Algemeen Marokko

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was recent met drie vrienden in Marrakech. De drank is duur. 6-10 euro per flesje bier afhankelijk van de plek, vaak een hotel. Dames voldoende maar wel prijzen van 150-200 per nacht, soms meer maar wel beautys en veel mogelijk en ook meerdere "rondes"
Je moet weten waar je t moet en kan halen. Wij hadden een appartement met drie kamers. Geen gezeik gehad met extra kamers boeken zo als in een hotel. Dames konden anoniem met de lift naar boven. We lieten ze naar de vierde etage gaan en daarna nog een trap op naar etage vijf zodat r moeilijker te volgen was waar ze heen gingen.
T is niet heel goedkoop maar zet Tinder of Badoo aan en je krijgt veel likes ( wij wel ) zo lukte t ons makkelijk. Nachtclubs zo als 555 of quattro entree rond de 30 euro incl 1 consumptie. Veel dames die zoeken.
Het wisselen van Euros gaat overal heel makkelijk want 10 dirham wisselen ze om voor 1 euro. Als je pint is de koers veel gunstiger scheelt bijna 10%
Taxis tussen de 30-100 dirham per rit.. afdingen moet je doen met alles. We zijn veel Nederlanders en Marrokaanse Nederlanders ( vooral mannen) tegen gekomen. De laatste groep weet heel goed waar ze de mosterd moeten halen. Vraag ze als je er bent of vraag een Marrokaanse kennis in Nederland.


Wij hebben geen vergelijking zo als medewandelaar hier boven schrijft.
Voor ons was dit de eerste keer. Wellicht nog eens een ander land in Africa bezoeken.
 
Even een kort verslag van mijn bezoek aan Marrakech. Ik ga niet teveel in details maar mijn ervaring zat tussen die van Avensis en Martin in.

Eerst het positieve, de natuur en de dames zijn erg mooi. Het eten is goed in Marrakech maar je moet goed zoeken en verwacht gewoon prijzen als in Spanje voor de goede restaurants.

Het werkt goed als je Tinder gebruikt en een plek hebt om te ontvangen, tenzij je zin hebt om in soms wat schimmige nachtclubs te jagen. Daarnaast heb je ook McDonalds en Starbucks en Engelse cafes. Veel van deze dames drinken graag alcohol, roken en zijn niet altijd te vertrouwen dus daar moet je maar zin in hebben.

Bij zowel de massage salons als Tinder zijn de prijzen flink gestegen van wat ik eerder hoorde. Als je een beetje scherp onderhandeld kan nog wel een leuke tijd hebben.

Er zijn nou eenmaal bepaalde groepen mannen die daar veel komen en Europese prijzen betalen voor alles dus verwacht niet alles goedkoop te krijgen tenzij je een klik hebt met een dame en haar vaker wilt zien.

Alles draait nu nog meer om geld en als je er Europees uitziet of Engels praat wordt je gelijk als wandelende pinautomaat gezien. Dus let op je geld en spullen en wees altijd alert. Je kan helaas niemand vertrouwen als je daar als toerist komt. De markt heb je in een dag gezien want iedereen probeert je op te lichten.

Het verkeer is echt een ramp en gevaarlijk maar ik heb het meeste gewandeld. Er zijn veel eettentjes waarbij de voedsel hygiëne gewoon niet goed is dus je moet op Tripadvisor op zoek gaan naar betrouwbare plekken om te eten en anders fast food als je geen voedselvergiftiging wilt.
 
Voedselvergiftiging heb een keertje eerder meegemaakt..... Afgelopen vakantie was ik ergens aan het eten en kwam er achter dat de kip niet goed doorbakken was. Ik heb het laten staan. Marokko is voor de toerist goed achteruit gegaan en ze maken het helemaal kapot voor de vakantieganger. Google reviews staat er vol mee met waarschuwingen over oplichting bij toeristisch trekpleisters.
Het is een 3e wereld land vol met corruptie en het zal nooit veranderen.
Het land is nu nog interessant voor grote bedrijven om zich te vestigen voor productie van producten. Het is een lage lonen land. Gemiddeld salaris is 300 euro per maand.
 
Voedselvergiftiging heb een keertje eerder meegemaakt..... Afgelopen vakantie was ik ergens aan het eten en kwam er achter dat de kip niet goed doorbakken was. Ik heb het laten staan. Marokko is voor de toerist goed achteruit gegaan en ze maken het helemaal kapot voor de vakantieganger. Google reviews staat er vol mee met waarschuwingen over oplichting bij toeristisch trekpleisters.
Het is een 3e wereld land vol met corruptie en het zal nooit veranderen.
Het land is nu nog interessant voor grote bedrijven om zich te vestigen voor productie van producten. Het is een lage lonen land. Gemiddeld salaris is 300 euro per maand.
Lage lonen land, slechte omstandigheden... Maar uit wat ik begrepen heb, betaal je als wandelaar daar toch heel flink. Ik zou verwachten dat de wandelprijzen dan ook lager lagen. Wat je nu gaat krijgen, is een groep jonge vrouwen die echt over behoorlijk geld beschikt, terwijl de rest daar bijna aan het creperen is. En hoe zit het met de Marokkaanse man die wil wandelen? Of gelden er twee tarieven?
 
Lage lonen land, slechte omstandigheden... Maar uit wat ik begrepen heb, betaal je als wandelaar daar toch heel flink. Ik zou verwachten dat de wandelprijzen dan ook lager lagen. Wat je nu gaat krijgen, is een groep jonge vrouwen die echt over behoorlijk geld beschikt, terwijl de rest daar bijna aan het creperen is. En hoe zit het met de Marokkaanse man die wil wandelen? Of gelden er twee tarieven?
Je moet weten dat Marrakech zich voordoet als Europese stad met Europese tarieven. Al helemaal na de WK reclame campagne. De gemiddelde Marokkaan kan het niet betalen om daar te wonen. Veel van de dames komen alleen in het weekend naar Marrakech om snel geld te verdienen en gaan dan weer terug naar hun eigen dorp of stad.

Dus aan het begin van weekend donderdag/vrijdag tref je de mooiste dames vooral in de dure ballen tenten maar wel voor de hoofdprijs, aan het einde van het weekend/maandag kan je onderhandelen als ze geen rijke European of Emiraat gevonden hebben.

Ik denk dat de lokale mannen het vooral op macho gedrag spelen en indruk maken in de nachtclubs of op straat. Al dan niet met alcohol of drugs. Zou me niet verbazen als ze het geld wat ze van toeristen lichten gebruiken om te flashen in nachtclubs en op straat.

Je kan het met Las Vegas vergelijken.
 
Lage lonen land, slechte omstandigheden... Maar uit wat ik begrepen heb, betaal je als wandelaar daar toch heel flink. Ik zou verwachten dat de wandelprijzen dan ook lager lagen. Wat je nu gaat krijgen, is een groep jonge vrouwen die echt over behoorlijk geld beschikt, terwijl de rest daar bijna aan het creperen is. En hoe zit het met de Marokkaanse man die wil wandelen? Of gelden er twee tarieven?
Ja.... twee tarieven hanteren ze overal... Toerist betaald meestal het dubbele. laat een bevriende lokaal afrekenen. Ik was 12 euro kwijt eten en drinken in Rabat aan de boulevard in een restaurant.
 
En hoe zit het met de Marokkaanse man die wil wandelen? Of gelden er twee tarieven?
Het zou me niet verwonderen indien er een "inlands" circuit is waar de toeristen geen toegang toe hebben. Dat is zelfs in landen zoals Thailand zo. Het overgrote deel van de sex-industrie is er voor de lokale mannen.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag aangekomen in meknes voor een heerlijke vakantie, iemand die hier plekje weet waar ik mijn plezier kan beleven? Ook heb ik gehoord dat er in marokko een soort van redlights site is alleen heb ik geen idee hoe die noemt, alle hulp is welkom
 
Vandaag aangekomen in meknes voor een heerlijke vakantie, iemand die hier plekje weet waar ik mijn plezier kan beleven? Ook heb ik gehoord dat er in marokko een soort van redlights site is alleen heb ik geen idee hoe die noemt, alle hulp is welkom
Redlight site heb ik nog nooit van gehoord in marokko.
Als ik jou was, zou ik beginnen met verschillende massage salons en kijken wat je daar tegen komt. vraag naar massage compleet.
 
Vandaag aangekomen in meknes voor een heerlijke vakantie, iemand die hier plekje weet waar ik mijn plezier kan beleven? Ook heb ik gehoord dat er in marokko een soort van redlights site is alleen heb ik geen idee hoe die noemt, alle hulp is welkom
Waarschijnlijk komt dit te laat voor jou, maar voor volgende bezoekers kan deze website interessant zijn: https://ma.afribaba.com/ en dan de stad kiezen en "Massages à domicile et plus" :)
 
Waarschijnlijk komt dit te laat voor jou, maar voor volgende bezoekers kan deze website interessant zijn: https://ma.afribaba.com/ en dan de stad kiezen en "Massages à domicile et plus" :)
Ziet er wel heel goed uit, @Djingles Alleen ben ik benieuwd hoeveel ze zullen vragen en of er nepperds tussen zitten.

Ik ben daarom heel benieuwd of mensen ervaring hebben met die site. Delen alsjeblieft, jongens!
 
Laatst bewerkt:
Heeft er iemand lekkere dames ontmoet in Marrakech en nog de contactgegevenz ervan ? Ik ben momenteel in Marrakech en op zoek naar wat lekkers. Ik spreek de taal. Stuur met gerust pm. Thanks
 
weer teruggekomen van meknes …zoals eerder verteld zijn de hotspots zelfde gebleven , Zaki , Malta enz…

Ik had daar geen goesting in en zocht naar een massagesalon . Na lang zoeken (bij een vorige bezoek )had ik een massagesalon gevonden met knappe jonge meisjes . Zelfde truck gebruikt als ik toen in marrakech zat, alle proffesionele spa's vermeden en voor een kleinere gegaan. Was een jonge meisje die me spontaan kuste en geen prijs met mij afsprak. Bij een latere bezoek met een andere meisje gegaan , was ook lekker en ze ging verder dan oraal. Bij derde bezoek pas een pareltje van een meisje ontdekt , al had ze iets meer streken . Heb haar nummer wel gevraagd om af te spreken wannneer ik weer langs kwam zodat ik geen andere minder leuke masseuse had . Keertje had ik wel pech minder knappe meisje gehad , bood me wel service aan maar heb beleefd geweigerd omdat ze mijn type niet was. Meknes kun je wel overal wel aan je trekken komen maar jammer genoeg weinig goede massagesalons , wellicht was de enigste dat de moeite wel was
 
weer teruggekomen van meknes …zoals eerder verteld zijn de hotspots zelfde gebleven , Zaki , Malta enz…

Ik had daar geen goesting in en zocht naar een massagesalon . Na lang zoeken (bij een vorige bezoek )had ik een massagesalon gevonden met knappe jonge meisjes . Zelfde truck gebruikt als ik toen in marrakech zat, alle proffesionele spa's vermeden en voor een kleinere gegaan. Was een jonge meisje die me spontaan kuste en geen prijs met mij afsprak. Bij een latere bezoek met een andere meisje gegaan , was ook lekker en ze ging verder dan oraal. Bij derde bezoek pas een pareltje van een meisje ontdekt , al had ze iets meer streken . Heb haar nummer wel gevraagd om af te spreken wannneer ik weer langs kwam zodat ik geen andere minder leuke masseuse had . Keertje had ik wel pech minder knappe meisje gehad , bood me wel service aan maar heb beleefd geweigerd omdat ze mijn type niet was. Meknes kun je wel overal wel aan je trekken komen maar jammer genoeg weinig goede massagesalons , wellicht was de enigste dat de moeite wel was

Wat zijn ongeveer de prijzen? Spreek je Frans of Arabisch?
 
Wat zijn ongeveer de prijzen? Spreek je Frans of Arabisch?
Zoals ik al zei heb enkel massagesalon gedaan .
Rond 250 dirham voor massage en 500 dirham voor extra's ( wat hoog is, kan denk makkelijk aan 300 mits onderhandelingen) .

Voor de taal spreek een beetje Frans maar eigenlijk spreken ze allemaal de taal van geld in massagesalons. Finission is wat ze op einde vragen en ja knikken als je extra's wilt? Prijs vooraf afspreken best.

Het is ook beter om pas na augustus te gaan , alles is duurder in de zomer .

Voor andere plekken zou ik Tanger zeker vermijden . Het is een hotshot geworden voor drugsdealers en Arabieren uit midden oosten die met geld strooien .

Nog een tip is map openen op Snapchat , daar kan je verhalen lezen van hotspots in de buurt . Zo kan je meteen zien welke volk ernaartoe gaat .
 
Zoals ik al zei heb enkel massagesalon gedaan .
Rond 250 dirham voor massage en 500 dirham voor extra's ( wat hoog is, kan denk makkelijk aan 300 mits onderhandelingen) .

Voor de taal spreek een beetje Frans maar eigenlijk spreken ze allemaal de taal van geld in massagesalons. Finission is wat ze op einde vragen en ja knikken als je extra's wilt? Prijs vooraf afspreken best.

Het is ook beter om pas na augustus te gaan , alles is duurder in de zomer .

Voor andere plekken zou ik Tanger zeker vermijden . Het is een hotshot geworden voor drugsdealers en Arabieren uit midden oosten die met geld strooien .

Nog een tip is map openen op Snapchat , daar kan je verhalen lezen van hotspots in de buurt . Zo kan je meteen zien welke volk ernaartoe gaat .

Bedankt voor de uiteenzetting.
Dus Meknes is een aanrader?
Ik heb Casablanca, Rabat en Marrakesh ook op mn lijst staan. Ben je daar toevallig ook geweest?
 
Marrakech ben ik al geweest , duurder dan meknes maar meer opties .
Meknes is goed voor een korte trip, enkele daagjes .ook veel rustiger dan Tanger of Marrakech op dit moment. Marrakech zou ik ook na zomer pas gaan dan dalen de prijzen wel . Voor spa's zelfde als bij spa's in meknes , zoek kleine spa's op. Stad zit vol met massagesalons . Voor gfe moet je meer op zoek gaan naar bars enz of online oppikken.

Prijzen kunnen in Marrakech extreem verschillen, net als de meisjes. Van girl next door tot topmodellen .

Rabat niet geweest maar daar is ook veel mogelijk. Casablanca vermijdt iedereen wel , te druk en niet gezellig
 
Het zou me niet verwonderen indien er een "inlands" circuit is waar de toeristen geen toegang toe hebben. Dat is zelfs in landen zoals Thailand zo. Het overgrote deel van de sex-industrie is er voor de lokale mannen.
Yes klopt. Ik zelf ben van Marokkaanse roots en ga er iedere zomer naartoe. De inlandse circuit waar jij het over hebt bestaat inderdaad. En die is gecatered puur voor Marokkaanse mannen. Berberse meiden die eruit zien als topmodellen je hebt er alles jonge 18/19 jarige tot en met milfs, slank en curvy, bruine ogen en groene ogen vaak hebben er veel een zeer unieke berberse look zoals naturel blond haar met blauwe ogen + de marokkaanse rondingen en mentaliteit erbij.

Deze meiden zijn te vinden in de Midden-Atlas maar ik raad het jullie niet aan als jullie niet Marokkaans zijn. Er heerst daar een enorme Cleuh-Zayane berbers mentaliteit. Dus de lokale mannen zijn daar heel beschermend over de lokale vrouwen daar. In hun mind mogen die vrouwen daar het alleen doen met een Marokkaanse man en bij sommige zelfs gaat het nog verder en mogen ze het doen met alleen iemand van hun stam.

Zeer goedkope prijzen, matchen de koopkracht van de locals daar dus je kan meid heel de nacht voor je hebben voor 400dh-500dh en meestal is 2-3 uur 200dh. Nu ik ken deze plaatsen omdat mijn neven dikwijls deze plaatsen bezoeken.

Nu ik kan geen precieze locaties geven want het zijn vaak dorpen in the middle of nowhere. Dorpen in de buurt van Ain Leuh en Timahdite enz.

Maar toch als westerse man raad ik zo een plaatsen af want daar gaan wandelen als niet-marokkaan is vragen om problemen. Het is beter om de al bekende hotspots te frequenteren zoals bv Marrakech, Agadir, Tanger enz.
 
of die tijd is al lang voorbij. Wellicht had je er twintig jaar geleden heen moeten gaan, om voor een paar euro een meisje te neuken.

Internet heeft een hoop landen duurder gemaakt wat onze hobby betreft. Vrouwen openen een Instagram account en er komen honderded dm's binnen van geile mannen/simps. Vooral IG profielen van Marrokaanse vrouwen die een beetje huid laten zien worden bestookt door thirstie Marrokanen, dat komt veel minder voor, dus ze zien hun kans schoon...

Landen waar het wat moeilijker is om heen te reizen is het wel eenvoudiger, maar daar hangen weer andere risico's aan vast. Veiligheid, ziektes. Denk hierbij de sub Sahara landen. Thailand en andere SEA landen ook, die zijn wel betrekkelijk veilig.
 
Hoi, ik ga volgende week naar tanger. Iemand nummers(adressen) van prostititues of massaga waar ze extra kunnen bieden. Plekken waar ik naar toe moet voor grote kans op seks.
Ik heb de hammam By Sophia bezocht in Tanger.

450 MAD voor 1 uur hammam en 450 MAD voor 1 uur massage, telkens met andere meid.

De hammammeid sprak amper Engels of Frans en had een soort van zwart zwempak/wielertenue aan, had zware acne maar was voor de rest best mooi. De hammam is een zeer ruwe scrubbeurt. Op het einde beginnen de veel te lange en absurde onderhandelingen. Ik ben maar tot 500 MAD geraakt voor een handjob. Veel te duur als je er de 450 MAD van de hammam bijtelt. 950 MAD = 85 euro! De handjob was bovendien heel ruw maar all access. Ik heb haar wielertenue opzijgeschoven en uitgebreid met haar borsten en poes gespeeld en diep anaal gevingerd, maar het was telkens weer met agressief onderhandelen van haar kant, wat de sfeer totaal verziekte.

De massagemeid was dan weer een poeslieve maar manipulatieve schoonheid die goed Frans sprak. Mijn humeur was tegen dan diep onder nul, dus heb haar gewaarschuwd dat ik niets meer hoefde. Ze had het door en liet haar absurde prijs van 1000 Mad voor een handjob meteen zakken naar 500. Toen ik zelfs dan nog weigerde, bleef ze aandringen en vroeg of ik 500 zou betalen als ze erin slaagde mijn humeur te keren en me op te winden. Dat vond ik wel een leuk idee, dus ik ging de uitdaging alsnog aan. Toen volgde zeer erotisch gekronkel, waarbij ze zich volledig uitkleedde en een prachtlijf onthulde, met kleine maar stevige borstjes en een ronde, superstrakke kont. Ze heeft me zonder onderhandelen bare gepijpt, en ik kon haar uitgebreid vingeren in poes en kont. Achteraf probeerde ze me te lokken om 's anderendaags terug te keren voor anaal voor 800 MAD + 450 voor het huis. Eens buiten sloeg ik mezelf voor het hoofd dat ik 1900 MAD of 180 euro had uitgegeven voor 2 handjobs. Maar hop, weer een buitenlandse wandelervaring erbij (15 and counting).
 
Terug
Bovenaan Onderaan