dat moment had ik zoiets van... FUCK jullie.. en had 1000 euro cash bij me.. om leuke dingen te doen.. Ik heb 800 euro mee terug genomen... Donder op.... Ik voelde op bepaalde momenten on prettig.. Je moet zo opletten dat je niet opgelicht wordt, want iedereen is je vriend als het om geld gaat.. Bah
Ik heb alleen het hotel in Fez en huurauto als extra geboekt, maar verder ben ik op mijn zuurverdiende centen blijven zitten.
Uiteindelijk heeft mij de vakantie niet veel gekost en zeg eerlijk dat ik de laatste 4 dagen echt op het vliegtuig heb zit te wachten.

Ik zeg ook dat ik niet meer terug ga naar Marokko... en ik heb diverse vrienden van mij gesproken en die waren o.a. Thailand, Afrika ,Turkije.. geweest en deden ze zelfde mening.. Corona heeft hard om zich heen geslagen en moet nu worden terug verdiend over de rug van de toerist.

Tuurlijk is Marokko duurder geworden en dat begrijp ik ook... maar omgerekend 6 euro voor een lokaal biertje... Sorry. Het was ooit 25DH in Agadir.
Het eten is wel goedkoop als je de plekken weet.. Maar je moet goed kijken waar je gaat eten, want ze nemen het niet nauw met hygiëne en ik had geen zin om ziek te worden. Nee.... Voor mij is het klaar. Mij zien ze daar niet meer.

Nu later thuis zat ik reviews terug te lezen op google over Fez en als ik lees hoeveel mensen opgelicht zijn met kopen van leer en andere producten... Bizar!
Het land hangt aan elkaar van leugens en bedrog en geld is de baas daar.
Voor corona had je nog aanzien en respect van de bevolking omdat jij hun land bezocht en ook ik ging er ook heel om wat te zien en te genieten en dat met die Dames toen maakte mijn vakanties compleet.... Maar nu.... Nee, het is mij niet meer waard...

Tot slot was er nog een andere wandelaar die zei.. op dit forum dat ik moest uitkijken voor politie vanwege wetsverandering.. De wet is inderdaad veranderd, maar verder is het een compleet LUL verhaal.. Ik mocht mee nemen wat ik wou naar het hotel, als ik maar een voor extra kamer bij boek.. Zo voldoet het hotel aan de wet... dat was jaren geleden niet anders.

Ik heb wel genoten van het mooie weer en de natuur.. Fez en Rabat zijn echt prachtige steden om te zien. Casablanca is totale afrader... Vieze stink stad en bizar veel verkeer en heeft 18 miljoen inwoners.. Verkeer is echt eng en gevaarlijk. Ik ben zelf vrachtwagen chauffeur van beroep en zeg eerlijk dat ik mijn ervaringen af en toe echt nodig had om een aanrijding te vermijden met andere auto's of zwerfdieren. Wat een stel gekken... Met grote verbazing heb ik gekeken naar de leefomstandigheden daar en die zijn er echt beter op geworden voor de gewone burger en ook ik scheld wel eens op Nederland met hun politiek, Maar uiteindelijk was ik heel blij dat ik weer thuis was en das geen goed gevoel als je van vakantie terug komt.

Groet Avensis
 
Terug
Bovenaan Onderaan