Recensie Marta, Den Haag (voorheen Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

BowersWilkins

Stamgast
376
07/09/21
699
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9520744-marta
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele weken geleden bezocht ik deze dame in Den Haag. Afspraak was makkelijk gemaakt via WhatsApp (tussenpersoon).

Ze ontving discreet in een soort studenten appartement. Het was erg donker in de kamer maar het lijkt me wel dat het de dame van de foto's was. Haar foto's lijken me behoorlijk opgepimpt, in het echt was ze meer een 'girl next door' type dan 'classy'. Wel een erg lekkere Russische girl next door trouwens. Haar Engels was erg slecht dus communicatie verliep moeizaam. Op bed was het allemaal heel spontaan, dus dat was erg leuk. Op een bepaald moment zelfs TE spontaan, het leidde tot nzc wat ik normaal gesproken nooit doe. Dat is natuurlijk vooral mijn eigen schuld, maar zij vond een cd absoluut niet nodig. Ik weet nog steeds niet wat ik daarvan moet denken.

Hoe dan ook, het was erg lekker totdat ze opeens geen zin meer had.
Ik had voor een uur betaald maar ben ongeveer 3 kwartier binnen geweest. Al met al toch een bijzondere ervaring. Herhalingsgevaar gemiddeld.
 
Ff een klein detail vraagje: heeft ze nog het figuur van foto 4 van haar profiel? Of is die al enkele jaren/kilo's geleden. Knap koppie (op dat witte haar tussen het zwarte je na dan...)
 
Meer dan de straatnaam wilde ze niet schrijven, das me net ff te summier. Zal aan mij liggen 🤷
Heb dit wel eens eerder gelezen bij de russiche/moldavische dames/booker. Meteen het adres doorgeven zonder tijdstip te vragen etc.
Ik durf het risico in dit geval... bijna te nemen met deze meid.
Volgens Kinky gewoon 140 €

Ben je toch voor 10 Eurie genaaid @BowersWilkins :ROFLMAO:
 
Bedoel je dat je een afspraak hebt gemaakt? Je krijgt het huisnummer dan pas als je in de straat bent waarschijnlijk.
Nee. Als ik vraag wanneer ze kan, wat ze inclusief doet en waar ze ontvangt en ik krijg alleen een adres....dan houdt het snel op.

Als ik dan vraag wanneer ze überhaupt kan, leest ze (of de booker) maar reageert niet.

Tja, zo kan je geen afspraak maken, toch?
 
Ik denk dat op beide profielen de foto's niet van de betreffende dame zijn.

@ Paulus: zeker weten doe ik het niet, maar op een ander forum vertelde iemand een afspraak te hebben gemaakt met Ema en vervolgens een date had met Marta.

Dus gezien ook de opmerking van randomthrowaway, denk ik dat het wel klopt mbt de beider profielen
 
Ik ben bij de Marta geweest van de link bij mijn recensie. Tatoeages vooral op haar armen herken ik. Saillant detail is wel dat ik, toen ik het huisnummer kreeg, nog eens moest bevestigen dat ik om Marta had gevraagd. Er was blijkbaar ook een ander meisje beschikbaar.
 
Nee. Als ik vraag wanneer ze kan, wat ze inclusief doet en waar ze ontvangt en ik krijg alleen een adres....dan houdt het snel op.

Als ik dan vraag wanneer ze überhaupt kan, leest ze (of de booker) maar reageert niet.

Tja, zo kan je geen afspraak maken, toch?
Nee, tenzij je gewoon naar de straat rijdt en dan het nummer vraagt. Misschien een slecht georganiseerde tussenpersoon die blijkbaar verwacht dat je er direct heen gaat.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/9520744-marta
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Zojuist een uurtje met deze dame doorgebracht. Afspraak ging vlot en makkelijk. Locatie is goed bereikbaar, maar parkeren is een drama.

Na binnenkomst is het de dame. Afgesproken voor een uur. Mogelijkheid tot wassen, maar geen gebruik van gemaakt want had thuis gedoucht.

Mooie dame om te zien alleen geen make-up op wat een tegenvaller was. Foto's zijn wel spectulairder. Over naar de daad. Pijpen kan deze dame zeer zeker. Moest me zelf even inhouden, na wat glijmiddel bovenop laten zitten. Ze doet goed mee, enig minpunt is dat als je naar binnengaat werkelijk alles voelt. Heel erg strak van onder en voelde letterlijk alles aan de binnenkant. Dit ook nooit eerder meegemaakt. Doggy is niet voor haar weggelegd. Uiteindelijk alles netjes intern gedoneerd. Hierna even gekletst en 2e ronde met de hand en mond laten afmaken.

Sex was goed, pijpen was uitstekend. Herhalingsgevaar, misschien wel afhankelijk van de andere dames in de buurt.

Ze blijft nog max een week en komt daarna medio maart/april weer terug.
 
Laatst bewerkt:
Vind ik toch echt wel diep zuid oost. Vooral als de advertentie naar boven komt met 1km straal vanuit het centrum.
Maakt die hele functie nutteloos. En lijkt me wel handig te weten voor geinstresseerden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan