Recensie Martina, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SecretWalker

Wandelaar
32
09/05/22
27
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/martina-real-star-with-girlfriend-experience-in-antwerpen.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/martina-2928/
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na een lange periode nog eens bij Martina geweest. Nog even goed als ik mij herinner. Ontvangt in centrum Antwerpen, ziet er uit als de foto's, lingerie inclusief.

De normale diensten de revue gepasseerd maar had altijd het gevoel dat ze er zelf ook van genoot. Gaat allesinds enthousiast mee in de bewegingen :)

Als ik wat vaker in Antwerpen zou kunnen belanden zou ik terug gaan.
 
recent niet tot mijn spijt
Laatste keer jaar geleden. maar kan mij niet voorstellen dat er veel veranderd is.
haar foto's zijn juist, zeker haar gezicht misschien een kilootje gefotoshopt maar niet veel
Het grappige is als je haar bezoekt dat het lijkt alsof je in een soort tempel van Martina binnenkomt komt, het hangt daar vol met prachtige foto's van haar..
ook als je intiem gaat kijkt ze op je neer terwijl ze eigenlijk onder je ligt
Ben daar redelijk veel geweest. wij hadden een soort spel van wederzijdse verwenning. In haar slaapkamer heeft ze een kast vol met speeltjes (voor de vrouw maar ook voor de man) denk zelfs dat ze nog spullen van mij heeft. ze vond dat leuk met het idee om samen naar erotiek shops te gaan om te zien wat nog gebruikt kan worden. had ik eigenlijk moeten doen maar in die kast stond zoveel dat zelfs nog niet uitgetest was zodat dit voldoende materiaal opleverde voor allerlei experimenten.
Martina is echt ze is niet de zoveelste voorbij vliegende Zuid Amerikaanse die met fake foto's adverteert. Heb altijd wel het gevoel gehad dat ze eigenlijk bedoeld was voor een klasse hoger de welgestelde ceo van tussen de 40 en 50 voelde mij soms wat misplaatst het verbaasde mij ook totaal niet toen ze van prijs veranderde van 200 per uur naar 300 per uur maar ik heb op dat moment afgehaakt ondanks dat ze zei "no no for regular clients it remains the same" ze is nu alweer een tijdje terug naar 200 per uur denk dat ik opnieuw ga afspreken.
 
en inderdaad vandaag opnieuw afgesproken
ze was ondertussen verhuisd maar appartement dezelfde klasse vlakbij haar vorige lokatie , foto's deze keer minder talrijk en iets discreter. wij hebben de draad gewoon opgepikt waar die een jr geleden gestopt was uiteraard bij gebabbeld en opnieuw heerlijke sex waar Martina ook echt van kan genieten
ja ze blijft dus actief maar is ondertussen ook wel vaak op reis
 
Waarschijnlijk weer op reis. Ze werkt afwisselend in Marbella, Madrid en Antwerpen.
zet ze bij je favorieten en neem je kans waar als ze in Antwerpen is
ze is niet de echt goedkoopste met 200/uur
maar... je wordt ontvangen met stijl, prachtig appartement en dat door een dame, supermooie verschijning heb vaak het gevoel gehad dat ze eigenlijk meer bedoeld was voor de welgestelde CEO en andere meer financieel gefortuneerden
maar ze ontving mij altijd heel enthousiast terwijl ik een doorsnee burger ben
play en dans speel en geniet verwen haar en je zal verwend worden
wees nieuwsgierig en vraag wat ze allemaal leuk vind en wat ze aan speeltjes in huis heeft en gebruik dit dat staat garant voor een uurtje of meer totaal seksuele fun vroeger had ze een kast vol teveel om allemaal te gebruiken, ik weet niet wat ze heeft meegesleept naar haar nieuwe plek maar het zal zeker de moeite zijn
 
zet ze bij je favorieten en neem je kans waar als ze in Antwerpen is
ze is niet de echt goedkoopste met 200/uur
maar... je wordt ontvangen met stijl, prachtig appartement en dat door een dame, supermooie verschijning heb vaak het gevoel gehad dat ze eigenlijk meer bedoeld was voor de welgestelde CEO en andere meer financieel gefortuneerden
maar ze ontving mij altijd heel enthousiast terwijl ik een doorsnee burger ben
play en dans speel en geniet verwen haar en je zal verwend worden
wees nieuwsgierig en vraag wat ze allemaal leuk vind en wat ze aan speeltjes in huis heeft en gebruik dit dat staat garant voor een uurtje of meer totaal seksuele fun vroeger had ze een kast vol teveel om allemaal te gebruiken, ik weet niet wat ze heeft meegesleept naar haar nieuwe plek maar het zal zeker de moeite zijn
Prima idee!
 
Terug
Bovenaan Onderaan